eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › EKSPLOATACJA I UTZRYMANIE URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH OBIEKT Nr 2 TRZCIANKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Piła: EKSPLOATACJA I UTZRYMANIE URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH OBIEKT Nr 2 TRZCIANKA
Numer ogłoszenia: 15539 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123244, faks 067 2125175.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EKSPLOATACJA I UTZRYMANIE URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH OBIEKT Nr 2 TRZCIANKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Eksploatacja i utrzymanie urzadzeń melioracji podstawowych - jazy - 15 szt. - zastawki - 84 szt. - pompwnie - 3 szt. - wały - 6,650 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 2. Wykonawca może powierzyć część lub całość wykonania zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom należy wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 3.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy, 3.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat wykonali roboty konserwacyjne lub konserwacje, eksploatację i utrzymanie urządzeń melioracji podstawowych, - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, a wykonawcy wykonali ww. roboty w okresie prowadzenia działalności lub wykonały je osoby kierujące robotami w okresie ostatnich trzech lat, 3.4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.6. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy /stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji/ 3.7. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Ofertę - wypełniony wzór formularza oferty /wg załącznika nr 1 do SIWZ/. 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. oraz w załączeniu: 2.1. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez oferenta działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej/ - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej, 2.2. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z ww. dokumentów, 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych przez wykonawców w okresie ostatnich trzech lat robót konserwacyjnych lub konserwację, eksploatację i utrzymanie urządzeń melioracji podstawowych /doświadczenie zawodowe/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz ww. robót wykonanych w tym okresie przez wykonawców lub osoby kierujące robotami w okresie ostatnich trzech lat - wg załącznika nr 3. 3.1. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty, w tym wykonane dla zamawiającego zostały wykonane należycie /referencje/. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile ul. Motylewska 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawijącego Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile ul. Motylewska 7 - pok. 129 - sekretariat/I piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.