eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenów wokół budynków siedzib Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Poznań: Usługa stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenów wokół budynków siedzib Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości.
Numer ogłoszenia: 155864 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117440 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenów wokół budynków siedzib Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1: Świadczenie usługi stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół budynku siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu ul. Fredry 12, 61 701 Poznań wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości. Część 2: Świadczenie usługi stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół budynku siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Pile, ul. Motylewska 7, 64 920 Piła Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości. Część 3: Świadczenie usługi stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół budynku siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Malińcu, ul. Gospodarcza 7, 62 510 Konin Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości. Część 4: Świadczenie usługi stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół budynku siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Przygodzicach, Przygodzice Pardalin 1A, 63 - 421 Przygodzice Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości. Część 5: Świadczenie usługi stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół budynku siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Starym Bojanowie, ul. Główna 21, 64 - 030 Śmigiel Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.31.20.00 - 90.31.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usługi stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół budynku siedziby Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Pile, ul. Motylewska 7, 64 920 Piła Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma PLUS Krzysztof Marecki, ul. Grunwaldzka 23/6, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31995,72

  • Oferta z najniższą ceną: 31995,72 / Oferta z najwyższą ceną: 31995,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.