eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem odczynników serologicznych wraz z dzierżawą wirówki oraz kompatybilnej cieplarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-23

Zakopane: Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem odczynników serologicznych wraz z dzierżawą wirówki oraz kompatybilnej cieplarki
Numer ogłoszenia: 155491 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103087 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem odczynników serologicznych wraz z dzierżawą wirówki oraz kompatybilnej cieplarki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem odczynników serologicznych oraz materiałów dodatkowych wraz z jednoczesną dzierżawą zestawu manualnego wraz z wyposażeniem przeznaczonym do stosowania w medycznych laboratoriach diagnostycznych, tj. wirówki oraz kompatybilnej cieplarki. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczającą do użytkowania medycznego zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. 3. Zamawiający zastrzega, że dostarczone odczynniki oraz akcesoria do wykonania w punkcie 3.8 SIWZ ilości badań, opatrzone datą ważności muszą mieć minimum 9 miesięczny termin ważności liczony od daty wykonania poszczególnej dostawy częściowej z zastrzeżeniem innych terminów szczegółowo określonych w tabelach wymaganych parametrów poniżej. 4. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odczynników laboratoryjnych wraz z akcesoriami i materiałami dodatkowymi do zestawu manualnego przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Laboratorium za pomocą faksu potwierdzonego niezwłocznie pismem. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odczynników odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie maksymalnym 5 dni od złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00. 6. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że określona w punkcie 3.8 SIWZ ilość badań, a co za tym idzie niezbędna liczba odczynników wraz z akcesoriami i materiałami dodatkowymi do zestawu manualnego będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji. 8. Dostawa odczynników serologicznych wraz z akcesoriami i materiałami zużywalnymi do zestawu manualnego będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, o którym mowa powyżej obejmuje odpowiednią ich liczbę zapewniającą wykonanie liczby badań określonych w punkcie 3.8 przedmiotowej SIWZ. Uwaga ! Wykonawcy w składanej ofercie przetargowej są zobowiązani uwzględnić wszystkie niezbędne do wykonania wyżej wymienionej ilości i rodzajów badań (oznaczeń) odczynniki wraz z akcesoriami i materiałami dodatkowymi do dzierżawionego przez Zamawiającego zestawu manualnego wraz z wyposażeniem. Koszt zakupu odczynników i materiałów koniecznych do wykonania badań nie ujętych w składanej ofercie ponosi Wykonawca. 9. Wraz z dostawą niezbędnych odczynników do wykonania określonych w punkcie 3.8. SIWZ ilości badań (oznaczeń) Wykonawca jest jednocześnie zobowiązany wydzierżawić i dostarczyć Zamawiającemu na czas obowiązywania umowy zestaw manualny wraz z wyposażeniem o składzie oraz minimalnych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonym w punkcie 3.9 SIWZ. 10. Zamawiający informuje, że minimalne graniczne parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne odczynników i zestawu manualnego, o których mowa w punkcie 3.9 SIWZ stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzuceniem oferty. 11. Zamawiający zastrzega, że dzierżawiony zestaw manualny wraz z wyposażeniem, o którym mowa wyżej musi być dostarczony, zainstalowany i uruchomione w siedzibie Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10 przez Wykonawcę. 12. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia w języku polskim dla minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dzierżawionego zestawu w siedzibie Zmawiającego lub w siedzibie Wykonawcy, przy czym całkowite koszty przeprowadzenia szkolenia, ewentualnego dojazdu, delegacji ponosi wyłącznie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • QUALISS Sp. z o.o., ul. Marsa 56B, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117131,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65561,21

  • Oferta z najniższą ceną: 54959,63 / Oferta z najwyższą ceną: 106002,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.