Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Białystok: Roboty budowlano - remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku, ul. Piękna 1.
Numer ogłoszenia: 156130 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku, ul. Piękna 1, 15-282 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 74 79 801, fax 0-85 74 25 194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku, ul. Piękna 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - remontowe składające się z: 1. modernizacji sali konferencyjnej; 2. remontu sanitariatu; 3. remontu polegającego na wykonaniu w pomieszczeniu nr 010 ściennej zabudowy przewodów i kabli z dostępem do nich wraz z sufitem podwieszanym i montażem oświetlenia; 4. remontu polegającego na wymianie płyt granitowych na cokole przy wejściu głównym do budynku; 5. remontu polegającego na wymianie stolarki okiennej kuloodpornej z wentylacją;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), - złożą oferty na formularzu, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, - posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia: a) w zakresie potencjału kadrowego: dysponują osobami nadzoru technicznego przewidzianymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, które posiadają prawo wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie kierowania robotami budowlanymi; b) w zakresie wiedzy i doświadczenia: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie związane z wykonywaniem robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom objętym przedmiotem zamówienia; - posiadają lub dysponują odpowiednimi osobami opisanymi w SIWZ rozdział III pkt 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów oświadczeń wykonawcy. Dokumenty te i oświadczenia muszą jednoznacznie, w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzać spełnianie postawionych warunków. Sposób dokonywania oceny polegać będzie na sprawdzeniu każdego warunków ustaleniu czy: - jest spełniony, - nie jest spełniony. Niespełnienie chociażby jednego z opisanych wyżej warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy, 2. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca załącza do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 3.1 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. W przypadku składania ofert przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów, dokumentów których mowa w pkt 1 i 2 dotyczy każdego podmiotów. 5. Wymagane dokumenty Wykonawcy przekazują w formie pisemnej jako załączniki do oferty w kopercie razem z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku, ul. Piękna 1, 15-282 Białystok.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Białymstoku, ul. Piękna 1, Białystok..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja sali konferencyjnej; Remont sanitariatu; Remont polegający na wykonaniu w pomieszczeniu nr 010 ściennej zabudowy przewodów i kabli z dostępem do nich wraz z sufitem podwieszanym i montażem oświetlenia; Remont polegający na wymianie płyt granitowych na cokole przy wejściu głównym do budynku;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - remontowe: Modernizacja sali konferencyjnej; Remont sanitariatu; Remont polegający na wykonaniu w pomieszczeniu nr 010 ściennej zabudowy przewodów i kabli z dostępem do nich wraz z sufitem podwieszanym i montażem oświetlenia; Remont polegający na wymianie płyt granitowych na cokole przy wejściu głównym do budynku;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.42.11.46-9, 45.26.25.10-9, 45.43.21.11-5, 29.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej kuloodpornej z wentylacją..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej kuloodpornej z wentylacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.