eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa paliw płynnych w 2013 roku dla pojazdów będących własnością Zespołu Składnic Lasów Państwowych Siedlcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Siedlce: Dostawa paliw płynnych w 2013 roku dla pojazdów będących własnością Zespołu Składnic Lasów Państwowych Siedlcach
Numer ogłoszenia: 15584 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 532014 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych, ul. Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 632-65-27, faks 0-25 632-58-79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych w 2013 roku dla pojazdów będących własnością Zespołu Składnic Lasów Państwowych Siedlcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2013 roku dla pojazdów będących własnością Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach, w systemie sprzedaży bezgotówkowej. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup na stacjach benzynowych na terenie całego kraju (również w niedziele i święta). -benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 2 000 l, -oleju napędowego ON w ilości 27 600 l -płynu AdBlue w ilości 2 000 l -oleju silnikowego w ilości 100 l -oleju i płynu hydraulicznego w ilości 500 l -płynu do chłodnic w ilości 100 l -płynów do spryskiwaczy w ilości 100 l 3. Sukcesywna dostawa paliwa polegać będzie na: -bezpośrednim tankowaniu paliwa do samochodów służbowych Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, na stacjach paliw Wykonawcy, wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu; -bezgotówkowej sprzedaży paliwa, na podstawie karty paliwowej; -prowadzeniu przez Wykonawcę, ewidencji zakupionego paliwa z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu. Koszt obsługi kart paliwowych ponosi Wykonawca; -rozliczaniu tankowań fakturami wystawianymi 1 razy w miesiącu na koniec danego miesiąca. 4. Wykonawca wystawi Zamawiającemu karty zabezpieczone kodem (dla każdego pojazdu służbowego Zamawiającego, wymienionego w załączniku nr 2 do umowy) 5. Wydanie pierwszych kart paliwowych odbywa się na koszt Wykonawcy. 6. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów, wymiany samochodów lub utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca wystawi karty dodatkowe lub zamienne. 7. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). 8. Stacje benzynowe posiadane przez wykonawcę muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania (Dz. U. z 2005 r., Nr 243, poz. 2063 z późn. zm.). 9. Wykaz samochodów służbowych wyszczególniony zostanie w załączniku nr 2 do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 09.21.16.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 24.51.30.00 - 24.51.30.00 23.10.00.00 - 23.10.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ŻAR Arkadiusz Saczewski, Ul. Sokołowska 159-165, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176211,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.