eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTĘP DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Warszawa: DOSTĘP DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 155365 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Biuro Antykorupcyjne , Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 437 14 00, faks 22 437 14 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cba.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba specjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTĘP DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie comiesięcznego dostępu, dla funkcjonariuszy i pracowników Zamawiającego oraz ich osób towarzyszących zwanych dalej Użytkownikami, na podstawie imiennego karnetu, do usług sportowo-rekreacyjnych, tj. w szczególności: korzystania z całorocznego i krytego basenu z wyznaczonymi torami pływackimi, korzystania z siłowni, zajęć fitness, zajęć sztuk walki, korzystania z sauny. 2. Przedmiot zamówienia winien być świadczony w obiektach sportowo-rekreacyjnych w co najmniej następujących miastach: Białystok, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław. 3. Przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem pkt 4 winien być świadczony w co najmniej następującej ilości obiektów sportowo-rekreacyjnych: 25 w Warszawie, 5 w pozostałych ww miastach. 4. Usługi sportowo - rekreacyjne wymienione w pkt 1 dostępne będą: w mieście Warszawa - w co najmniej pięciu różnych obiektach sportowo-rekreacyjnych zaliczanych do ogólnej liczby obiektów sportowo - rekreacyjnych wymaganych przez Zamawiającego wskazanych w pkt 3, tj. min. pięć basenów, pięć siłowni, pięć zajęć fitness, pięć miejsc typu sauna, pięć zajęć sztuki walki, w pozostałych miastach - w co najmniej jednym obiekcie sportowo-rekreacyjnym zaliczanym do ogólnej liczby obiektów sportowo - rekreacyjnych wymaganych przez Zamawiającego wskazanych w pkt 3, tj. min. jeden basen, jedna siłownia, jedno zajęcie fitness, jedno miejsce typu sauna, jedno zajęcie sztuki walki. 5. Przedmiot zamówienia winien być świadczony na podstawie imiennego karnetu bez dodatkowych weryfikacji użytkowników takich jak np. identyfikacja typu biometrycznego, potwierdzenie za pomocą SMS, itp. Zamawiający dopuszcza wyłącznie weryfikację imiennego karnetu na podstawie dokumentu opatrzonego zdjęciem oraz imieniem i nazwiskiem użytkownika karnetu. 6. Czas korzystania z zajęć w ramach usług, stanowiących przedmiot zamówienia, winien wynosić nie mniej niż 60 minut, liczonych bez czasu technicznego składającego się na czas przed i po korzystaniu z zajęć. 7. Cena imiennego karnetu zapewniającego miesięczny dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów winna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat narzucanych przez umowy pomiędzy Wykonawcą a obiektami sportowo-rekreacyjnymi lub wynikających z regulaminów wewnętrznych obiektów sportowo-rekreacyjnych. 8. Na karnecie nie może widnieć nazwa Instytucji (Zamawiającego).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy złożone w formie oryginału podpisanego przez osobę(by) udzielającą(ce) pełnomocnictwa (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis) lub w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie, jeżeli nie wynika ono z załączonego dokumentu wymaganego postanowieniami pkt. III.4.2). 3. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.cba.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa, pokój nr 1, tel. (22) 437 13 00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa, pokój nr 1, tel. (22) 437 13 00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.