eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa produktów spożywczych - mleka i przetworów mlecznych, mięsa i wyrobów mięsnych, ryb i przetworów rybnych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Szczecin: Dostawa produktów spożywczych - mleka i przetworów mlecznych, mięsa i wyrobów mięsnych, ryb i przetworów rybnych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 155449 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8105800, faks 091 8105802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych - mleka i przetworów mlecznych, mięsa i wyrobów mięsnych, ryb i przetworów rybnych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych z podziałem na 3 zadania: zadanie nr 1 - mleko i przetwory mleczne, zadanie nr 2 - mięso i wyroby mięsne, zadanie nr 3 - ryby i przetwory rybne do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na sprzedaży produktów spożywczych wyspecyfikowanych w SIWZ, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jak np. koncesja, licencja, zezwolenia); w tym celu Wykonawca przedstawi decyzję miejscowo właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, która dopuszcza Wykonawcę do produkcji/obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu Wykonawcy przedłożą wykaz wykonanych, co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz zaświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP w procesie produkcji i obrotu żywnością; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w tym celu przedstawią Zamawiającemu potwierdzenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 20.000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Sprawdzenie wymogów formalnych nastąpi wg formuły spełnia / nie spełnia poprzez analizę złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczeń z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4); 4) decyzję miejscowo właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, która dopuszcza Wykonawcę do produkcji/obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego; 5) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 20.000 zł. 6) dokumenty potwierdzające wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w procesie produkcji/obrotu żywnością w zakresie wyspecyfikowanym w SIWZ, wystawione przez upoważnione organy. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem obowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania (dostarczy dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP przez producenta). 7) jeżeli Wykonawca posiada, zobowiązany jest dołączyć do oferty zezwolenie Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej na zaopatrywanie wojska w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego lub stosowny protokół z kontroli stanu sanitarnego sporządzony przez Wojskowego Inspektora Weterynaryjnego. W przypadku braku stosownych zezwoleń Zamawiający w przeciągu 7 dni od podpisania umowy wystąpi do Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej o objęcie kontrolą podmiotu zaopatrującego szpital w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.109szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SP ZOZ, ul. Piotra Skargi 9 - 11; 70 - 965 Szczecin, Sekcja zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SP ZOZ, ul. Piotra Skargi 9 - 11; 70 - 965 Szczecin, Kancelaria Ogólna - budynek administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko i przetwory mleczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso i wyroby mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 22 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ryby i przetwory z ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.