eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Konin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie
Numer ogłoszenia: 155367 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koninie, ul. Wojska Polskiego 2, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2429535 w. 307, fax 063 2428089.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie, przy ul. Wojska Polskiego 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Materiały eksploatacyjne: 1/ tonery do drukarek laserowych i igłowych, 2/ tonery i tusz do kserokopiarek, 3/ materiały eksploatacyjne do telefaksów, 4/ taśmy barwiące do maszyn liczących i piszących, 5/ płyty CD. Pełen zakres przedmiotu zamówienia obejmują załączniki nr 1 i 2 do SIWZ (Formularze cenowe/opisy części zamówienia). Zamawiający obliczył konkretne ilości poszczególnych rodzajów materiałów na podstawie zużycia w roku poprzednim, po uwzględnieniu przewidywanych zmian ilościowych i jakościowych. Są to ilości szacunkowe, a rzeczywista ilość zamawianych może nieznacznie odbiegać od przyjętej, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie w ramach umowy jedynie takich ilości, jakie będą niezbędne do prawidłowego, nieprzerwanego funkcjonowania sądu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Oryginalny kod CPV: 30.16.10.00 - Części i akcesoria do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.15.20.00 - Części i akcesoria do maszyn do pisania Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki: 1.nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określone w SIWZ (dot. obu części zamówienia), 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania przedmiotu zamówienia: wykonali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia(dot. obu części zamówienia), 3.posiadają potencjał techniczny konieczny do wykonania dostaw objętych przedmiotem zamówienia, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dostawa i rozładunek towaru powinna odbywać się na koszt i przy udziale Wykonawcy (dot. obu części zamówienia), 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (dot. obu części zamówienia), 5.oferujący jedynie materiały eksploatacyjne, które są fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych (dot. obu części zamówienia), 6.Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe (dot. obu części zamówienia), 7.materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (dot. obu części zamówienia), 8.Zamawiający w części I zamówienia wymaga oryginalnych tonerów do drukarek i kserokopiarek ze względu na zapisy umieszczone w kartach gwarancyjnych oraz odgórne wymogi stosowania wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Poprzez oryginalne materiały eksploatacyjne należy rozumieć wkłady drukujące wytworzone przez producenta drukarki laserowej, kserokopiarki, dla której są dedykowane i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym. W takich przypadkach nie dopuszcza się dostawy tzw. alternatywnych (zamiennych) ani refabrykowanych wkładów drukujących wytworzonych przez producentów niebędących wytwórcami drukarek i kserokopiarek. 9.Zamawiający w części II zamówienia dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do wykazu zamieszczonego w załączniku 2 do SIWZ zgodnych z poniższymi uwagami: a)produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, w tym wydajność, takie same lub lepsze w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego, b)ciężar udowodnienia, że oferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę, c)produkt równoważny to artykuł fabrycznie nowy, w pełni kompatybilny ze sprzętem, do którego jest oferowany, d)w przypadku składania ofert równoważnych wymaga się podania konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym (zał.2) , e)w przypadku dostarczania produktów innych firm niż wytwórcy sprzętu, dostarczone produkty nie mogą spowodować żadnych uszkodzeń i wpływać na niewłaściwe funkcjonowanie sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. W przypadku spowodowania uszkodzeń przez dostarczone produkty Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia na własny koszt. 10. ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę (i zawarte w umowie/ załącznik nr 5) mogą zostać podwyższone jedynie o wartość równą wzrastającemu współczynnikowi średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja), określonego w ustawie budżetowej na dany rok, zmiana cen (podwyższenie) może nastąpić nie częściej niż raz na pół roku (dot. obu części zamówienia), 11.wymagany termin płatności- 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT (dot. obu części zamówienia), 12.wymagany termin dostawy częściowej- 10 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego ( dot. obu części zamówienia), Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania (dot. obu części zamówienia),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. obu części zamówienia), 2)oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 4 (dot. obu części zamówienia), 3)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg. załącznika 4a (dot. obu części zamówienia) wraz z złączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie, 4)zaakceptowany i zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 5(dot. obu części zamówienia), 5)oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 6 (dot. obu części zamówienia), 6)deklaracje gwarancji produktów równoważnych wystawione przez ich producentów (dot. II części zamówienia). Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów (załączniki nr 1 do nr 6). Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów (dot. obu części zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Koninie Oddział Administracyjny pok.15 ul. Wojska Polskiego 2 62-500 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Koninie ul. Wojska Polskiego 2 62-500 Konin pok.15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie, przy ul. Wojska Polskiego 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Materiały eksploatacyjne: 1/ tonery do drukarek laserowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Koninie, przy ul. Wojska Polskiego 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Materiały eksploatacyjne: 1/ tonery do drukarek laserowych i igłowych, 2/ tonery i tusz do kserokopiarek, 3/ materiały eksploatacyjne do telefaksów, 4/ taśmy barwiące do maszyn liczących i piszących, 5/ płyty CD..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.19.23.10-7, 30.16.10.00-5, 30.21.73.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.