eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji oraz wykonanie podjazdu z barierką - budynek internatu OSiW w Barlinku przy ul. Św. Bonifacego nr 36.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Szczecin: Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji oraz wykonanie podjazdu z barierką - budynek internatu OSiW w Barlinku przy ul. Św. Bonifacego nr 36.
Numer ogłoszenia: 156099 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie, ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8126946, fax 091 8127981 w. 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska-bip.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jenostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji oraz wykonanie podjazdu z barierką - budynek internatu OSiW w Barlinku przy ul. Św. Bonifacego nr 36..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tryb postępowania: przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000,00 euro. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych. Zakres robót: -obróbki tj. parapety z blachy ocynkowanej - materiał z demontażu 60,01 m2, -docieplenie ścian płytami styropianowymi 12 cm - 1262,12 m2, -docieplenie ścian płytami styropianowymi 10 cm - 170,81 m2, -docieplenie ościeży płytami styropianowymi 3 cm - 86,38 m2, -ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 655,9 m, -wymiana rynien Ø150 mm - z blachy oc. gr. 0,55 mm -128,40 mb, -wymiana rur spustowych Ø 120 mm - z blachy ocynkowanej gr 0,55 mm - 144,90 mb, -rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 20 m - 1673,10 m2, -wykonanie podjazdu wraz z barierką - 1 kpl

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (art. 22 ust. 1, art. 24 ust 1 i 2 ustawy) 1.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty wymienione niżej -Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp /załącznik nr 4/; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. -Wypełniony i podpisany wzór umowy / załącznik nr 1 /, -Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, -Wypełniony formularz oferty /załącznik nr 2/, -Wypełniony harmonogram rzeczowo -finansowy / wg wzoru - załącznik nr 3 /, -Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć zaświadczenia o przynależności do właściwych organów samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w wykazie do pełnienia określonych funkcji / załącznik nr 5 /, -Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy oprócz warunków wymienionych powyżej, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Każdy z wykonawców musi udokumentować, ze spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp). Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej. musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane w ofercie: -Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp /załącznik nr 4/; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. -Wypełniony i podpisany wzór umowy / załącznik nr 1 /, -Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, -Wypełniony formularz oferty /załącznik nr 2/, -Wypełniony harmonogram rzeczowo -finansowy / wg wzoru - załącznik nr 3 /, -Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć zaświadczenia o przynależności do właściwych organów samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w wykazie do pełnienia określonych funkcji / załącznik nr 5 /, -Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy oprócz warunków wymienionych powyżej, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Każdy z wykonawców musi udokumentować, ze spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp). Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej. musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zachodniopomorska-bip.ohp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie OHP ZWK w Szczecinie ( pok.38) ul. Dworcowa nr 19, 70 - 206 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie OHP ZWK w Szczecinie ( sekretariat ) ul. Dworcowa nr 19, 70 - 206 Szczecin w terminie do dnia 01.08.2008 do godz 9.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.