eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Dostawa materiałów sanitarnych.



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Sierakowice: Dostawa materiałów sanitarnych.
Numer ogłoszenia: 155594 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. , ul. Kartuska 12, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 0-58 684 73 41, faks 0-58 684 73 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów sanitarnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów sanitarnych na potrzeby działalności PWiK w Sierakowicach: Część I - materiały wewnętrzne 1. Wodomierze skrzydełkowe mokrobieżne glicerynowe 1 cal 10 2. Wodomierze skrzydełkowe mokrobieżne glicerynowe do zabudowy poziomej 0,75 cala 500 3. Wodomierze skrzydełkowe mokrobieżne glicerynowe do zabudowy pionowej 0,75 cala 200 4. Wodomierze skrzydełkowe mokrobieżne glicerynowe do zabudowy poziomej 0,5 cala 200 5. Wodomierze skrzydełkowe mokrobieżne glicerynowe do zabudowy pionowej 0,5 cala 100 6. Wskaźniki antymagnetyczne ------------- 1.500 7. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 0,5 cala 10 8. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 0,75 cala 10 9. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 1cala 50 10. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 1,5 cala 40 11. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 1,25 cala 20 12. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 2 cale 15 13. Nasuwka trójdzielna łącznik uniwersalny 88-98 m m 10 14. Nasuwka trójdzielna łącznik uniwersalny 108-118 m m 10 15. Zasuwa mufowa gwintowana klinowa DN 50 20 16. Zasuwa mufowa gwintowana klinowa DN 40 20 17. Klucz do zasuw w obudowie DN 50 20 18. Klucz do zasuw w obudowie DN 40 20 19. Zawór antyskażeniowy typ EA 0,75 cala 100 20. Zawór antyskażeniowy typ EA 0,5 cala 100 21. Zawór antyskażeniowy typ EA 1 cal 10 22. Nasuwka trójdzielna łącznik uniwersalny DN 80/78-108 m m 10 23. Nasuwka trójdzielna łącznik uniwersalny DN 100/108-118 m m 10 Część II - Materiały zewnętrzne Lp. Nazwa materiału Wielkość Ilość Wodociąg 1. Rura kielichowa PCV-U SDR21 PN 10 110 mm 200 mb 2 Rura kielichowa PCV-U SDR21 PN 10 90 mm 500 mb 3 Rura PE100 SDR17 PN 10 63 mm 500 mb 4 Rura PE100 SDR17 PN 10 40 mm 300 mb 5 Rura PE100 SDR17 PN 10 32 mm 500 mb 6 Hydrant nadziemny DN80 ----------- 15 szt. 7 Hydrant podziemny DN80 ----------- 5 szt. 8 Zasuwa kołnierzowa 100 5 szt. 9 Zasuwa kołnierzowa 80 10 szt. 10 Kolano kołnierzowe ze stopką hydranto 15 szt. 11 Króciec jednokołnierzowy FW O 100 10 szt. 12 Króciec jednokołnierzowy FW O 80 60 szt. 13 Nawiertka NCS uchwyt nawiertniczy O 100 10 szt. 14 Nawiertka NCS uchwyt nawiertniczy O 80 20 szt. 15 Skrzynki uliczne do zasuw żeliwne ----------- 50 szt. 16 Tabliczki orientacyjne zasuwowe Z ----------- 100 szt. Kanalizacja 1 Rura trzonowa studni PCV d=300mm ------------ 6 szt. 2 Rura trzonowa studni PCV d=400mm ---------- 6 szt. 3 Rura teleskopowa wraz z pokrywą d=300 --------- 20 szt. 4 Rura teleskopowa wraz z pokrywą d=400 --------- 10 szt. 5 Włazy żeliwne klasy C250 do 25 t 2 szt. 6 Włazy żeliwne klasy B125 do 15 t 5 szt. 7 Włazy żeliwne klasy A15 do 5 t 5 szt. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Dostawa materiałów będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający pisemnie, na min. 5 dni roboczych przed wykonaniem dostawy określi termin, zakres oraz wskaże miejsce dostawy (w obszarze działalności Zamawiającego tj. Gminy Sierakowice oraz Gminy Sulęczyno). Potwierdzenie odbioru materiałów odbędzie się na podstawie dokumentu potwierdzającego ilość oraz rodzaj przekazanych Zamawiającemu materiałów. W takim przypadku dostawa odbywać się będzie nie częściej niż 2 razy w miesiącu. Zamawiający przewiduje możliwość odbioru przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, poszczególnych materiałów bezpośrednio w siedzibie Wykonawcy (w przypadku Wykonawcy posiadającego siedzibę lub magazyn w obszarze działalności Zamawiającego tj. Gminy Sierakowice lub Gminy Sulęczyno). W takim wypadku Zamawiający na min. 2 dni robocze przed wykonaniem dostawy, dostarczy Wykonawcy listę zapotrzebowania na materiały. Potwierdzenie odbioru materiałów odbędzie się na podstawie dokumentu potwierdzającego ilość oraz rodzaj przekazanych Zamawiającemu materiałów. 3. Koszt dostawy oraz rozładunku materiałów ponosi Wykonawca. 4. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały muszą posiadać świadectwa dopuszczenia stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności oraz atest PZH do wszystkich wyrobów mających kontakt z wodą pitną. Do oferty należy załączyć formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), w którym Wykonawca określi szczegółową specyfikację oferowanego materiału (w tym nazwę producenta). 5. Rozliczenia za dostarczony materiał odbywać się będą raz w miesiącu tj. w terminie 7 dni od zakończenia miesiąca Wykonawca wystawi oraz dostarczy do siedziby Zamawiającego fakturę VAT, za materiał odebrany/dostarczony w poprzednim okresie rozliczeniowym (poprzednim miesiącu). 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania 20 % całości zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zgodny z zamówieniem podstawowym w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9, 44.16.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144. ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyżej przytoczonego przepisu jest nieważna. 3. Zgodnie z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w następujących przypadkach: a) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia. b) okoliczności niezależnych od stron lub nieznanych stronom umowy w chwili jej zawarcia, takich jak: atmosferyczne, wynikające z postępu technicznego umożliwiającego zastosowanie nowych rozwiązań technicznych i technologicznych z korzyścią dla zamawiającego, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, norm w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, w tym w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT, d) w przypadku zmiany podatku akcyzowego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie tego podatku, 4. Zamawiający określił warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie Umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.sierakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Kartuska 12, 83-340 Sierakowice, I piętro , sekretariat,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Kartuska 12, 83-340 Sierakowice, I piętro , sekretariat,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - materiały wewnętrzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ pn. Część I - materiały wewnętrzne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9, 44.16.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Materiały zewnętrzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ pn. Część II - materiały zewnętrzne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9, 44.16.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.