eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Zakup materiałów, wynajem sprzętu i remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Węgliniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Węgliniec: Zakup materiałów, wynajem sprzętu i remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Węgliniec
Numer ogłoszenia: 155524 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec , ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów, wynajem sprzętu i remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Węgliniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Zakup materiałów, wynajem sprzętu i remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Węgliniec (znak sprawy: PR.271.12.2012.ZP) 2. Kod CPV : 14.21.00.00-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony, kruszywa 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 60.18.10.00-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów, wynajem sprzętu i remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Węgliniec 3.1.ZADANIE NR 1 - Zakup pospółki o frakcji 2÷31 mm w ilości 1 000 ton 3.1.1. Dostawa pospółki będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 3.1.2. Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni od przewidywanego terminu dostawy, a dostawy pospółki będą realizowane do 14 sierpnia 2012r. i do tego czasu pospółka będzie przechowywana u wykonawcy. 3.1.3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 3.1.4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 3.1.5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.2.ZADANIE NR 2 - zakup tłucznia bazaltowego 0÷31,5 mm w ilości 800 ton 3.2.1. Dostawa tłucznia będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 3.2.2. Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni od przewidywanego terminu dostawy, a dostawy tłucznia będą realizowane do 14 sierpnia 2012r. i do tego czasu pospółka będzie przechowywana u wykonawcy. 3.2.3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 3.2.4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 3.2.5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia 3.3. ZADANIE NR 3 - naprawa dróg asfaltowych - remont cząstkowy nawierzchni z wycinaniem krawędzi - około 120 m2 3.3.1. Ilość metrów określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 3.3.2. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zrealizowanych metrów zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 3.3.3. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia 3.4. ZADANIE NR 4 - naprawa dróg asfaltowych - skrapianie a) jednokrotne skrapianie spękanej nawierzchni z zasypaniem posypką mineralną - około 150 m2 a) dwukrotne skrapianie spękanej nawierzchni z zasypaniem posypką mineralną - około 350 m2 3.4.1. Ilość metrów określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 3.4.2. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zrealizowanych metrów zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 3.4.3. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia 3.5.ZADANIE NR 5 - wynajem sprzętu a) równiarka - ok. 130 godz. b) walec wibracyjny samojezdny - ok. 130 godz. c) koparka - ok. 20 godz. 3.5.1.Wynajem sprzętu wraz z kierowcą lub operatorem będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 14 sierpnia 2012r. 3.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w sprzętu wraz z uprawnionym kierowcą lub operatorem w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego 3.5.3.Ilość godzin pracy określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 3.5.4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej godzin usługi z ceną jednostkową określoną w ofercie. 3.5.5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.5.6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawy z dnia 7 marca 2003r. Prawo o ruchu drogowym t.j. Dz. U. Nr.58 poz. 515 oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125 poz.1371 3.5.7.W/w koszty winny zostać ujęte w cenach jednostkowych za wynajem sprzętu. 3.6. ZADANIE NR 6 - wynajem transportu a) transport towarowy materiałów sypkich - ok. 50.000 t/km 3.6.1.Wynajem transportu wraz z kierowcą będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 14 sierpnia 2012r. 3.6.2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w transportu wraz z uprawnionym kierowcą w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego 3.6.3. Ilość t/km określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 3.6.4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej t/km według ceny jednostkowej określonej w ofercie. 3.6.5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.6.6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawy z dnia 7 marca 2003r. Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. Nr.58 poz. 515 oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125 poz.1371 3.6.7.W/w koszty winny zostać ujęte w cenach jednostkowych za wynajem sprzętu. 4. W formularzu oferty podano szacunkową ilość materiałów, metrów, godzin oraz t/km, które służą tylko i wyłącznie do porównania ofert. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Ustala się następujące warunki płatności. 11.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy 11.2. Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660 11.3. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 45.23.31.42-6, 60.18.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pospółki o frakcji 2÷31 mm w ilości 1 000 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa pospółki będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni od przewidywanego terminu dostawy, a dostawy pospółki będą realizowane do 14 sierpnia 2012r. i do tego czasu pospółka będzie przechowywana u wykonawcy. 3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup tłucznia bazaltowego 0÷31,5 mm w ilości 800 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa tłucznia będzie następowała sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni od przewidywanego terminu dostawy, a dostawy tłucznia będą realizowane do 14 sierpnia 2012r. i do tego czasu pospółka będzie przechowywana u wykonawcy. 3. Ilość ton określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zakupionych ton zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naprawa dróg asfaltowych - remont cząstkowy nawierzchni z wycinaniem krawędzi - około 120 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość metrów określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 2. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zrealizowanych metrów zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 3. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: naprawa dróg asfaltowych - skrapianie a) jednokrotne skrapianie spękanej nawierzchni z zasypaniem posypką mineralną - około 150 m2 a) dwukrotne skrapianie spękanej nawierzchni z zasypaniem posypką mineralną - około 350 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość metrów określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 2. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście zrealizowanych metrów zgodnie z ceną jednostkową określoną w ofercie. 3. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wynajem sprzętu a) równiarka - ok. 130 godz. b) walec wibracyjny samojezdny - ok. 130 godz. c) koparka - ok. 20 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wynajem sprzętu wraz z kierowcą lub operatorem będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 14 sierpnia 2012r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w sprzętu wraz z uprawnionym kierowcą lub operatorem w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego 3.Ilość godzin pracy określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej godzin usługi z ceną jednostkową określoną w ofercie. 5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawy z dnia 7 marca 2003r. Prawo o ruchu drogowym t.j. Dz. U. Nr.58 poz. 515 oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125 poz.1371 7.W/w koszty winny zostać ujęte w cenach jednostkowych za wynajem sprzętu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wynajem transportu a) transport towarowy materiałów sypkich - ok. 50.000 t/km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wynajem transportu wraz z kierowcą będzie następował sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 14 sierpnia 2012r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w/w transportu wraz z uprawnionym kierowcą w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego 3. Ilość t/km określona w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji . 4. Zamawiający zapłaci za ilość rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych na karcie drogowej t/km według ceny jednostkowej określonej w ofercie. 5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymogów ustawy z dnia 7 marca 2003r. Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. Nr.58 poz. 515 oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125 poz.1371 7.W/w koszty winny zostać ujęte w cenach jednostkowych za wynajem sprzętu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.