eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne w podziale na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Wrocław: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 155397 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3347370, faks 71 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne w podziale na zadania: Zadanie 1. Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku drogi krajowej nr: 1. 36 w m. Siedlce od km 22+500 do km 22+730, 2. 36 w m. Turów w km 28+100 do km 28+900, 3. 8 w m. Łagiewniki w km 84+222 do 84+348, 4. 8 w m. Przerzeczyn Zdrój w km 70+129 do 70+390, 5. 94 w m. Gać w km 131+817 do 132+926, 6. 94 w m. Godzikowice w km 127+630 do km 128+458, 7. 39 w m. Głęboka w km 23+243 do km 23+394, 8. 39 w m. Piotrowice od km 12+200 do 13+090, 9. 39 w m. Strzelin od km 16+942 do 17+168, 10. 39 w m. Strzelin (pas drogowy ul. Wojska Polskiego), 11. 39 w m. Częstocice od km 34+863 do 35+915, 12. 39 w m. Stary Wiązów od km 28+993 do 29+080, 13. 39 w m. Wiązów od km 29+080 do 29+800, 14. 15 w m. Cieszków od km 48+058 do 48+879, 15. 15 w m. Miłochowice od km 28+990 do 29+596. Zadanie 2. Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku autostrady A4 Bielany Wrocławskie - Przylesie od km 150+264 do km 190+363. Zadanie 3. Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A8 od km 1+600 do km 13+500 i łącznik Kobierzyce. Zadanie 4. Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A8 od km 13+500 do km 28+368,75, łącznik Długołęka i węzeł Pawłowice. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (cztery zadania) lub na dowolnie wybraną liczbę zadań. Jest to zamówienie udzielane w dwóch częściach, zgodnie z art. 6a ustawy Pzp, z czego pierwsza część została udzielona w wyniku przeprowadzenia postępowania o sygn. O.WR.D-3.2415. 91.2016..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.45.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sek. III.6 pkt. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 operaty wodnoprawne do wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód - dla inwestycji drogowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sek. III.6 pkt. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: osoba sporządzająca operat a)wymagana liczba osób: 1; b)minimalne doświadczenie: wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu operatu wodnoprawnego, na podstawie, którego uzyskano pozwolenie wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sek. III.6 pkt. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2a. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a.zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c.charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d.zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.b.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2.c.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3.Dowodami, o których mowa w sek. III.3.2) są: 1) poświadczenie; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; 3) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w sek. III.4.1) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w pkt 1; W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwość Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 4. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sek. III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis w sek. III.4.3.1. stosuje się odpowiedni. 4.2.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów. 5.1.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia (za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt 1, które musi zostać złożone w formie oryginału, a także zobowiązania, o którym mowa w pkt 2, które wymaga zachowania formy pisemnej), należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5.3.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Pzp - w odniesieniu do podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. 7.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a.oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b.dokument, wymieniony w sek. III.4.1. IDW powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y wykazujący spełnianie warunku spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; c.oświadczenie, wymienione w sek. III.4.2 (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) oraz dokumenty wymienione w sek.4.2. (aktualny odpis z właściwego rejestru) albo odpowiadające im określone w pkt. 7.1. lub 7.3. oraz dokumenty wymienione w sek. III.4.4), powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. d.lista lub informacja, o której mowa w sek. 3.4.4) powinna być złożona przez każdego Wykonawcę. e.Oświadczenie, wymienione w pkt. 6. składa każdy podmiot na zasobach którego Wykonawca polega wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. 8.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. 9.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w sek. III.3), Wykonawcy wykazują łącznie. 10.Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp, tj. Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Podczas realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1)terminu realizacji przedmiotu wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj. np. udzielenie zamówień uzupełniających, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy itp.; 2)zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, 3)regulacji prawnych powszechnie obowiązujących wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 4)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5)konieczność zmiany osób, o których mowa w § 8, 6)inne nieistotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, 7)zmianie podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Oferty powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego, tj. GDDKiA Oddział we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław w sekretariacie (0.01).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: Zadania 1 1.1, 1.2, 1.8, 1.9, 1.10 - 30 dni od podpisania umowy 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15- 10 październik 2016r. Zadanie 2 - 40 dni od podpisania umowy Zadanie 3 - 31 październik 2016r. Zadanie 4 - 30 listopad 2016r. 2.Kryterium Gwarancja będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na prace objęte przedmiotem zamówienia wynosi 3 lata od odbioru dokumentacji przez Zamawiającego - poświadczonej w Protokole zdawczo-odbiorczym. Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości na prace objęte przedmiotem zamówienia wymagany przez Zamawiającego: 3 lata od daty odbioru dokumentacji przez Zamawiającego - poświadczonej w Protokole zdawczo-odbiorczym. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości na prace objęte przedmiotem zamówienia uwzględniony przy ocenie ofert: 5 lat od daty odbioru dokumentacji przez Zamawiającego - poświadczonej w Protokole zdawczo-odbiorczym. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości na prace objęte przedmiotem zamówienia tylko w pełnych latach, tj.: 3 lata, 4 lata lub 5 lat. Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą wartość lub wartość równą najkorzystniejszej (tj. 5 lat) otrzymuje maksymalną liczbę punktów - G = 10 pkt. Wykonawca, który zaoferował najmniej korzystną wartość lub wartość równą najmniej korzystnej (tj. 3 lata) otrzymuje G = 0 punktów. Wykonawca, który zaoferował wartość pośrednią (tj. 4 lata) otrzymuje G = 5 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku drogi krajowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku drogi krajowej nr: 1.36 w m. Siedlce od km 22+500 do km 22+730, 2.36 w m. Turów w km 28+100 do km 28+900, 3.8 w m. Łagiewniki w km 84+222 do 84+348, 4.8 w m. Przerzeczyn Zdrój w km 70+129 do 70+390, 5.94 w m. Gać w km 131+817 do 132+926, 6.94 w m. Godzikowice w km 127+630 do km 128+458, 7.39 w m. Głęboka w km 23+243 do km 23+394, 8.39 w m. Piotrowice od km 12+200 do 13+090, 9.39 w m. Strzelin od km 16+942 do 17+168, 10.39 w m. Strzelin (pas drogowy ul. Wojska Polskiego), 11.39 w m. Częstocice od km 34+863 do 35+915, 12.39 w m. Stary Wiązów od km 28+993 do 29+080, 13.39 w m. Wiązów od km 29+080 do 29+800, 14.15 w m. Cieszków od km 48+058 do 48+879, 15.15 w m. Miłochowice od km 28+990 do 29+596.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.45.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku autostrady A4 Bielany Wrocławskie - Przylesie od km 150+264 do km 190+363.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku autostrady A4 Bielany Wrocławskie - Przylesie od km 150+264 do km 190+363.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.45.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A8 od km 1+600 do km 13+500 i łącznik Kobierzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A8 od km 1+600 do km 13+500 i łącznik Kobierzyce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.45.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A8 od km 13+500 do km 28+368,75, łącznik Długołęka i węzeł Pawłowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącej kanalizacji deszczowej do wniosku o wydanie decyzji pozwolenie wodnoprawne na odcinku Autostradowej Obwodnicy Wrocławia A8 od km 13+500 do km 28+368,75, łącznik Długołęka i węzeł Pawłowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.45.00-0.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.