eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zadanie nr 1. Zimowe utrzymanie parkingów oraz miejsc postojowych na terenie miasta i gminy Końskie. Zadanie nr 2. Zimowe utrzymanie przystanków zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Końskie. Zadanie nr 3. Zimowe utrzymanie chodników i przejść dla pieszych na terenie miasta i gminy Końskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-10-27

Końskie: Zadanie nr 1. Zimowe utrzymanie parkingów oraz miejsc postojowych na terenie miasta i gminy Końskie. Zadanie nr 2. Zimowe utrzymanie przystanków zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Końskie. Zadanie nr 3. Zimowe utrzymanie chodników i przejść dla pieszych na terenie miasta i gminy Końskie.
Numer ogłoszenia: 156233 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1. Zimowe utrzymanie parkingów oraz miejsc postojowych na terenie miasta i gminy Końskie. Zadanie nr 2. Zimowe utrzymanie przystanków zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Końskie. Zadanie nr 3. Zimowe utrzymanie chodników i przejść dla pieszych na terenie miasta i gminy Końskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1- Przedmiotem zamówienia jest zadania pn. Odśnieżanie parkingów oraz miejsc postojowych na terenie miasta i gminy Końskie. Usługa będzie polegała na mechanicznym lub ręcznym odśnieżaniu parkingów i miejsc postojowych położonych na terenie miasta i gminy Końskie. W zakres zamówienia wchodzi również wywóz nadmiaru śniegu. PARKINGI: - przy ul. Polnej 4 (między ul. 16-go Stycznia i Zamkową oraz Polną) - 1100 m2 - przy skrzyżowaniu ul. Kiepury i Spółdzielczej - 1200 m2 - przy ul. Warszawskiej (naprzeciwko Domu Pomocy Społecznej) - 1200 m2 - przy ul. Armii Krajowej (obok MGOPS oraz Pływalni Miejskiej) - 1800 m2 - przy ul. Bugaj (obok Pomnika Wdzięczności) - 800 m2 - przy ul. Traugutta (za Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) - 1000 m2 - przy ul. Brzozowej (od ul. Brzozowej do 16-go Stycznia) - 900 m2 - przy Szkole nr 1 (od ul. Armii Krajowej oraz od strony pływalni) - 950 m2 - przy ul. 1-go Maja (obok przedszkola samorządowego) - 600 m2 Ogółem powierzchnia: 9550 m2 O terminie rozpoczęcia odśnieżania, decyduje każdorazowo Zamawiający. Rozpoczęcie odśnieżania winno nastąpić, w ciągu 2 godzin, tylko i wyłącznie po telefonicznym powiadomieniu przez Zamawiającego. Zad.2- Przedmiot zamówienia Zimowe utrzymanie przystanków zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Końskie. W zakres usługi wchodzi w szczególności: - oczyszczenie ze śniegu, błota i innych zanieczyszczeń peronów i chodników na długości zatoki autobusowej tj. od początku klina najazdowego do końca klina wyjazdowego lub w przypadku jej braku na długości wyznaczonego znakiem poziomym linia przystankowa, wywóz nadmiaru śniegu i zwalczanie śliskości w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Zgarnianie śniegu z przystanków bezpośrednio na jezdnię jest zabronione. Do likwidacji śliskości na przystankach dopuszcza się piasek, chlorek sodu i inne środki chemiczne, w przypadku wystąpienia gołoledzi lub intensywnych opadów śniegu, Wykaz przystanków do utrzymania zawiera załącznik nr 3 O terminie rozpoczęcia odśnieżania, decyduje każdorazowo Zamawiający. Rozpoczęcie odśnieżania winno nastąpić, w ciągu 2 godzin, tylko i wyłącznie po telefonicznym powiadomieniu przez Zamawiającego. Zad.3 Zimowe utrzymanie chodników i przejść dla pieszych na terenie miasta Końskie. W zakres usługi wchodzą następujące chodniki: Warszawska 2200 m2, Starowarszawska 300, Piłsudskiego 200, Targowa100, Kazanowska 150, Mjr. Hubala 1000 m2, Spokojna 250, Robotnicza 600, Ks. Granata 100 - oczyszczenie ze śniegu, błota i innych zanieczyszczeń z chodników i zwalczanie śliskości w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę. Śnieg winien być odgarnywany w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego. Do likwidacji śliskości dopuszcza się piasek, chlorek sodu i inne środki chemiczne, w przypadku wystąpienia gołoledzi lub intensywnych opadów śniegu. O terminie rozpoczęcia odśnieżania, decyduje każdorazowo Zamawiający. Rozpoczęcie odśnieżania winno nastąpić, w ciągu 2 godzin, tylko i wyłącznie po telefonicznym powiadomieniu przez Zamawiającego. UWAGI: 1. Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony w umowie. 2. Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji w ciągu 2 godzin od otrzymania sygnału od Zamawiającego. 3. W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania. 4. Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac. 5. W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia: - dyżurną służbę telefoniczną, - prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej, 6. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z lokalizacją i stanem parkingów i chodników celem sprawdzenia warunków terenowych związanych z zimowym utrzymaniem będącym przedmiotem przetargu gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługą, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia: Co najmniej jedna usługa polegająca zimowym utrzymaniu chodników o wartości minimum 15 000,00 z brutto. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale Dniniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - Termin płatności faktury - 5.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: e) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiana przedstawicieli stron, f) danych objętych fakturą, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany. g) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, h) zmiany zakresu rzeczowego robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1 pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.