eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolanów › Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowego ( w tym 4 noclegi) wyjazdu integracyjno-edukacyjnego w Zakopanem w terminie 25 - 29 sierpnia 2014r. dla 19 osób (w tym 4 Uczestniczki projektu i 15 osób otoczenia) oraz 2 opiekunów, 1 specjalisty do przeprowadzenia warsztatów i kierowcy (łącznie 23 osoby) dla uczestników projektu pn. Nie czekaj- bądź aktywny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Wolanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowego ( w tym 4 noclegi) wyjazdu integracyjno-edukacyjnego w Zakopanem w terminie 25 - 29 sierpnia 2014r. dla 19 osób (w tym 4 Uczestniczki projektu i 15 osób otoczenia) oraz 2 opiekunów, 1 specjalisty do przeprowadzenia warsztatów i kierowcy (łącznie 23 osoby) dla uczestników projektu pn. Nie czekaj- bądź aktywny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 156165 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie , Ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj. mazowieckie, tel. 48 618 60 20, faks 48 618 79 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopswolanow.naszbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowego ( w tym 4 noclegi) wyjazdu integracyjno-edukacyjnego w Zakopanem w terminie 25 - 29 sierpnia 2014r. dla 19 osób (w tym 4 Uczestniczki projektu i 15 osób otoczenia) oraz 2 opiekunów, 1 specjalisty do przeprowadzenia warsztatów i kierowcy (łącznie 23 osoby) dla uczestników projektu pn. Nie czekaj- bądź aktywny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 5 dniowego (w tym 4 noclegi) wyjazdu integracyjno-edukacyjnego w Zakopanem dla 19 osób w tym: 4 kobiet, 3 mężczyzn, 12 dzieci w wieku 1 -23 lat, 2 opiekunów oraz 1 specjalisty do przeprowadzenia warsztatów i kierowcy (łącznie 23 osoby) dla uczestników projektu pn. Nie czekaj- bądź aktywny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zamówienie obejmuje: Zorganizowanie jednego 5 dniowego ( 4 noclegi) pobytu integracyjno - edukacyjnego w Zakopanem dla 23 osób, w tym : 1. Matka i 4 dzieci - w wieku 19,16,11 i 9 lat 2. Matka i ojciec oraz 4 dzieci - w wieku 23,19,17,16 lat 3. Matka i ojciec 3 dzieci - w wieku 14, 6 lat i 1 dziecko 9 miesięcy 4. Matka i ojciec, 1 dziecko - w wieku 6 lat 5. 2 - pracowników GOPS w Wolanowie 6. specjalisty zatrudnionego przez GOPS do przeprowadzenia warsztatów umiejętności społecznych i animacji z Uczestniczkami projektu (Grupa I) 7. Kierowca W ośrodku wypoczynkowym w Zakopanem. Zakwaterowanie: 1.Każdej rodziny ( 4 rodzin) w pokojach 2, 3 i 4-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (w.c., prysznic lub wanna, umywalka, ręczniki), telewizorem, czajnikiem elektrycznym i miejscem do spożywania posiłków. 2.Zakwaterowanie 2 opiekunów, specjalisty i kierowcy w samodzielnych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta) wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: TV, czajnik bezprzewodowy, filiżanki itp. Wyżywienie 1. Całodzienne wyżywienie obejmujące śniadanie, II śniadanie, obiad w postaci pierwszego i drugiego dania + deser, podwieczorek i kolacja oraz, ciepłe i zimne napoje, ciastka, owoce. Podczas szkolenia - 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, sok, cytryna, cukier oraz mleko do kawy dodatkowo ciastka). Liczba wydanych posiłków: śniadań 92, obiadów 115, podwieczorków 115, kolacji 92 oraz suchy prowiant na drogę powrotną w ilości 22 przygotowanych paczek. Podczas biesiadowania przy ognisku zapewni poczęstunek m.in. kiełbaski, zimne napoje, pieczywo, ketchup, musztarda. 2.Ponadto posiłki muszą być dostosowane do obowiązujących przepisów norm żywności i żywienia w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży. Wartość odżywcza przygotowanych posiłków powinna być zgodna zobowiązującymi przepisami, o dożywianiu dzieci i młodzieży tj.: a) śniadanie o wartości min. 400 kcal, b) II śniadanie o wartości min. 270 kcal, c) obiad składający się z zupy, drugiego dania , kompotu i deseru o wartości min. 630 kcal, d) podwieczorek o wartości min. 300 kcal, e) kolacja o wartości min. 400 kcal. 3. Posiłki powinny spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. 4.Posiłki muszą spełniać najwyższy standard, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Opieka medyczna 1.Zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych, zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem. Baza wypoczynkowo- rekreacyjna Zapewnienie bezpłatnego dostępu do bazy wypoczynkowo - rekreacyjnej, znajdującej się na terenie ośrodka, w tym: - basenu, - infrastruktury sportowej (boiska) wraz z wypożyczalnią sprzętu sportowego). Dodatkowe zajęcia społeczne - gry i zabawy zręcznościowe, - biesiadowanie przy ognisku, - zabawy taneczne, - wyjazd na baseny termalne i Aquaparku wraz z biletami wstępu dla 21 osób, - 3 wycieczki z przewodnikiem w interesujące miejsca turystyczne, wraz z biletami wstępu np. wjazd na Gubałówkę lub Kasprowy Wierch, Dolina 5 stawów lub Moskie Oko lub inne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie trzy usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pobytu integracyjnego dla minimum dla 30 osób. Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego dokumentu lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopswolanow.naszbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie ulica Radomska 20, 26-625 Wolanów pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie ulica Radomska 20, 26-625 Wolanów pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Nie czekaj- bądź aktywny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.