eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót remontowych w budynku 10-19 i 10-34 z podziałem na zadania częściowe dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Kraków: Wykonanie robót remontowych w budynku 10-19 i 10-34 z podziałem na zadania częściowe dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 155518 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku 10-19 i 10-34 z podziałem na zadania częściowe dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja WLZ. i tablic rozdzielczych na wszystkich kondygnacjach w budynku 10-19 wg. istniejącego projektu wykonawczego zerwanie istniejącego parkietu drewnianego, -wykonanie izolacji podposadzkowej oraz wylewki cementowej gładkiej zbrojonej, -ułożenie wykładziny z płytek gresowych z cokolikiem -wyburzenie filarków międzyokiennych, - zerwanie istniejącej wykładziny PCV, -wykonanie wylewki samopoziomującej, ułożenie wykładziny z PCV na kleju zgrzewanej z wywinięciem na cokół, -wymiana drzwi na korytarz wraz z ościeżnicą, - malowanie pomieszczeń z uprzednim wykonaniem gładzi, - wymiana oświetlenia sufitowego wraz z pomiarami końcowymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 45.43.21.12 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 1) Wykonawca musi wykazać, że realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi dla zadania 1 Pod względem potencjału kadrowego wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - kierownikiem budowy do prowadzenia robot elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla zadania 2 Pod względem potencjału kadrowego wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla zadania 3 Pod względem potencjału kadrowego wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 2).wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 2 realizacje dla każdego zadania częściowego osobno, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - opinie, referencje 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł - dla zadania 1 oraz 10.000 zł - dla zadania 3. W przypadku złożenia oferty na zadanie 1 i 3 Wykonawca musi posiadać polisę na łączną kwotę 160 000 zł 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz ofertowy, 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3 parafowany projekt umowy, 4 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł - dla zadania 1 oraz 10.000 zł - dla zadania 3. W przypadku złożenia oferty na zadanie 1 i 3 Wykonawca musi posiadać polisę na łączną kwotę 160 000 zł 5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykaz dla każdego zadania częściowego osobno 7 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, wykaz dla każdego zadania częściowego osobno 8 dokumenty stwierdzające uprawnienia kierowników robót budowlanych, elektrycznych oraz zaświadczenie o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 9 kosztorys ofertowy z rozbiciem na zadania częściowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110 w budynku 10-24 przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110 w bud.10-24 przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont WLZ i tablic rozdzielczych na wszystkich kondygnacjach w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja WLZ. i tablic rozdzielczych na wszystkich kondygnacjach w budynku 10-19 wg. istniejącego projektu wykonawczego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont podłogi w pomieszczeniu 03 w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zerwanie istniejącego parkietu drewnianego, -wykonanie izolacji podposadzkowej oraz wylewki cementowej gładkiej zbrojonej, -ułożenie wykładziny z płytek gresowych z cokolikiem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.12-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sal H 111 I H 112 w budynku 10-34 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wyburzenie filarków międzyokiennych, - zerwanie istniejącej wykładziny PCV, -wykonanie wylewki samopoziomującej, ułożenie wykładziny z PCV na kleju zgrzewanej z wywinięciem na cokół, -wymiana drzwi na korytarz wraz z ościeżnicą, - malowanie pomieszczeń z uprzednim wykonaniem gładzi, - wymiana oświetlenia sufitowego wraz z pomiarami końcowymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.