eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Zielona Góra: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar.
Numer ogłoszenia: 155989 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, faks 068 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizcyjna podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd dawczych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar, zwanej dalej WAK Czerwieńsk, WAK-Dobre n/Kwisą, WAK Krosno Odrzańskie, WAK Międzyrzecz, WAK Nowogród Bobrzański, WAK Skwierzyna, WAK Sulechów, WAK Wędrzyn, WAK Żagań, na terenie województwa Lubuskiego i Dolnośląskiego (Dolnośląskie w WAK Dobre n/Kwisą) na koszt Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 10% zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 2. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. posiadają ważne uprawnienia kwalifikacyjne do wykonania prac kontrolno - pomiarowych w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV. 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 2. oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji umowy na kwotę 10 000 zł za każdą część. 3. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, lub posiadaniu zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub posiadaniu potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków będzie się odbywać wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1. oświadczenie wykonawcy o niekaralności osób, które będą wykonywać usługę 2. oświadczenie, że pracownicy wykonujący usługę w zakresie oferty częściowej nr 1, 3 oraz 6 posiadają stosowne dopuszczenie od dostępu do informacji niejawnych uzyskane zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r., nr 128, poz. 1228) 3. oświadczenie o usługach podzleconych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla stron postanowienia oraz warunki umowy zawiera dołączony wzór umowy. 2. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na warunkach w umowie załączonej do SIWZ. 3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. 4. W trakcie trwania umowy zgodnie z art. 144 pkt. 1 dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści na poniżej określonych warunkach: a) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS b) osób upoważnionych jako przedstawiciele stron itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy c) zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy na skutek zmiany stawki VAT lub wprowadzenia innych opłat obowiązkowych na rodzaj usługi zawartej w przedmiocie zamówienia z chwilą wejścia w życie przepisów ogłoszonych przez właściwego ministra. d) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku gdy: - zmian w prawie budowlanym, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert; - braku dostępu lub utrudnień w dostępie do obiektów, niezależnych od wykonawcy Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury 65-043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 65-043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7, kancelaria jawna I piętro, pokój 104-105. Otwarcie ofert dn. 13.06.2011 o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Czerwieńsk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Czerwieńsk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Dobre nad Kwisą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Dobre nad Kwisą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Krosno Odrzańskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Krosno Odrzańskie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Międzyrzecz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Międzyrzecz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Nowogród Bobrzański..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Nowogród Bobrzański..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Skwierzyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Skwierzyna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Sulechów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Sulechów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Wędrzyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Wędrzyn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Żagań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych oraz urządzeń elektrycznych i gniazd dawczych w obiektach administrowanych przez WAK Żagań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.