eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO (rehabilitacyjnego)



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Osieczna: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO (rehabilitacyjnego)
Numer ogłoszenia: 155947 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży w Osiecznej im. prof. Mieczysława Walczaka , ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, tel. 065 5203495, 5350477, 5350349, faks 065 5203495, 5350477, 5350349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osieczna.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO (rehabilitacyjnego).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup fabrycznie nowego (rok produkcji 2009) sprzętu medycznego, wolnego od wad spełniającego normy i parametry określone przez prawo polskie oraz prawa Unii Europejskiej w tym zakresie. Oferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa rejestracji, aprobaty techniczne, świadectwa PZH oraz musi bezwzględnie posiadać oznaczenie CE..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19.poz.177 z późniejszymi zmianami) tzn. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp; Wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; Kopii polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia w w wysokości nie mniejszej, niż równowartość 100 tys. zł; Dokumenty charakteryzujące oferowany sprzęt np. DTR, prospekty, foldery lub inne posiadane dokumenty - na dokumentach Wykonawca jest zobowiązany w sposób widoczny (np. Kolorowy zakreślasz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment tekstu potwierdzający parametry oferowanej aparatury oraz wpisać numer pozycji z tabeli. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osieczna.com.pl; www.biuletyn.abip.pl/osieczna-szpital/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 64 - 113 Osieczna ul. Zamkowa 2 sekretariat szpitala Godziny urzędowania sekretariatu 7.25 - 15.00 (od poniedziałku do piątku).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 09:00, miejsce: 64 - 113 Osieczna ul. Zamkowa 2 sekretariat szpitala Godziny urzędowania sekretariatu 7.25 - 15.00 (od poniedziałku do piątku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu V /Infrastruktura dla kapitału ludzkiego/ Działania 5.3 /Poprawa warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w województwie/ Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET PIERWSZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1. PODGRZEWACZ OKŁADÓW CIEPLNYCH - SZT. 1 Pozycja 2. DWUKANAŁOWY APARAT DO MAGNETOTERAPII - SZT. 1 Pozycja 3. APARAT DO KRIOTERAPII - SZT. 1 Pozycja 4. INHALATORY - SZT. 2 Pozycja 5 LAMPA TYPU /BIOPTRON 2/ ZE STATYWEM - SZT. 2 Pozycja 6. KOZETKI DO FIZYKOTERAPII - SZT. 6 Pozycja 7. MATY MAGNETYCZNE - SZT. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET DRUGI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1 ROWERY TRENINGOWE - SZT. 2 Pozycja 2 TRENAŻER ELIPTYCZNY - SZT. 5 Pozycja 3 STEPPERY - SZT. 5 Pozycja 4 ROWER POZIOMY - SZT. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET TRZECI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1 KOMBINEZON POPRAWNEJ POSTAWY typu THERATOGS - SZT. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET CZWARTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1 TABLICE DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH - SZT. 2 Pozycja 2 ZESTAW typu TERAPII MASTER KIDS - SZT. 1 Pozycja 3 MATY DO ĆWICZEŃ REHABILITACYJNYCH - SZT. 10 Pozycja 4 DYSKI Z FAKTURAMI - 1 ZESTAW (10 SZT.) Pozycja 5 WAŁEK REHABILITACYJNY - SZT. 1 Pozycja 6 WAŁEK REHABILITACYJNY - SZT. 1 Pozycja 7 PIŁKA REHABILITACYJNA - SZT. 1 Pozycja 8 PIŁKA REHABILITACYJNA - SZT. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET PIĄTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1. WIRÓWKA DO MASAŻU KOŃCZYN DOLNYCH - SZT. 1 Pozycja 2. WIRÓWKA DO MASAŻU WIROWEGO KOŃCZYN GÓRNYCH - SZT. 1 Pozycja 3. WANNA DO MASAŻU KOŃCZYN DOLNYCH I OBRĘCZY BIODROWEJ - SZT. 1 Pozycja 4. EKOPOMPA - SZT. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET SZÓSTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1. SALA DOŚWIADCZANIA ŚWIATA - kpl. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET SIÓDMY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 26. SAUNA NA PODCZERWIEŃ - SZT. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.