Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Świeradów-Zdrój: Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju wraz z budowa sieci kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 156022 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585 , strona internetowa www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju wraz z budowa sieci kanalizacyjnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełny zakres czynności jaki dla nadzoru autorskiego przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.,tj. min. stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 17.05.2010 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 17.05.2013 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: AZE Zając, Kościółek spółka jawna, Skrzydlna 101, 34-625 Skrzydlna 101, kraj/woj. małopolskie. 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 150 000,00 zł, Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 75.000,00 zł. Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego. W świetle powyższego Zamawiający posiada możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego . 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług sporządzenia dokumentacji projektowej i nadzoru nad dokumentacją. 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-23/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego nr 113412 - 2010 z dnia 21.04.2010 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług jest zgodne z przepisami.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
AZE Zając, Kościółek spółka jawna, Skrzydlna 101, 34-625 Skrzydlna, kraj/woj. małopolskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i budowy dróg w Gminie Łapy
- Częściowy remont kuchni w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - etap 0 - remont pokrycia dachowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.