eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Wymiana części stolarki okiennej w budynku Miejskiego Gimnazjum Nr 4 w Dębicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Dębica: Wymiana części stolarki okiennej w budynku Miejskiego Gimnazjum Nr 4 w Dębicy
Numer ogłoszenia: 155378 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84610 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Gimnazjum Nr 4 w Dębicy, ul. Wyrobka 11, Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6812584, faks 0-14 6812584.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części stolarki okiennej w budynku Miejskiego Gimnazjum Nr 4 w Dębicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 /101,63 m2/; rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku /11,75 m2/; montaż prefabrykowanych różnych obróbek, obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm /11,75 m2/; obsadzenie stolarki okiennej PCV - profil 5-komorowy /101,52 m2/; malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, malowanie dwukrotne elewacji tynki gładkie (ościeża) /94 m2/; wykonanie tynków zwykłych wew. kat. III na ościeżach /235,00 m/. 2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami budowlanymi i bhp, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną: a) wykonanie niezbędnych uzgodnień, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz ze wszystkimi kosztami; b) wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu mediów na czas budowy/robót wraz z uzyskaniem warunków technicznych (jeżeli zajdzie taka konieczność); c) uporządkowanie placu budowy/robót; d) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3. Wszystkie elementy wyszczególnione wyżej zostaną ujęte w cenie ofertowej zamówienia, w tym celu przed przystąpieniem do zamówienia, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu. 4. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). 5. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. 6. Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zabezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 17888.15 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAMO-PLAST Sp. z o.o., ul. Kolejowa 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17888.15
  • Oferta z najniższą ceną: 17888.15 oferta z najwyższą ceną: 42276.66
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.