eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › 1. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości. 2. Opracowania geodezyjne związane z regulacją stanu prawnego starych śladów dróg i wód 3. Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi. 4. Podziały nieruchomości w postępowaniu w sprawie o ich zwrot i w trybie ustawy Prawo wodne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Jastrzębie-Zdrój: 1. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości. 2. Opracowania geodezyjne związane z regulacją stanu prawnego starych śladów dróg i wód 3. Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi. 4. Podziały nieruchomości w postępowaniu w sprawie o ich zwrot i w trybie ustawy Prawo wodne
Numer ogłoszenia: 155509 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości. 2. Opracowania geodezyjne związane z regulacją stanu prawnego starych śladów dróg i wód 3. Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi. 4. Podziały nieruchomości w postępowaniu w sprawie o ich zwrot i w trybie ustawy Prawo wodne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: w części I: Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości: Zad. 1.1. Wydzielenie z działek nr 6.2-3422/60 i 3449/60 gruntu na powiększenie nieruchomości przyległych. Zad. 1.2. Wydzielenie z działki nr 8.2-886/41 gruntu zagospodarowanego pod pas drogowy ul. Zdrojowej. Zad. 1.3. Podział kompleksu działek: 7.8-485/51, 486/51, 501/51 i 563/43 zgodnie z mpzp. Zad. 1.4. Wydzielenie z działki nr 12-319/54 gruntu na powiększenie nieruchomości przyległej nr 12-319/1 Zad. 1.5. Wznowienie znaków granicznych wyznaczających granicę działek 11.7-120/90 i 11.4-322/104 z pasem drogowym ul. Gagarina. Zad. 1.6. Podział działki nr 7.4-2546/143 zgodnie z mpzp. Zad. 1.7. Wydzielenie z działki nr 8.3-569/6 gruntu na powiększenie nieruchomości przyległej. - szczegółowo opisane w siwz w części II: Opracowania geodezyjne związane z regulacją stanu prawnego starych śladów dróg i wód: Zad. 2.1. Podział działki nr 1.4-1 stanowiącego stary ślad cieku wodnego. Zad. 2.2. Podział działki nr 11.4-498/108 w celu powiększenia nieruchomości przyległych. Zad. 2.3. Wznowienie znaków granicznych działek stanowiących stary ślad ulicy Ranoszka. Zad. 2.4. Rozgraniczenie nieruchomości nr 9.3-460/142 z nieruchomością 9.3-871/45. - szczegółowo opisane w siwz w części III: Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi: Zad. 3.1 Opracowanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych pod przebudowę ul. Rolniczej. Zad. 3.2 Wydzielenie z urzędu z kompleksów działek nr 10.9-18, 19 i 20 oraz nr 74/10, 11, 12, 13, 14, 15 gruntu przeznaczonego w mpzp na cel publiczny. Zad. 3.3 Wydzielenie z działek nr 9.1-1250/120, 1252/120, 1187/120, 1251/120, 1487/123 gruntu przeznaczonego w mpzp na cel publiczny. - szczegółowo opisany w siwz w części IV: Podziały nieruchomości w postępowaniu w sprawie o ich zwrot i w trybie ustawy Prawo wodne: Zad. 4.1. Opracowanie projektu podziału działek nr: 12-176/24, 176/23, 176/20, 176/21, 251/1 w postępowaniu o zwrot nieruchomości wywłaszczonej. Zad. 4.2. Opracowanie projektu podziału działek nr: 8.7-422/202 i 438/184 w postępowaniu o zwrot nieruchomości wywłaszczonej. Zad. 4.3. Podział nieruchomości nr 4.4-179/40 w postępowaniu w sprawie ustalenia linii brzegu. - szczegółowo opisane w siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.20.00-2, 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub dysponować będzie przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 2 osobami z wykształceniem geodezyjnym, o co najmniej 3-letnim stażu pracy w przedsiębiorstwie geodezyjnym, w tym: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w geodezji i kartografii wynikające z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, która będzie pełniła funkcję bezpośredniego wykonawcy prac. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu z ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, 2. zestawienie składowych ceny dotyczącej zadania nr 1 i zadania nr 2 wg załącznika nr 1.1 i nr 1.2, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 9 siwz). 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 6). UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt. 2. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie zmiany terminu realizacji zadania w wyniku zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie określonym w § 2 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych przez strony protokolarnie, b) w zakresie innych podmiotów na zasobach, na których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca, c) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, d) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi w pkt. 7.2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. B-318; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. B 418; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są różne prace geodezyjne związane z gospodarowaniem zasobem nieruchomości - szczegółowo opisane w siwz: Zad. 1.1. Wydzielenie z działek nr 6.2-3422/60 i 3449/60 gruntu na powiększenie nieruchomości przyległych. Zad. 1.2. Wydzielenie z działki nr 8.2-886/41 gruntu zagospodarowanego pod pas drogowy ul. Zdrojowej. Zad. 1.3. Podział kompleksu działek: 7.8-485/51, 486/51, 501/51 i 563/43 zgodnie z mpzp. Zad. 1.4. Wydzielenie z działki nr 12-319/54 gruntu na powiększenie nieruchomości przyległej nr 12-319/1 Zad. 1.5. Wznowienie znaków granicznych wyznaczających granicę działek 11.7-120/90 i 11.4-322/104 z pasem drogowym ul. Gagarina. Zad. 1.6. Podział działki nr 7.4-2546/143 zgodnie z mpzp. Zad. 1.7. Wydzielenie z działki nr 8.3-569/6 gruntu na powiększenie nieruchomości przyległej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowania geodezyjne związane z regulacją stanu prawnego starych śladów dróg i wód.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są opracowania geodezyjne związane z regulacją stanu prawnego starych śladów dróg i wód - szczegółowo opisane w siwz: Zad. 2.1. Podział działki nr 1.4-1 stanowiącego stary ślad cieku wodnego. Zad. 2.2. Podział działki nr 11.4-498/108 w celu powiększenia nieruchomości przyległych. Zad. 2.3. Wznowienie znaków granicznych działek stanowiących stary ślad ulicy Ranoszka. Zad. 2.4. Rozgraniczenie nieruchomości nr 9.3-460/142 z nieruchomością 9.3-871/45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział nieruchomości przeznaczonych pod drogi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są podziały nieruchomości przeznaczonych pod drogi - szczegółowo opisane w siwz: Zad. 3.1 Opracowanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych pod przebudowę ul. Rolniczej. Zad. 3.2 Wydzielenie z urzędu z kompleksów działek nr 10.9-18, 19 i 20 oraz nr 74/10, 11, 12, 13, 14, 15 gruntu przeznaczonego w mpzp na cel publiczny. Zad. 3.3 Wydzielenie z działek nr 9.1-1250/120, 1252/120, 1187/120, 1251/120, 1487/123 gruntu przeznaczonego w mpzp na cel publiczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podziały nieruchomości w postępowaniu w sprawie o ich zwrot i w trybie ustawy Prawo wodne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są podziały nieruchomości w postępowaniu w sprawie o ich zwrot i w trybie ustawy Prawo wodne - szczegółowo opisane w siwz: Zad. 4.1. Opracowanie projektu podziału działek nr: 12-176/24, 176/23, 176/20, 176/21, 251/1 w postępowaniu o zwrot nieruchomości wywłaszczonej. Zad. 4.2. Opracowanie projektu podziału działek nr: 8.7-422/202 i 438/184 w postępowaniu o zwrot nieruchomości wywłaszczonej. Zad. 4.3. Podział nieruchomości nr 4.4-179/40 w postępowaniu w sprawie ustalenia linii brzegu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.