eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa sterylnych włókninowych zestawów operacyjnych, sterylnych włókninowych serwet, tuneli i pokrowców na kończyny dolne, sterylnych włókninowych fartuchów, czepków i masek chirurgicznych, niesterylnych włókninowych pokrowców, niesterylnych osłon foliowych, sterylnych włókninowo - foliowych kieszeni na płyny,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Toruń: Dostawa sterylnych włókninowych zestawów operacyjnych, sterylnych włókninowych serwet, tuneli i pokrowców na kończyny dolne, sterylnych włókninowych fartuchów, czepków i masek chirurgicznych, niesterylnych włókninowych pokrowców, niesterylnych osłon foliowych, sterylnych włókninowo - foliowych kieszeni na płyny,
Numer ogłoszenia: 155933 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sterylnych włókninowych zestawów operacyjnych, sterylnych włókninowych serwet, tuneli i pokrowców na kończyny dolne, sterylnych włókninowych fartuchów, czepków i masek chirurgicznych, niesterylnych włókninowych pokrowców, niesterylnych osłon foliowych, sterylnych włókninowo - foliowych kieszeni na płyny,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych włókninowych zestawów operacyjnych, sterylnych włókninowych serwet, tuneli i pokrowców na kończyny dolne, sterylnych włókninowych fartuchów, czepków i masek chirurgicznych, niesterylnych włókninowych pokrowców, niesterylnych osłon foliowych, sterylnych włókninowo - foliowych kieszeni na płyny,z podziałem na 9 zadań. 1.1. Opis wymagań dla powyższego przedmiotu zamówienia: - włóknina musi spełniać wymogi normy PN-EN 13795; - włóknina dwuwarstwowa - foliowana wiskozowo - polietylenowa o gramaturze min. 59 g/m2 - włóknina trzywarstwowa - foliowana wiskozowo - polietylenowa - polipropylenowa o gramaturze min. 73 g/m2; - zestawy powinny mieć 2 etykiety samoprzylepne potrzebne do archiwizacji zawierające symbol wyrobu, numer lot i datę ważności; - zestawy powinny być pakowane w torebkę papierowo - foliową lub torbę papierowo - foliową i papier. 2. Szczegółową specyfikację asortymentowo- ilościowo- cenową określają Załączniki od Nr 2/1 do Nr 2/9 do SIWZ.
Zadanie Nr 1
1. Zestaw uniwersalny z włókniny dwuwarstwowej, sterylny - serweta z przylepcem 240 x 180cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 180 x 150cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 90 x 80cm - 2 szt.; - taśma medyczna mocująca 50 x 10cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk- 4 szt. 4500 kpl.;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm.
Zadanie Nr 2
1. Serweta sterylna z włókniny foliowanej 90 x 80cm z owalnym otworem o średnicy 8 x 6cm i przylepcem wokół otworu 1950 szt.; 2. Serweta sterylna z włókniny z warstwą chłonną na stolik MAYO 145 x 75cm 1600 szt.; 3. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 60 x 45cm z otworem o średnicy 8 x 6cm - 120 szt.; 4. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 100 x 60cm - 120 szt.; 5. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 40 x 40cm - 120 szt.; 6. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 90 x 80cm z przylepcem - 300 szt.; 7. Serweta włókninowo - foliowana , sterylna 130 x 90cm bez przylepców - 1500 szt.; 8. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej pod pośladki z kieszenią na płyny 113 x 90cm bez przylepców - 500 szt.; 9. Serweta sterylna włókninowo - foliowana 90 x 80cm 500 szt.; 10. Serweta sterylna włókninowo - foliowana 130 x 90 500 szt.; 11. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej na stolik zabiegowy 150 x 90cm z przylepcem - 500 szt.; 12. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej do obłożenia pacjenta 150 x 180cm - 500 szt.; 13.Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 90 x 75cm - 300 szt.; 14. Serwetki celulozowe do rąk - 4 szt. - 4000 szt. 15. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 45 x 45cm - 10000 szt. 16. Kieszeń sterylna na materiał opatrunkowy 40 x 30cm - 10000 szt. 17. Podkład nieprzemakalny z pulpą celulozową i warstwą antypoślizgową ( gruby ) 90 x 40cm 3000 szt. 18. Podkład nieprzemakalny z pulpą celulozową i warstwą antypoślizgową ( gruby ) 90 x 60cm 3000 Szt. 19. Pokrowce na kończyny dolne pacjenta z włókniny dwuwarstwowej, sterylne 120 x 45cm - 2300 szt. 20. Jednorazowy, sterylny włókninowo - foliowy tunel z mocującymi trokami dł. 150 x 10cm - 800 szt. 21. Jednorazowy, sterylny włókninowo - foliowy tunel z mocującymi trokami dł. 250cm, szerokość 15cm - 1500 szt.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów. Zadanie Nr 3
1.Pokrowiec włókninowy na wiertarkę ortopedyczną 200 x 32cm - 250 szt.; 2. Pokrowiec włókninowy na aparat RTG ( ramię C ) 270 x 35cm + troki , dolny pokrowiec 47 x 30cm - 500 szt.; 3. Osłona foliowa niesterylna na sprzęt medyczny 80 x 80cm, przeźroczysta - 500 szt.; 4. Kieszeń sterylna na płyny z kształtką włókninowo - foliowana 30 x 20cm - 200 szt.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm.
Zadanie Nr 4 1. Sterylny fartuch jednorazowy włókninowy w rozmiarach M, L - 5120 szt.; 2. Sterylny czepek jednorazowy włókninowy - 120 szt.; 3. Sterylna maseczka chirurgiczna włókninowa pojedynczo pakowana - 1120 szt.
Zadanie Nr 5
1.Zestaw do angiografii z włókniny dwuwarstwowej ,sterylny - 3000 kpl. - serweta 300 x 180cm z dwoma otworami o średnicy 8cm i przylepcami wokół otworu - 1 szt.; - serweta 90 x 75cm z przylepcem - 2 szt.; - serweta 90 x 75cm bez przylepca - 2 szt.; - serweta 90 x 75cm z otworem o średnicy 8cm pośrodku i przylepcami wokół otworu i po bokach - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów.
Zadanie Nr 6
1. Zestaw do cięcia cesarskiego z włókniny trzywarstwowej , sterylny - 800 kpl. - serweta w kształcie litery T 320 x 260cm z otworem 35 x 35cm z dwoma przylepcami , zabudowany folią chirurgiczną , workiem do zbierania płynów , warstwą chłonną wokół otworu min. 120 x 80cm - 1 szt.; - czapeczka ochronna dla noworodka - 1 szt.; - kocyk flanelowy dla noworodka 160 x 75cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
2. Zestaw do operacji ginekologicznych z włókniny dwuwarstwowej , sterylny - 300 kpl. - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 90 x 80cm - 1 szt.; - pokrowce włókninowe na kończyny dolne pacjenta 120 x 45cm - 2 szt.; - serweta 240 x 180cm z otworem 20 x 10cm z taśmą mocującą - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów.
Zadanie Nr 7
1. Zestaw okulistyczny mały, sterylny, z włókniny dwuwarstwowej - 500 kpl.
- kieszeń na materiał opatrunkowy 40 x 30cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 85 x 75cm z otworem o średnicy 8cm i przylepcem wokół otworu - 1 szt.; - opatrunek oczny dwuwarstwowy -1 szt.; - przylepiec 15 x 15cm - 2 szt.; - kompres 5 x 5cm 12 warstw 17nitkowy - 10 szt.; - kompres włókninowy czterowarstwowy - 4 szt.;
Zadanie Nr 8
1. Zestaw do operacji tarczycy, sterylny, z włókniny dwuwarstwowej - 150 kpl. - serweta 240 x 180cm, z wycięciem U ( 63 x 20cm ) - 1 szt.; - serweta z przylepcem 200 x 180cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
2. Zestaw do operacji kraniotomii , sterylny z włókniny trzywarstwowej - 300 kpl.
- serweta 240 x 180cm z otworem 25 x 20cm, workiem na płyny i folią chirurgiczną - 1 szt.; - serweta z przylepcem 60 x 45cm - 2 szt.; - kieszeń dwukomorowa z kształtką 30 x 25cm - 2 szt.; - kieszeń na płyny z kształtką - 2 szt.; - taśma medyczna mocująca 50 x 100cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.
3. Zestaw do laparotomii, sterylny z włókniny dwuwarstwowej - 200 kpl.
- serweta 320 x 180cm z otworem 20 x 10cm i przylepcem wokół otworu - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm -1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów.
Zadanie Nr 9
1. Zestaw sterylny do toalety jamy ustnej - 2000 kpl.
- penseta jednorazowa min. 15cm -1 szt.; - tupfer kula - 1 szt.; - pojemnik plastikowy - 1 szt.;
2. Zestaw zabiegowy , sterylny - 5000 kpl. - serweta z włókniny foliowanej 45 x 75cm - 1 szt.; - serweta z włókniny foliowanej 45 x 45cm - 1 szt.; - kompres z gazy 17 mm 7,5 x 7,5cm - 9 szt.; - pean jednorazowy - 1 szt.; - opatrunek sterylny przylepny z gazą 10 x 6cm - 1 szt.; - nerka tekturowa - 1 szt.;
3. Zestaw do zabiegów pielęgnacyjnych, sterylny - 2000 kpl.
- nerka tekturowa - 1 szt.; - penseta min. 15cm - 1 szt.; - tupfer kula - 7 szt.; - kubek plastikowy 50ml - 1 szt.; - kompresy włókninowe 4 warstwowe 10 x 10cm z nacięciem na długości 5cm - 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/wykaz wykonanych min. 2 dostaw materiałów medycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 43.750,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 37.000,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 2.400,00 zł - Zadanie Nr 4 - 9.675,00 zł - Zadanie Nr 5 - 27.750,00 zł - Zadanie Nr 6 - 31.750,00 zł - Zadanie Nr 7 - 1.225,00 zł - Zadanie Nr 8 - 9.450,00 zł - Zadanie Nr 9 - 22.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 35.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 29.600,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 1.920,00 zł - Zadanie Nr 4 - 7.740,00 zł - Zadanie Nr 5 - 22.200,00 zł - Zadanie Nr 6 - 25.420,00 zł - Zadanie Nr 7 - 980,00 zł - Zadanie Nr 8 - 7.560,00 zł - Zadanie Nr 9 - 17.600,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/ Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.);
    b/ dokumenty potwierdzające, że włóknina z której wykonany jest oferowany przedmiot zamówienia jest zgodna z normą PN-EN 13795.
    c/ próbki oferowanych wyrobów - min. po 1 op. z każdego asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
20. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw uniwersalny z włókniny dwuwarstwowej, sterylny - serweta z przylepcem 240 x 180cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 180 x 150cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 90 x 80cm - 2 szt.; - taśma medyczna mocująca 50 x 10cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk- 4 szt. 4500 kpl.;
    UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta sterylna z włókniny foliowanej 90 x 80cm z owalnym otworem o średnicy 8 x 6cm i przylepcem wokół otworu 1950 szt.; 2. Serweta sterylna z włókniny z warstwą chłonną na stolik MAYO 145 x 75cm 1600 szt.; 3. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 60 x 45cm z otworem o średnicy 8 x 6cm - 120 szt.; 4. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 100 x 60cm - 120 szt.; 5. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 40 x 40cm - 120 szt.; 6. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 90 x 80cm z przylepcem - 300 szt.; 7. Serweta włókninowo - foliowana , sterylna 130 x 90cm bez przylepców - 1500 szt.; 8. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej pod pośladki z kieszenią na płyny 113 x 90cm bez przylepców - 500 szt.; 9. Serweta sterylna włókninowo - foliowana 90 x 80cm 500 szt.; 10. Serweta sterylna włókninowo - foliowana 130 x 90 500 szt.; 11. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej na stolik zabiegowy 150 x 90cm z przylepcem - 500 szt.; 12. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej do obłożenia pacjenta 150 x 180cm - 500 szt.; 13.Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 90 x 75cm - 300 szt.; 14. Serwetki celulozowe do rąk - 4 szt. - 4000 szt. 15. Serweta sterylna z włókniny dwuwarstwowej 45 x 45cm - 10000 szt. 16. Kieszeń sterylna na materiał opatrunkowy 40 x 30cm - 10000 szt. 17. Podkład nieprzemakalny z pulpą celulozową i warstwą antypoślizgową ( gruby ) 90 x 40cm 3000 szt. 18. Podkład nieprzemakalny z pulpą celulozową i warstwą antypoślizgową ( gruby ) 90 x 60cm 3000 Szt. 19. Pokrowce na kończyny dolne pacjenta z włókniny dwuwarstwowej, sterylne 120 x 45cm - 2300 szt. 20. Jednorazowy, sterylny włókninowo - foliowy tunel z mocującymi trokami dł. 150 x 10cm - 800 szt. 21. Jednorazowy, sterylny włókninowo - foliowy tunel z mocującymi trokami dł. 250cm, szerokość 15cm - 1500 szt.
    UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pokrowiec włókninowy na wiertarkę ortopedyczną 200 x 32cm - 250 szt.; 2. Pokrowiec włókninowy na aparat RTG ( ramię C ) 270 x 35cm + troki , dolny pokrowiec 47 x 30cm - 500 szt.; 3. Osłona foliowa niesterylna na sprzęt medyczny 80 x 80cm, przeźroczysta - 500 szt.; 4. Kieszeń sterylna na płyny z kształtką włókninowo - foliowana 30 x 20cm - 200 szt.
    UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny fartuch jednorazowy włókninowy w rozmiarach M, L - 5120 szt.; 2. Sterylny czepek jednorazowy włókninowy - 120 szt.; 3. Sterylna maseczka chirurgiczna włókninowa pojedynczo pakowana - 1120 szt.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do angiografii z włókniny dwuwarstwowej ,sterylny - 3000 kpl. - serweta 300 x 180cm z dwoma otworami o średnicy 8cm i przylepcami wokół otworu - 1 szt.; - serweta 90 x 75cm z przylepcem - 2 szt.; - serweta 90 x 75cm bez przylepca - 2 szt.; - serweta 90 x 75cm z otworem o średnicy 8cm pośrodku i przylepcami wokół otworu i po bokach - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
    UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do cięcia cesarskiego z włókniny trzywarstwowej , sterylny - 800 kpl. - serweta w kształcie litery T 320 x 260cm z otworem 35 x 35cm z dwoma przylepcami , zabudowany folią chirurgiczną , workiem do zbierania płynów , warstwą chłonną wokół otworu min. 120 x 80cm - 1 szt.; - czapeczka ochronna dla noworodka - 1 szt.; - kocyk flanelowy dla noworodka 160 x 75cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
    2. Zestaw do operacji ginekologicznych z włókniny dwuwarstwowej , sterylny - 300 kpl. - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 90 x 80cm - 1 szt.; - pokrowce włókninowe na kończyny dolne pacjenta 120 x 45cm - 2 szt.; - serweta 240 x 180cm z otworem 20 x 10cm z taśmą mocującą - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
    UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do cięcia cesarskiego z włókniny trzywarstwowej , sterylny - 800 kpl. - serweta w kształcie litery T 320 x 260cm z otworem 35 x 35cm z dwoma przylepcami , zabudowany folią chirurgiczną , workiem do zbierania płynów , warstwą chłonną wokół otworu min. 120 x 80cm - 1 szt.; - czapeczka ochronna dla noworodka - 1 szt.; - kocyk flanelowy dla noworodka 160 x 75cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
    2. Zestaw do operacji ginekologicznych z włókniny dwuwarstwowej , sterylny - 300 kpl. - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 90 x 80cm - 1 szt.; - pokrowce włókninowe na kończyny dolne pacjenta 120 x 45cm - 2 szt.; - serweta 240 x 180cm z otworem 20 x 10cm z taśmą mocującą - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
    UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw okulistyczny mały, sterylny, z włókniny dwuwarstwowej - 500 kpl.
    - kieszeń na materiał opatrunkowy 40 x 30cm - 1 szt.; - serweta z przylepcem 85 x 75cm z otworem o średnicy 8cm i przylepcem wokół otworu - 1 szt.; - opatrunek oczny dwuwarstwowy -1 szt.; - przylepiec 15 x 15cm - 2 szt.; - kompres 5 x 5cm 12 warstw 17nitkowy - 10 szt.; - kompres włókninowy czterowarstwowy - 4 szt.;
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do operacji tarczycy, sterylny, z włókniny dwuwarstwowej - 150 kpl. - serweta 240 x 180cm, z wycięciem U ( 63 x 20cm ) - 1 szt.; - serweta z przylepcem 200 x 180cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.;
    2. Zestaw do operacji kraniotomii , sterylny z włókniny trzywarstwowej - 300 kpl.
    - serweta 240 x 180cm z otworem 25 x 20cm, workiem na płyny i folią chirurgiczną - 1 szt.; - serweta z przylepcem 60 x 45cm - 2 szt.; - kieszeń dwukomorowa z kształtką 30 x 25cm - 2 szt.; - kieszeń na płyny z kształtką - 2 szt.; - taśma medyczna mocująca 50 x 100cm - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm - 1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.
    3. Zestaw do laparotomii, sterylny z włókniny dwuwarstwowej - 200 kpl.
    - serweta 320 x 180cm z otworem 20 x 10cm i przylepcem wokół otworu - 1 szt.; - serweta na stół do instrumentarium 180 x 140cm - 1 szt.; - serweta na stolik MAYO 145 x 80cm -1 szt.; - serwetki celulozowe do rąk - 4 szt.
    UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w/w wyrobów w rozmiarach ? 10 cm. Nie dopuszcza się tolerancji dla otworów.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sterylny do toalety jamy ustnej - 2000 kpl.
    - penseta jednorazowa min. 15cm -1 szt.; - tupfer kula - 1 szt.; - pojemnik plastikowy - 1 szt.;
    2. Zestaw zabiegowy , sterylny - 5000 kpl. - serweta z włókniny foliowanej 45 x 75cm - 1 szt.; - serweta z włókniny foliowanej 45 x 45cm - 1 szt.; - kompres z gazy 17 mm 7,5 x 7,5cm - 9 szt.; - pean jednorazowy - 1 szt.; - opatrunek sterylny przylepny z gazą 10 x 6cm - 1 szt.; - nerka tekturowa - 1 szt.;
    3. Zestaw do zabiegów pielęgnacyjnych, sterylny - 2000 kpl.
    - nerka tekturowa - 1 szt.; - penseta min. 15cm - 1 szt.; - tupfer kula - 7 szt.; - kubek plastikowy 50ml - 1 szt.; - kompresy włókninowe 4 warstwowe 10 x 10cm z nacięciem na długości 5cm - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.