Leszno: Opracowanie strategii rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej
Numer ogłoszenia: 155745 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie strategii rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, która powinna zawierać w szczególności: 1. Część diagnostyczna, w tym co najmniej: - diagnozę sfery społecznej, - diagnozę sfery gospodarczej, - diagnozę sfery przestrzennej, 2. Wyznaczenie obszarów problemowych. 3. Część prognostyczna, w tym co najmniej: - plan rewitalizacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej wyznaczonych obszarów problemowych na terenie Aglomeracji Leszczyńskiej 4. Uspołecznienie procesu przygotowania strategii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony http://www.bip.leszno.pl/dokumenty/37. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV: 73.22.00.00-0 - usługi doradcze w zakresie rozwoju; 71.24.10.00-9 - studia wykonalności, usługi doradcze, analizy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 73.22.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje zespołem minimum 3 - osobowym, w skład którego wchodzić będą między innymi: a) minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie diagnozy polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo do przedmiotu zamówienia tj. sporządziła diagnozę do strategii/zadania/dokumentu dla obszaru liczącego co najmniej 40 000 mieszkańców w zakresie rewitalizacji, b) minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie uspołecznienia strategii polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo do przedmiotu zamówienia tj. opracowała koncepcję i przeprowadziła proces uspołecznienia do strategii/zadania/dokumentu dla obszaru liczącego co najmniej 40 000 mieszkańców; c) minimum jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie opracowań strategicznych polegające na tym, że była członkiem zespołu w co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo do przedmiotu zamówienia tj. opracowała strategię/zadanie/dokument dla obszaru liczącego co najmniej 40 000 mieszkańców w zakresie rewitalizacji. Osoba ta w realizacji przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu będzie pełniła funkcje Kierownika Zespołu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z szczegółowym opisem sposobu realizacji zamówienia, sporządzony zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ, zawierający w szczególności: koncepcję zakresu i harmonogramu przeprowadzenia prac (etap diagnostyczny i prognostyczny) oraz koncepcję uspołecznienia procesu przygotowania strategii. 2) oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. Niedołączenie do oferty przedmiotowego oświadczenia równoważne jest z wykonywaniem zamówienia przez Wykonawcę samodzielnie. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale 10 ust. 2 i 3 SIWZ odpowiednio do złożonego oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ lit. a/b). 3) jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale (zasobach) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy wolę podmiotu trzeciego udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Treść zobowiązania powinna zawierać w szczególności: - nazwę podmiotu udostępniającego zasoby, - nazwę przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienia zasobów, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - sposób wykorzystywania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Metodyka pracy - 40
- 3 - Uspołecznienie procesu przygotowania strategii - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia publicznego, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, c) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy usługi, d) przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, e) zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, f) dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki VAT (wzrost stawki VAT, nie wpływa na wysokość wynagrodzenia koszty związane ze wzrostem stawki obciążają Wykonawcę), g) zmiana podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, konieczne będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowym podwykonawcą, który będzie realizować część lub cały zakres powierzony uprzednio innym podwykonawcom. Jeśli zmiana lub rezygnacja podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w chwili wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, h) zmiana składu zespołu w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie oraz wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie proponowanych osób będzie takie samo lub wyższe od doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 5 pkt 1 ppkt 3 SIWZ, i) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia wskutek zmiany składu Partnerstwa (zmniejszenie ilości Partnerów).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.leszno.pl/dokumenty/37
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Leszna Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno - Gospodarczy ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno (pok. 1B).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Leszna Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno - Gospodarczy ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno (pok. 1B).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójnosci społeczno - gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej [PL06-48] finansowany z funduszy EOG 2009-2014, pochodzacych z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz srodków krajowych w ramach Programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorzadu terytorialnego, dialog społeczny oraz współprace z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Leszno"
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie w ciągu dróg powiat. w zad. część. nr: 1- 4768P w m. Radomicko, 2- 4777P na odc. Gronówko- Wyciążkowo, 3- 4789P w m. Frankowo, 4- 4793P na odc. Brylewo - Bielawy
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
- Budowa nawodnienia boisk sportowych na terenie Gminy Leszno: Część I - "Nawodnienie boiska w Lesznie" Część II - "Nawodnienie boiska w Zaborowie
- Sukcesywne dostawy jednorazowych fartuchów chirurgicznych - specjalistycznych
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg i ulic miasta Leszna w 2024 roku oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego na wybranych ulicach miasta Leszna
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy - umowa ramowa
- Opracowanie koncepcji inwestycyjnej zadania "Rozwój zielonej energii w Gminie Jedlicze" w ramach EUCF.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- "Usługa opracowanie dokumentacji projektowych dla WSOZ w Bydgoszczy-2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.