eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa klatek schodowych i dostosowanie budynku do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - etap drugi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Gliwice: Przebudowa klatek schodowych i dostosowanie budynku do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - etap drugi
Numer ogłoszenia: 155534 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69539 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka, ul. ks. Marcina Strzody 4, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2314369, faks 032 2314369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa klatek schodowych i dostosowanie budynku do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - etap drugi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem drugiego etapu dostosowania budynku szkoły do obowiązujących przepisów przeciw pożarowych - pion pierwszej klatki schodowej (bocznej klatki schodowej) strona lewa budynku patrząc od wejścia od ulicy Strzody. Zakres podstawowych prac: a) wydzielenie przeciw pożarowe klatki schodowej Klatka schodowa wydzielona zostanie przy użyciu ścianek szklanych o odporności ogniowej REI 60 z drzwiami o szerokości 120 cm i odporności ogniowej EI 30. Drzwi wyposażone w samozamykacz. Zaleca się zastosowanie ścianek jw. analogicznych do zamontowanych w 1 etapie wykonawstwa robót. b) Oddymianie klatki schodowej Zaprojektowano klapę oddymiającą zlokalizowaną w stropodachu nad klatką schodową. - Powierzchnia bocznej klatki schodowej wynosi 35,71 m2. Wymagana minimalna powierzchnia czynna oddymiania wynosi 1,79 m2. Zaproponowano klapę o wymiarze 120x200 cm i powierzchni oddymiania wynoszącej 1,8 m2. Klapa otwierana automatycznie (elektryczny system alarmowania) w przypadku pożaru i ręcznie w celu przewietrzenia budynku. Odmienne niż w projekcie należy zastosować przycisk do przewietrzania z zabezpieczeniem na kluczyk c) Napowietrzanie klatek schodowych W bocznej klatce wymagana powierzchnia otworów napowietrzających wynosi 3,12 m2 Powierzchnia napowietrzania zapewniana przez drzwi wynosi 2,0 m2 Zaprojektowano okno o wymiarach 140x120 i powierzchni napowietrzania 1,43 m2 co razem z drzwiami wynosi 3,43 m2 Okna i drzwi napowietrzające (z klatki schodowej do wiatrołapu) otwierane automatycznie w przypadku pożaru oraz ręcznie przy codziennym użytkowaniu. d) Wyjście ewakuacyjne z piwnic Zaprojektowano dodatkowe schody wewnętrzne i zewnętrzne oraz drzwi ewakuacyjne z poziomu piwnic prowadzące bezpośrednio na zewnątrz budynku e) Wyjścia ewakuacyjne z pomieszczeń Zaprojektowano wymianę drzwi do pomieszczeń przeznaczonych dla ponad 3 osób na drzwi o szerokości przejścia wynoszącej 90cm f) Instalacja hydrantowa Zaprojektowano wymianę instalacji hydrantowej wraz z nowym rozmieszczeniem szafek hydrantowych g) montaż drzwi przeciw pożarowych W miejscach wskazanych w części rysunkowej należy zamontować drzwi przeciw pożarowe h) prace towarzyszące niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia Wszelkie prace wymienione i nie wymienione aby zamówienie było kompletne i gotowe do użytkowania. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - uzyska, w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie, jeśli jest wymagane, - wykona prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, odpowiednie uszczelnienia stolarki przeciw pożarowej z przegrodami, itp., - wykonana przeróbki wszelkich instalacji kolidujących z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, - opracuje instrukcję obsługi instalacji oddymiania, - przeszkoli personel w zakresie obsługi instalacji oddymiania, - wykona tzw. przegląd zerowy instalacji oddymiania, - wykona aktualizację posiadanej przez Zamawiającego instrukcji przeciw pożarowej/ ewakuacji, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 25 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 25 złotych brutto za tydzień , - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - wykona tymczasowe ogrodzenie terenu robót i zabezpieczy budynek przed dostępem osób niepowołanych, - wykona postanowienia pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ - pozwolenie na budowę - załącznik nr 10 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 15.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Energocomplex Sp. z o.o., ul. Bernardyńska 69 a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357380,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299452,84

  • Oferta z najniższą ceną: 299452,84 / Oferta z najwyższą ceną: 609304,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.