eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karsin › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy realizacji zadaniaBudowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji TurystycznejBudowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Karsin: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną.
Numer ogłoszenia: 155987 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87252 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Karsinie, ul. Długa 222, 83-440 Karsin, woj. pomorskie, tel. 058 6873322, faks 058 6873120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania - Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną tj. wykonanie usługi polegającej na koordynacji i nadzorze inwestorskim nad realizacją umowy o roboty budowlane, dotyczącej budowy budynku usługowego w miejscowości Wiele na działce nr 500/2 wykorzystywanego do użytkowania całorocznego. Projektowany budynek przeznaczony jest na cele związane z obsługą ruchu turystycznego w zakresie lokalnej i regionalnej informacji turystycznej. Zaprojektowano budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, o jednej kondygnacji nadziemnej (parter), z poddaszem użytkowym. Architektura projektowanego budynku inspirowana jest tradycyjnym budownictwem regionalnym występującym na terenie Kaszub. Ogólny zakres obowiązków polegać będzie na: 1) monitorowanie postępu prac i ich zgodności z harmonogramem; 2) sprawowanie nadzoru budowlanego wszystkich prac zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118- tekst jednolity z późn. zm.); 3) realizacja zadań leżących po stronie Inspektora Nadzoru wynikających ze stosownych warunków umowy; 4) współpraca z Projektantami, wyjaśnianie wątpliwości, ustalanie wprowadzanych zmian w uzgodnieniu z Zamawiającym; 5) rozliczenie Wykonawcy Robót z realizacji robót, sprawdzenie przerobu, ustalenie zaawansowania robót; 6) sprawdzanie i zatwierdzanie faktur; 7) zatwierdzanie materiałów budowlanych do wbudowania pod względem zgodności z SIWZ dla zadania: Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną; 8) nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej zatwierdzonych zmian do dokumentacji; 9) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej; 10) sprawdzenie kompletności dokumentów do zgłoszenia użytkowania obiektów; 11) udział w odbiorach częściowych i końcowych; 12) prowadzenie dokumentacji budowy; 13) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych niezwłoczne opiniowanie ich i sprawdzenie kosztorysów; 14) dopuszczenie do robót zamiennych lub dodatkowych po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego; 15) w razie zmian realizacji robót w stosunku do umowy i harmonogramu - egzekwowanie od Wykonawców warunków zawartych w aneksach, zmian harmonogramów lub naliczanie kar w zależności od sytuacji, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 16) rozliczenie Wykonawcy robót po upływie okresu gwarancji jakości lub rękojmi za wady; 17) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; 18) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych; 19) ocena wad i usterek zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi; 20) prowadzenie działań mających na celu realizację przez Wykonawcę robót gwarancji i rękojmi oraz bezpośredni nadzór nad tymi robotami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, Działanie 6.2. Promocja i informacja turystyczna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe DT-info Dariusz Kaszubowski, ul. Tucholska 4, 89-650 Czersk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17060,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11956,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.