eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Budowa fontanny na Skwerze Rybka w Katowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Katowice: Budowa fontanny na Skwerze Rybka w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 156239 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej , ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40-523 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2515186, faks 032 2515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa fontanny na Skwerze Rybka w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa fontanny na Skwerze Rybka w Katowicach. Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest: Fontanna zlokalizowana jest w Katowicach przy ul. Dorobku Górniczego na działce nr 724/86 (jednostka ewidencyjna Miasto Katowice, obręb 0008 Mysłowice Las, k.m. 1). Teren objęty przedmiotem inwestycji znajduje się w Katowicach przy ul. Dorobku Górniczego i obejmuje jej fragment. Teren ten graniczy od strony północnej z działką sąsiednią drogową (ul, Dorobku Górniczego, działka nr 1398/86), od której odgrodzony jest częściowo ogrodzeniem, od strony wschodniej graniczy z działką drogową (ul. Szopienicka, działka nr 693/86), a od strony południowej graniczy z działką nr 1405/86, od której odgrodzony jest ogrodzeniem. Jest to teren zielony, obejmujący urządzony skwer, na którym zlokalizowane są nasadzenia w postaci drzew i krzewów, trawniki, chodniki z kostki betonowej, elementy małej architektury, takie jak ławki, kosze na śmieci, elementy placu zabaw. BILANS TERENU Fontanna 2 x 9,57 = 19,14 m2 Fragment chodnika dzielącego dwie części fontanny 5,25 m2 Płyty kamienne wokół fontanny 2 x 11,39 = 22,78 m2 Komora techniczna 19,04 m2 FORMA I FUNKCJA OBIEKTU Celem inwestycji jest stworzenie przyjaznej i dostępnej przestrzeni publicznej, w której główną atrakcją jest fontanna z niecką, zgodna z oczekiwaniami Pomysłodawcy i Inwestora. FONTANNA. Fontanna składa się z dwóch symetrycznie ułożonych części. Misy obu części fontanny zaprojektowano jako żelbetowe. Wymiary jednej części: 3,35 x 3,75m. Płyta fundamentowa misy grubości 20cm posadowiona na poziomie -0,70m p.p.t. na chudym betonie grubości 10cm - beton C8/10 (B10). Płyta zbrojona prętami o 8 i 12 ze stali A-IIIN. Beton C25/30 (B30) W8. Pod chudym betonem zaprojektowano warstwę grubości 35 cm z pospółki piaskowo-żwirowej jako warstwę mrozochronną. W celu zapewnienia prawidłowego odprowadzania wody z misy zaprojektowano rząpie o głębokości 0,5m oraz spadki wytworzone na płycie misy w kierunku rząpia. Komory połączyć ze sobą na poziomie rząpi rurą PVC o160mm.Jako warstwę wierzchnią fontanny zaprojektowano płyty granitowe grubości 4,0cm. Płyty granitowe płomieniowane w kolorze szarym lub szaro rudym. Płyty te będą oparte na fundamencie po obwodzie, a wewnątrz misy na wspornikach typu buzon (lub równoważnych) o regulowanej wysokości. W celu umożliwienia spływu wody do misy pod fontanną płyty należy ułożyć z przerwami pomiędzy nimi wynoszącymi min. 0,5cm. Murki wykonać z cegły klinkierowej pełnej. Grubość muru 25cm, wysokości 45, 90, 105 i 120 cm. Spoina grubości 1,0cm. Fundamenty murków szerokości 35cm posadowione na poziomie -1,05m p.p.t. na chudym betonie grubości 10cm - beton C8/10 (B10). Fundamenty zbrojone prętami o 12 ze stali A-IIIN. Beton C25/30 (B30). Fundamenty murków i płyta misy stanowią konstrukcyjnie jedną całość. Szczegóły w dokumentacji projektowej. KOMORA TECHNICZNA. Komora Techniczna o konstrukcji żelbetowej monolitycznej. Wymiary komory: 5,60 x 3,40 m. Płytę fundamentową zaprojektowano jako żelbetową grubości 25cm posadowioną na poziomie -3,0m p.p.t. na chudym betonie grubości 10cm - beton C8/10 (B10). Zbrojenie płyty prętami o 12 ze stali A-IIIN. Beton C25/30 (B30) W8. Ściany zaprojektowano jako żelbetowe grubości 20cm zbrojone prętami o 8 i 12 ze stali A-IIIN. Beton C25/30 (B30) W8. Płytę stropową zaprojektowano jako żelbetową grubości 20 cm zbrojoną prętami o 8 i 12 ze stali A-IIIN. Beton C25/30 (B30) W8. Zarówno ściany jak i płytę stropową należy zabezpieczyć od zewnątrz izolacjami przeciwwilgociowymi. Ściany zabezpieczyć lepikiem na gorąco (dwie warstwy) oraz folią grzybkową. Powierzchnie stropu zabezpieczyć izolacją z papy termozgrzewalnej (dwie warstwy). W komorze wykonać dwa włazy, jeden do pomieszczenia technicznego, drugi do zbiornika wody. Oba włazy zabezpieczyć włazami żeliwnymi z uszczelką, zamykanymi, w celu uniemożliwienia dostępu osobom postronnym. W obu pomieszczeniach zapewnić wentylację grawitacyjną. W pomieszczeniu technicznym dodatkowo zapewnić grzejnik elektryczny zapewniający minimalną temperaturę. Szczegóły w dokumentacji projektowej. CHODNIK. Po zakończeniu robót związanych z budową fontanny należy odtworzyć fragment chodnika dzielący dwie części fontanny zachowując następujący układ warstw (od góry): - płytki betonowe 50x50x7cm - podsypka piaskowo-cementowa gr. 3,0cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,0mm gr. 15,0cm - warstwa z pospółki gr. 15,0cm - grunt rodzimy. PŁYTY KAMIENNE WOKÓŁ FONTANNY. Wokół fontanny ułożyć płyty kamienne ze spadkiem w kierunki niecki (3%) zachowując następujący układ warstw (od góry): - płyty granitowe fr. 4,0 cm - podsypka piaskowo-cementowa gr. 3,0cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,0mm gr. 15,0cm - warstwa z pospółki gr. 15,0cm - grunt rodzimy. Uwaga: Zaplecze i dojazd do miejsca budowy - Wykonawca wyceni jako dodatkową pozycję kosztorysową. Ponadto w trakcie przekazania placu budowy sporządzona zostanie inwentaryzacja 0..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium - art. 45 ust. 2 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli: a) Wykonał 3 roboty budowlane o charakterze zbliżonym lub tożsamym z zakresem robót wyszczególnionym w niniejszej specyfikacji. b) Przedstawi wykaz tych robót w formie tabeli zawierającej: rodzaj, wartość brutto w zł, podmiot na rzecz którego wykonano roboty (nazwa i adres), data i miejsce wykonania oraz załączy poświadczenia. Wykaz należy załączyć do oferty jako Załącznik nr 8 (brak wzoru załącznika). Roboty budowlane umieszczone w wykazie powinny zostać ukończone nie wcześniej niż na pięć lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Dla potrzeb oceny Wykonawcy w postępowaniu na roboty budowlane Wykonawca winien załączyć do wszystkich wymienionych w wykazie robót budowlanych poświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające jego doświadczenie , które będą zawierać dwie istotne informacje: a) czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty; b) czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia oraz poświadczoną przynależność do właściwej dla swej specjalności Izby Samorządu Zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 400.000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonał 3 roboty budowlane o charakterze zbliżonym lub tożsamym z zakresem robót wyszczególnionym w niniejszej specyfikacji. b) Przedstawi wykaz tych robót w formie tabeli zawierającej: rodzaj, wartość brutto w zł, podmiot na rzecz którego wykonano roboty (nazwa i adres), data i miejsce wykonania oraz załączy poświadczenia. Wykaz należy załączyć do oferty jako Załącznik nr 8 (brak wzoru załącznika). Roboty budowlane umieszczone w wykazie powinny zostać ukończone nie wcześniej niż na pięć lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Dla potrzeb oceny Wykonawcy w postępowaniu na roboty budowlane Wykonawca winien załączyć do wszystkich wymienionych w wykazie robót budowlanych poświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające jego doświadczenie , które będą zawierać dwie istotne informacje: a) czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty; b) czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - wymaga się sporządzenie kosztorysu ofertowego metodą kalkulacji szczegółowej. 3. Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące funkcjonowania w ramach grupy kapitałowej - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Okres gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji w miesiącach. - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie, gdy: a) wystąpią roboty budowlane wynikające z przedmiotu umowy i dokumentacji projektowej, a nieujęte w przedmiarze robót; b) niesprzyjające warunki atmosferyczne (m. in. ulewne deszcze, śnieżyce, powodzie, gwałtowne wichury i inne anomalia pogodowe) uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych przez okres dłuższy niż 7 dni; c) nastąpi siła wyższa, tj. zdarzenie o charakterze nagłym, żywiołowym, nad którym człowiek nie panuje (np. katastrofalne działania przyrody, zaburzenia życia zbiorowego, załamanie rynku dostaw materiałów, wyrobów budowlanych lub urządzeń przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy); d) wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu Art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; f) nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 5 ust. 2 i 3 lub w ust. 2 lit. a) niniejszego paragrafu Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2 lit. a), b),c),d),e) niniejszego paragrafu zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 5. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Podstawą zmiany umowy będzie protokół konieczności określający przyczyny zmiany, zatwierdzony przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zieleni Miejskiej ul. Kościuszki138 40-523 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Zakład Zieleni Miejskiej ul. Kościuszki138 40-523 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.