eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa mebli biurowych i krzeseł na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Olsztyn: dostawa mebli biurowych i krzeseł na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 155534 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232373, faks 089 5232278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych i krzeseł na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych: a) szaf ubraniowych w ilości 6 sztuk o następującej charakterystyce: - wymagane wymiary z uwzględnieniem dopuszczalnej różnicy + - 10 mm: 1860x600x400 mm, - jednodrzwiowe, na stopkach metalowych regulowanych o wysokości 100 mm, - wszystkie elementy szafy (łącznie z plecami) wykonane z płyty laminowanej w kolorze buk o grubości 18 mm, - oklejone krawędzie ABS o grubości 2 mm, - zamek patentowy numerowany, - uchwyty metalowe o rozstawie 128 mm, - wieszak wysuwany mocowany pod półką, - zgodne z rysunkiem wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) regałów aktowych w ilości 13 sztuk o następującej charakterystyce: - wymagane wymiary z uwzględnieniem dopuszczalnej różnicy + - 10 mm: 1200x800x400 mm, - blat o grubości 25 mm, oklejony HPL o grubości 0,3 mm (podwyższona odporność na wilgoć i ścieranie), pozostałe elementy łącznie z plecami wykonane z płyty laminowanej o grubości 18 mm w kolorze buk, - krawędzie oklejone ABS o grubości 2 mm, - na stopkach regulowanych metalowych o wysokości 100 mm, - zamek patentowy numerowany, - uchwyty metalowe o rozstawie 128 mm, - zgodne z rysunkiem wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) stołu podświetlanego w ilości 1 sztuka o następującej charakterystyce: - wymagane wymiary z uwzględnieniem dopuszczalnej różnicy + - 10 mm: 1080x760x850 mm, - wymagane wymiary szklanej płyty roboczej z uwzględnieniem dopuszczalnej różnicy + - 10 mm: 980x720 mm, - szklana płyta robocza podświetlana 6 źródłami światła, każde o mocy 30 W i temperaturze barwowej światła dziennego, - podświetlany blat sztywno umocowany na konstrukcji stalowej malowanej proszkowo w kolorze aluminium, - zgodny z rysunkiem wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) biurek w ilości 23 sztuk o następującej charakterystyce: - wymagane wymiary z uwzględnieniem dopuszczalnej różnicy + - 10 mm: 1160x700x760 mm, - na stelażu metalowym malowanym proszkowo w kolorze aluminium z tunelami na przewody (szerokość 25 cm), podstawa o długości 65 cm (owalne zaślepki plastik) + przelotki O 60 mm 2 sztuki, - blaty oklejone materiałem HPL o grubości 0,3 mm w kolorze buk, wszystkie krawędzie oklejone ABS o grubości 2 mm, - zgodne z rysunkiem wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e) krzeseł biurkowych typu ISO w ilości 33 sztuk o następującej charakterystyce: - stelaże metalowe chromowane, - tapicerka Microfaza w ciemno-stalowym kolorze o podwyższonej odporności na ścieranie (posiadającej atesty), f) stołu konferencyjnego w ilości 1 sztuka o następującej charakterystyce: - wymagane wymiary z uwzględnieniem dopuszczalnej różnicy + - 10 mm: 2500x1000x760 mm, - na stelażu metalowym w kolorze aluminium, każda noga o średnicy O 50 mm, skręcane do boków śrubami, boki stołu spawane połączone poprzeczką z kształtownika 60x30 mm, - blat o grubości minimum 250 mm w kolorze buk, - blat oklejony materiałem HPL o grubości 0,3 mm w kolorze buk, wszystkie krawędzie oklejone ABS o grubości 2 mm, - zgodny z rysunkiem wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) dostawa mebli biurowych i krzeseł nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy do miejsca wskazanego przez zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Olsztyn.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Mebli MEBLEX Grzegorz Obuchowicz, ul. Barczewskiego 18, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23292,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28957,89

  • Oferta z najniższą ceną: 28957,89 / Oferta z najwyższą ceną: 39483,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Jest to dostawa produktów, które posiadają ustalone standardy jakościowe oraz są oferowane na rynku przez znaczną liczbę podmiotów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.