eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Wrocław: Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka
Numer ogłoszenia: 155644 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka z drogą krajową Nr 94 w układzie jednojezdniowym w m. Siechnice gm. Święta Katarzyna ( Etap IV zad.5 i 1 ) w ramach zadania wpisanego do WPI pn.Budowa drogi wojewódzkiej od drogi krajowej Nr 94 do drogi wojewódzkiej Nr 455 wraz z ich węzłami - Zadanie nr 1 oraz Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka etap IV zad.3 i 4, Etap III zad. 1 (odcinek od DK 94 Siechnice do DW 455 Łany) wg WPI nowa nazwa zadania inwestycyjnego Budowa drogi wojewódzkiej od drogi krajowej Nr 94 do drogi wojewódzkiej Nr 455 wraz z ich węzłami- Zadanie nr 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1000.00 zł - dla każdego z zadań

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e)dysponują (lub będą dysponować) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. dysponują min. 1 pracownikiem ze stosownymi uprawnieniami archeologicznymi ( zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prackonserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150, poz. 1579). 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). 3. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty -wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny wg ZAŁĄCZNIKA NR 3,3A do SIWZ 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie DSDiK, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie -oryginał dowodu wniesienia wadium- 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605),tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz kadry przeznaczonej do realizacji zadania wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia archeologiczne wg ZAŁĄCZNIKA NR 4,4Ado SIWZ. 6. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 50-425 Wrocław ul. Krakowska 28 DSDiK Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba DSDiK we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, parter, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka z drogą krajową Nr 94 w układzie jednojezdniowym w m. Siechnice gm. Święta Katarzyna ( Etap IV zad.5 i 1 ) w ramach zadania wpisanego do WPI pn. Budowa drogi wojewódzkiej od drogi krajowej Nr 94 do drogi wojewódzkiej Nr 455 wraz z ich węzłami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie stałego nadzoru archeologicznego podczas robót ziemnych na obszarze 210 arów Przygotowanie wniosku o wydanie zezwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stały nadzór archeologiczny związany z realizacją budowy drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka etap IV zad.3 i 4, Etap III zad. 1 (odcinek od DK 94 Siechnice do DW 455 Łany) wg WPI nowa nazwa zadania inwestycyjnego Budowa drogi wojewódzkiej od drogi krajowej Nr 94 do drogi wojewódzkiej Nr 455 wraz z ich węzłami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie stałego nadzoru archeologicznego podczas robót ziemnych na obszarze 280 arów Przygotowanie wniosku o wydanie zezwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.