eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa środków dezynfekcyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Przemyśl: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 156050 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry - 6 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 2 - Preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry oraz powierzchni - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 3 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni oraz narzędzi - 5 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 4 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni i narzędzi - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 5 - Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów oraz powierzchni - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 6 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni oraz narzędzi - 11 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 7 - Preparat do maszynowego mycia basenów szpitalnych - 1 poz. asortymentowa w ilości 100 op.; Zad. 8 - Preparat do odkażania pojemników z płynami infuzyjnymi i in. op. leków - 1 pozycja asortymentowa w ilości 20 op.; Zad. 9 - Emulsja do pielęgnacji rąk - 1 poz. asortymentowa w ilości 300 op.; Zad. 10 - Mydło w płynie - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Termin ważności preparatów powinien wynosić co najmniej 6 miesięcy od momentu każdej dostawy. 2 Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim. 3. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty w zad. 1,2,5 i 6 wypełni warunki przedstawione pod w/w zadaniami w załączniku nr 3 SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i złożyć dokumenty ofertowe określone w załącznikach do SIWZ - o takiej treści w jakiej zostały pobrane od zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. nr 164 / 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wymienionej ustawy, a także spełniają dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnione i podpisane załączniki nr 1 i 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ 4.Świadectwo rejestracji antyseptyków jako produktu leczniczego - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 16.06.2003 r. (Dz. U nr 125 poz. 1169 rozdz. VI) oraz koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy zadań od 1, 2, 6 i 8. 5.Deklarację zgodności - na podstawie ustawy z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych. 6. Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wpisane do Rejestru Produktów Biobójczych - dotyczy środków do dezynfekcji powierzchni. 7.Świadectwo zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych. 8.Przedstawienie opinii lub oświadczenia producenta myjni automatycznej ETD 2 plus Olympus o możliwość stosowania w niej preparatów - dotyczy zadania 5 poz. 3 i 4. 9.Opinia Instytutu Matki i Dziecka, iż dany preparat może być stosowany do mycia skóry u noworodków i dzieci - dotyczy zadania 6 poz. 10. 10.Dokumenty potwierdzające skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub opinią PZH: - działanie wirusobójcze potwierdzone badaniami z użyciem wirusów polio i adeno; - działanie prątkobójcze potwierdzone badaniami z użyciem Mycobacterium Terre lub Mycobacterium tuberculosis, - dotyczy produktów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. 11.Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej - dotyczy zadań 1 - 8. 12.Ulotkę informacyjną zawierającą opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie - dot. zad. 9 i 10. UWAGA Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 - 10 muszą być oznakowane, którego zadania i pozycji asortymentowej dotyczą. 13.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14.W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 15.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winna być podpisana przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 16.Dokumenty, o których mowa w pkt. od 5 do 15 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu ul. Monte Cassino 18 37 - 700 Przemyśl Dział Zamówień Publicznych.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: lok. sekretariat w budynku D pok. 232..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry - 6 poz. asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry oraz powierzchni..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - Preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry oraz powierzchni - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni oraz narzędzi..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni oraz narzędzi - 5 poz. asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni i narzędzi..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni i narzędzi - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów oraz powierzchni..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów oraz powierzchni - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni oraz narzędzi..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni oraz narzędzi - 11 poz. asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat do maszynowego mycia basenów szpitalnych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - Preparat do maszynowego mycia basenów szpitalnych - 1 poz. asortymentowa w ilości 100 op.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat do odkażania pojemników z płynami infuzyjnymi i in. op. leków..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - Preparat do odkażania pojemników z płynami infuzyjnymi i in. op. leków - 1 pozycja asortymentowa w ilości 20 op.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Emulsja do pielęgnacji rąk..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Emulsja do pielęgnacji rąk - 1 poz. asortymentowa w ilości 300 op.;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Mydło w płynie..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - Mydło w płynie - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.