eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › dostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Nowy Targ: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 156087 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, fax 018 2633952, 2633950.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: w przetargu nie jest wymagane wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń : spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dz. U nr 87 poz. 605 z 2006). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Aktualne katalogi, opisy, fotografie na oferowany przedmiot zamówienia. 3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 4. Formularz ogólny oferty - (załącznik numer 2) 5. Formularz/ e cenowy/ e oferty - (załącznik numer 3) 6. Załącznik nr 4 - parametry techniczne 7. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ- opis sposobu przygotowania oferty i w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie. 8. Oświadczenie ,że oferowany przedmiot przetargu jest dopuszczony do obrotu w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych- dotyczy pakietu nr 3,4,5,9

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji( w pakiecie 10- cena - 100%) - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowy-targ.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekcja zamówień publicznych SPZOZ Nowy Targ, ul. Szpitalna 14.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:30, miejsce: dziennik podawczy SPZOZ Nowy Targ, ul. Szpitalna 14.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9, 33.19.21.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.