eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 156243 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 103791 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, fax 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, zgodnie ze szczegółowym wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie wyprodukowanych przez producenta drukarek i kserokopiarek, jednakże zaoferowane zamienniki nie mogą być gorszej jakości niż oryginały. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych (nieoryginalnych) materiałów eksploatacyjnych. Jednakże w przypadku tuszy i taśm zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów regenerowanych lub refabrykowanych. Muszą one być fabrycznie nowe. W przypadku tonerów zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania zamienników regenerowanych. Zamawiający dopuszcza materiały refabrykowane (remanufakturowane) czyli takie, w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu nazwę drukarki, do której są przeznaczone oraz nr katalogowy, jak również datę przydatności do użytku lub datę produkcji. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty bezpłatne dwie próbki z każdego artykułu wskazanego w załączniku numer 2. Przekazane próbki artykułów zostaną zwrócone na wniosek wykonawcy po zakończeniu postępowania. Sposób badania próbek opisano w załączniku numer 2 do siwz, a zasady prowadzenia testów jakościowych w załączniku numer 3 do siwz. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do użytku zaoferowanych artykułów nie był krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował każde zamówienie i dostarczał materiały do wskazanych w zamówieniu miejsc w terminie max 5 dni roboczych od przekazania zamówienia przez Zamawiającego. Zamawianie i dostawy materiałów odbywać się będą zgodnie z systemem i zasadami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik numer 4 do siwz. Wszelkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 217999 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIA Dombrowicz Spółka Jawna, ul. Pastewna 9, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 217999.00
  • Oferta z najniższą ceną: 217999.00 / oferta z najwyższą ceną: 566477.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.