Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Szczecin: Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji oraz wykonanie podjazdu z barierką - budynek internatu OSiW w Barlinku przy ul. Św. Bonifacego
nr 36.
Numer ogłoszenia: 156099 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie, ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8126946, fax 091 8127981 w. 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska-bip.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jenostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji oraz wykonanie podjazdu z barierką - budynek internatu OSiW w Barlinku przy ul. Św. Bonifacego nr 36..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tryb postępowania: przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000,00 euro. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych. Zakres robót: -obróbki tj. parapety z blachy ocynkowanej - materiał z demontażu 60,01 m2, -docieplenie ścian płytami styropianowymi 12 cm - 1262,12 m2, -docieplenie ścian płytami styropianowymi 10 cm - 170,81 m2, -docieplenie ościeży płytami styropianowymi 3 cm - 86,38 m2, -ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 655,9 m, -wymiana rynien Ø150 mm - z blachy oc. gr. 0,55 mm -128,40 mb, -wymiana rur spustowych Ø 120 mm - z blachy ocynkowanej gr 0,55 mm - 144,90 mb, -rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 20 m - 1673,10 m2, -wykonanie podjazdu wraz z barierką - 1 kpl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (art. 22 ust. 1, art. 24 ust 1 i 2 ustawy) 1.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty wymienione niżej -Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp /załącznik nr 4/; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. -Wypełniony i podpisany wzór umowy / załącznik nr 1 /, -Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, -Wypełniony formularz oferty /załącznik nr 2/, -Wypełniony harmonogram rzeczowo -finansowy / wg wzoru - załącznik nr 3 /, -Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć zaświadczenia o przynależności do właściwych organów samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w wykazie do pełnienia określonych funkcji / załącznik nr 5 /, -Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy oprócz warunków wymienionych powyżej, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Każdy z wykonawców musi udokumentować, ze spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp). Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej. musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane w ofercie: -Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp /załącznik nr 4/; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. -Wypełniony i podpisany wzór umowy / załącznik nr 1 /, -Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, -Wypełniony formularz oferty /załącznik nr 2/, -Wypełniony harmonogram rzeczowo -finansowy / wg wzoru - załącznik nr 3 /, -Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć zaświadczenia o przynależności do właściwych organów samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w wykazie do pełnienia określonych funkcji / załącznik nr 5 /, -Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy oprócz warunków wymienionych powyżej, ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Każdy z wykonawców musi udokumentować, ze spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp). Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej. musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zachodniopomorska-bip.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie OHP ZWK w Szczecinie ( pok.38) ul. Dworcowa nr 19, 70 - 206 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie OHP ZWK w Szczecinie ( sekretariat ) ul. Dworcowa nr 19, 70 - 206 Szczecin w terminie do dnia 01.08.2008 do godz 9.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024
- Kompleksowa organizacja cyklu spotkań treningowych zakończonych każdorazowo piknikiem integracyjnym.
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.