eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy rękawic oraz artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-80/09.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy rękawic oraz artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-80/09.
Numer ogłoszenia: 15535 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436244 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy rękawic oraz artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-80/09..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic oraz artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części (pakiety): Pakiet nr 1 - Rękawice; Pakiet nr 2 - Artykuły pomagające w utrzymaniu czystości. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne lub broszury lub foldery lub katalogi itp.) - dla Pakietu nr 1 dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6. Załączone do oferty dokumenty należy oznaczyć adnotacją informującą, dla której pozycji opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym zostały złożone. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymieniony w Załączniku nr 1 towar według jednostkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie 3 dni od momentu złożenia zamówienia faksem, lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Jednostkowe zamówienie winno określać termin jego realizacji i winno być potwierdzone pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 48 godzin od dnia jej otrzymania za pomocą faksu lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: - zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; - korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umów, bez konsekwencji finansowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 18.14.10.00 - Rękawice robocze 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2578.76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Artykuły pomagające w utrzymaniu czystości

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADMOR PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2578.76
  • Oferta z najniższą ceną: 2578.76 oferta z najwyższą ceną: 2578.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.