eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostarczenie subskrypcji na licencje oprogramowania antywirusowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Warszawa: Zakup i dostarczenie subskrypcji na licencje oprogramowania antywirusowego
Numer ogłoszenia: 155892 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie subskrypcji na licencje oprogramowania antywirusowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostarczenie subskrypcji na licencje oprogramowania antywirusowego i kopii zapasowych będących w posiadaniu Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. : 1) subskrypcje na 1390 szt. licencji programu SYMC PROTECTION SUITE ENTERPRISE EDITION 4.0 PER USER 36 MONTHS, 2) subskrypcje na 1 szt. licencji programu SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR APPLICATIONS AND DATABASES WIN PER SERVER BNDL STD LIC GOV BAND S BASIC 36 MONTHS, 3) subskrypcje na 50 szt. licencji programu SYMC GHOST SOLUTION SUITE 2.5 WIN DEVICE RENEWAL BASIC 36 MONTHS, 4) subskrypcje na 1 szt. licencji programu SYMC BACKUP EXEC 2012 SERVER WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC GOV BAND S BASIC 36 MONTHS, 5) subskrypcje na 2 szt. licencji programu SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR WINDOWS WIN PER SERVER RENEWAL BASIC 36 MONTHS GOV BAND S, 2. Przedmiot zamówienia jest także aktualizacja dwóch serwerów zarządzających SEPM oraz Symantec Mail Security For Microsoft Exchange na sześciu serwerach wykorzystywanych w środowisku Zamawiającego do najnowszej dostępnej w dniu zawarcia umowy wersji oraz przygotowanie dokumentacji całości środowiska Symantec, Endpoint Protection, Symantec Backup Exec oraz Symantec Mail Security for Microsoft Exchange Zamawiającego zgodnie ze standardem dokumentacji obowiązującym w Ministerstwie Sprawiedliwości. Dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę będzie obejmować następujące dokumenty: 1) analiza zastanego środowiska Zamawiającego: a) cele i zadania systemu, b) struktura nadzoru nad systemem, c) plan komunikacji ze szczegółowym schematem rozwiązania; 2) dokumentacja projektowa: a) architektura rozwiązania i systemów wspomagających, b) skalowalność systemu, c) szczegółowy schemat rozwiązania całego systemu z systemami zależnymi , d) zaimplementowane polityki bezpieczeństwa antywirusowego, antyhakerskiego i antyspamowego dla: - stacji klienckich, - serwerów, - systemu pocztowego, e) metody zabezpieczenia systemu, f) delegacja uprawnień dostępowych do systemu; 3) dokumentacja powdrożeniowa: a) finalna szczegółowa konfiguracja systemu, b) logiczna struktura systemu, c) fizyczna struktura systemu, d) usługi sieciowe, e) szczegółowa konfiguracja wszystkich polityk zaimplementowanych w systemie wraz z opisem ustawień danej polityki. 4) procedury utrzymaniowe systemu i baz danych a) zasady bieżącego monitorowania i konserwacji systemu, b) wgrywanie nowych wersji oprogramowania systemowego i aplikacyjnego, c) zasady tworzenia kopii zapasowych sytemu oraz baz danych zawierające: - harmonogram tworzenia kopii zapasowych, - zakres systemu podlegający tworzeniu kopii zapasowej, - zasady utrzymania kopii zapasowych, - procedury okresowego odzyskiwania systemu z kopii zapasowych; 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie przez Wykonawcę przeszkolenie sześciu osób w zakresie produktów Symantec (Symantec Education Training Credits) w ilości 462 Credits. Szkolenia odbędą się w Warszawie. Wykonawca pokryje koszty posiłków podczas szkolenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiającynie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna za spełniony warunek wiedzy i doświadczenia, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych co najmniej trzy dostawy oprogramowania antywirusowego w zakresie produktów Symantec w liczbie nie mniejszej niż 200 licencji albo co najmniej jedną dostawę produktów Symantec na kwotę co najmniej 150,000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiającynie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna za spełniony warunek wiedzy i doświadczenia, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w zakresie wdrażania środowiska Symantec, Endpoint Protection, Symantec Backup Exec oraz Symantec Mail Security for Microsoft Exchange.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiającynie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę Wykazu subskrypcji - Załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany treści zawartej umowy w zakresie (odpowiednio): przedmiotu umowy, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta produktów Symantec, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy, o ile Wykonawca wykaże, iż dołożył należytej staranności aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji i zaoferuje w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawi na piśmie propozycje zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie a Zamawiający na podstawie przedstawionych dokumentów podejmie decyzję w powyższym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, pok. 413.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 12:30, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.