eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Zamówienie uzupełniające do umowy ZEM-2710-2009-001-9305 z dnia 29 marca 2010 na usługę serwisu serwerów firmy IBM oraz zasilaczy awaryjnych UPS w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Andrespol: Zamówienie uzupełniające do umowy ZEM-2710-2009-001-9305 z dnia 29 marca 2010 na usługę serwisu serwerów firmy IBM oraz zasilaczy awaryjnych UPS w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych
Numer ogłoszenia: 155322 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116794 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 42 6772545, faks 42 6772546.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Pańs.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy ZEM-2710-2009-001-9305 z dnia 29 marca 2010 na usługę serwisu serwerów firmy IBM oraz zasilaczy awaryjnych UPS w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez dotychczasowego Wykonawcę usług w zakresie serwisu serwerów firmy IBM oraz zasilaczy awaryjnych UPS na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S T Services Polska Sp. z o.o, ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25461,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25461,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25461,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z w/w artykułem zamówienie podstawowe było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - postępowanie o udzielenie zamówienia na przełomie 2009 i 2010 r., zn. spr.: ZEM-2710-2009-001-8832. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane i zarazem określone w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w pkt 5 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W wyniku tego postępowania została podpisana w dniu 29 marca 2010 r. umowa nr ZEM-2710-2009-001-9305 z firmą S&T Services Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa. Możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego zostały również określone w § 4 ust. 5 w/w umowy, w których to Zamawiający przewiduje w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% całkowitej wartości umowy netto. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co przedmiot zawarty w/w umowie i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ze względu na zgłoszone zapotrzebowanie przez jednostki organizacyjne LP zaistniała pilna potrzeba zakupu tej usługi jeszcze w tym półroczu. W związku z tym, zamówienie uzupełniające będzie udzielone ich dotychczasowemu Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.