eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszków › Przebudowa drogi gminnej Rąbczyn-Jelitów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Raszków: Przebudowa drogi gminnej Rąbczyn-Jelitów
Numer ogłoszenia: 156310 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszków, Rynek 32, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7343510, fax 062 7350665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszkow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.raszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Rąbczyn-Jelitów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej Rąbczyn - Jelitów W zakresie robót budowlanych do wykonania: 1. Remont przepustu pod drogą 9km 0+003) 2. Roboty nawierzchniowe górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm. (km0+000 - 1 + 026) nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o gr 5 - 3440 m2 3. Roboty wykończeniowe- pobocza jezdni

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia ( zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju narzędzi lub urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ) w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze, oraz takim samym lub większym stopniu komplikacji a także porównywalnej lub większej wartości dysponują odpowiednią kadrą, w tym przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż wartość robót objętych zamówieniem. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5. złożyli dokumenty i zaświadczenia wskazane w pkt.V niniejszego opracowania SIWZ, 6. udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji na prace objęte zamówieniem 7. akceptują warunki zawarte w niniejszym opracowaniu i niezbędne do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły [spełnia - nie spełnia]
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 2. 3. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis-wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku przedsiębiorców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji-rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy nie mający siedziby lub miejsca zamieszkania w Polsce, składają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w kraju siedziby-miejsca zamieszkania oraz dokumenty potwierdzające, że nie zostało wobec wykonawcy wszczęte postępowanie upadłościowe ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli takie dokumenty nie są wydawane, wykonawca składa oświadczenie w formie o której mowa w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 646) 4. Umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów ( odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę 4.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo wykonawców składających ofertę wspólną należy dołączyć do oferty . 4.3. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia umowy regulująca współpracę tych podmiotów 4.4. W przypadku gdy wykonawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością , zgodnie z art 230 kodeksu spółek handlowych powinien przedłożyć uchwałę Walnego Zgromadzenia Wspólników, upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego. 4.5. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. 5. Wypełniony załącznik nr 3 oraz załączone do niego sprawozdania finansowe za ostatnie trzy lata, jeśli sprawozdania podlegają badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości należy załączyć również opinie o badanych sprawozdaniach a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie trzy lata. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednie dokumenty. 6. Wypełniony kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 9 7. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz wskazanie osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierowniczych z załączeniem wymaganych uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4. 8. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego - w ciągu ostatnich trzech lat. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednią informację 9. Wykaz wymaganego niezbędnego specjalistycznego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiedni dokument. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat min. 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego) - wg załącznika nr 6 Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty. 11. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z projektem budowlanym i wykonawczym oraz o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia - załączniki nr 7 , 12. Polisa ubezpieczeniowa, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 13. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy wraz gwarancją - załączniki nr 8, 14. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składają odpowiednie dokumenty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.raszkow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Raszków ul. Rynek 32 63-440 Raszków [sekretariat].

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.