eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › projekt przebudowy mostu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Legionowo: projekt przebudowy mostu
Numer ogłoszenia: 155473 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135565 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt przebudowy mostu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu przebudowy mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1818W - ul. Kościelna w miejscowości Łajski w Gminie Wieliszew. 1.Zakres prac projektowych obejmuje: 1)opracowanie koncepcji przebudowy mostu, którą należy przedłożyć Zamawiającemu w celu zaopiniowania, w koncepcji należy przedstawić linie graniczne zakresu opracowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego, 2)pozyskanie niezbędnych materiałów wyjściowych: aktualne mapy do celów projektowych, wypisy i wyrysy ewidencji gruntów i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ZUD, itp. 3)opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego (opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu, plan sytuacyjny, profil podłużny, przekroje normalne, szczegóły konstrukcyjne itp.) dotyczącego przebudowy mostu oraz kolidującymi mediami, w ciągu drogi powiatowej Nr 1818W - ul. Kościelna w miejscowości Łajski w Gminie Wieliszew, w ilości 5 egzemplarzy, uwzględniając: a)przebudowę mostu dla klasy A zgodnie wg PN- 85/S-10030, b)analizę istniejącego stanu mostu (ekspertyza mostu), c)szerokość jezdni należy zaprojektować minimum 6 m dla kategorii ruchu KR3, d)na długości projektowanej przebudowy mostu należy zlokalizować ciąg pieszy minimum o szerokości 2,0 m, po stronie lewej jadąc od m. Legionowo w kierunku m. Wieliszew, e)na długości projektowanej przebudowy mostu należy zlokalizować ścieżkę rowerową minimum o szerokości 3,0 m, po stronie prawej jadąc od m. Legionowo w kierunku m. Wieliszew, z kostki betonowej kolorowej bezfazowej, 4)przygotowanie materiałów i uzyskanie decyzji na wycinkę kolidujących drzew, na podstawie upoważnienia Zarządu Powiatu w Legionowie, 5)opracowanie operatu wodno - prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego, na podstawie upoważnienia Zarządu Powiatu w Legionowie. 6)przygotowanie materiałów i uzyskanie na podstawie upoważnienia Zarządu Powiatu w Legionowie, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 7)dokonanie niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem, 8)projekt tymczasowej organizacji ruchu, w ilości 4 egzemplarzy, a)w projekcie tymczasowej organizacji ruchu należy uwzględnić budowę kładki dla pieszych, w celu zapewnienia bezpiecznego ruchu pieszego na czas trwania robót związanych z przebudową mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1818W - ul. Kościelna w miejscowości Łajski w Gminie Wieliszew. Koszt budowy oraz przedmiar robót przedmiotowej kładki należy wyodrębnić od całkowitych kosztów przebudowy mostu, 9)projekt stałej organizacji ruchu, w ilości 4 egzemplarzy, 10)przedmiar robót, w ilości 2 egzemplarzy, 11)kosztorys ofertowego i inwestorskiego, w ilości 2 egzemplarzy, 12)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, w ilości 2 egzemplarzy, 13)opracowanie - przygotowanie materiałów niezbędnych do decyzji o realizacji inwestycji drogowej, w przypadku, gdy zajdzie konieczność wykonania przedmiotowego zadania inwestycyjnego poza istniejącymi granicami pasa drogowego, (między innymi wykonać projekt podziału działek), zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.), 14)opracowanie projektów budowlano - wykonawczych w zakresie usunięcia ewentualnych kolizji projektowanego przedsięwzięcia drogowego z sieciami: energetyczną, oświetleniową, gazowniczą, telekomunikacyjną, wodociągową, kanalizacyjną itp. opis techniczny, projekt zagospodarowania terenu, plan sytuacyjny, profile podłużne, przekroje normalne i konstrukcyjne, informacja bioz i niezbędne detale), w ilości 5 egzemplarzy, przy założeniach: zachowanie dotychczasowych właściwości użytkowych tych urządzeń lub zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi od właścicieli tych urządzeń. 2.Dokumentacja posłuży Zamawiającemu do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej oraz do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3.Dokumentację, o której mowa powyżej należy opracować również w wersji elektronicznej z zachowaniem następujących zasad: 1)każdy dokument podpisany, poniżej autografu powinien zawierać tekst, kto podpisał, np.(-) imię i nazwisko, 2)żaden zbiór elektroniczny nie może być większy niż 9,5MB, 3)nazwy zbiorów elektronicznych powinny składać się z nazwy właściwej (do 8 małych znaków alfabetu łacińskiego bez spacji i bez znaków specjalnych), 4)jeżeli dokumentacja składa się z więcej niż jednego zbioru, to do tego kompletu powinien być podany jeden zbiór o nazwie spis dok. pdf, w którym podane będą podstawowe informacje o całej dokumentacji, w szczególności kolejność zbiorów, 5)jako podstawowy format dokumentów elektronicznych przyjmuje się pdf, zbiory zawierające dane graficzne typu dokumentacja techniczna, szkice, mapy powinny być w formacie jpg, ale gdy niezbędna będzie bezstratna forma dokumentu, dopuszcza się format tif, 6)dla zdjęć stosować należy format jpg, 7)format pdf, jpg, tif należy tworzyć w wersjach najbardziej rozpowszechnionych w momencie tworzenia dokumentów. 4.Dokumentacja projektowa i kosztorysowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, powinna być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) oraz innymi obowiązującymi przepisami. Okres gwarancji wynosi 3 lata, a okres rękojmi za wykonanie dokumentacji projektowej wynosi jeden rok od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. Zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) pełnienie nadzoru autorskiego przez projektanta wchodzi w zakres zamówienia na prace projektowe. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa Budowlanego pełnienie nadzoru autorskiego należy do obowiązków projektanta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Projektowe Budownictwo, Drogownictwo, Instalacje Paweł Jodaniewski, ul. Dworcowa 5D/7, 99-100 Łęczyca, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.