eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa systemu do wideokonferencji w ramach realizowanego ProjektuCOHAB, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Południowy Bałtyk.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Gdańsk: Dostawa systemu do wideokonferencji w ramach realizowanego Projektu: COHAB, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Południowy Bałtyk.
Numer ogłoszenia: 156136 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121064 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do wideokonferencji w ramach realizowanego Projektu: COHAB, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Południowy Bałtyk..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu do wideokonferencji w ramach realizowanego Projektu: Co-ordination and integration of higher education and the labour market around the South Baltic Sea - COHAB, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Południowy Bałtyk oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzeń w miejscu instalacji po jego przekazaniu do eksploatacji. 2. Szczegółowe opisy minimalnych, wymaganych parametrów technicznych urządzeń będących przedmiotem zamówienia, szkolenia oraz okresów gwarancji określono w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia, objęte przedmiotem zamówienia: a) były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich, b) były wyprodukowane po 1 stycznia 2011 roku oraz zawierały oznaczenie roku produkcji oraz typ i nr seryjny. Brak widocznego oznaczenia daty produkcji na przedmiocie zamówienia będzie traktowane jako próba dostarczenia sprzętu starszego, niezgodnego z niniejszą SIWZ, 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) dokonał instalacji dostarczonych urządzeń wraz z położeniem okablowania (HDMI, VGA, audio, zasilanie) oraz dokonał montażu gniazd sygnałowych. Odległości kablowe dla systemu wideokonferencyjnego (terminal-kamera) do 15 m, zestaw interaktywny - przyłącze ścienne - do 15 m b) udzielił gwarancji na oferowane urządzenie objęte przedmiotem zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, c) dostarczył przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do gwarancji zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Co-ordination and integration of higher education and the labour market around the South Baltic Sea - COHAB, współfinansowany ze środków europejskich w ramach Programu Południowy Bałtyk..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 32/90, 00-116 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60496,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71453,16

  • Oferta z najniższą ceną: 71453,16 / Oferta z najwyższą ceną: 71453,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.