To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Andrespol: Zamówienie uzupełniające do umowy ZEM-2710-2009-001-9551 z dnia 19 kwietnia 2010 na usługę serwisu urządzeń firmy CISCO w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych
Numer ogłoszenia: 155308 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116768 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 42 6772545, faks 42 6772546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowym Gospodarstwem Leśnym Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy ZEM-2710-2009-001-9551 z dnia 19 kwietnia 2010 na usługę serwisu urządzeń firmy CISCO w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez dotychczasowego Wykonawcę usług w zakresie serwisu urządzeń firmy CISCO, obejmującego urządzenia infrastruktury sieciowej w jednostkach organizacyjnych LP oraz telefonicznej pomocy dotyczącej konfiguracji i eksploatacji tych urządzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
- S T Services Polska Sp. z o.o, ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 155312,10
Oferta z najniższą ceną: 155312,10 / Oferta z najwyższą ceną: 155312,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z w/w artykułem zamówienie podstawowe było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - postępowanie o udzielenie zamówienia na przełomie 2009 i 2010 r., zn. spr.: ZEM-2710-2009-001-8832. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane i zarazem określone w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w pkt 5 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W wyniku tego postępowania została podpisana w dniu 19 kwietnia 2010 r. umowa nr ZEM-2710-2009-001-9551 z firmą S&T Services Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa. Możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego zostały również określone w § 4 ust. 5 w/w umowy, w których to Zamawiający przewiduje w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % całkowitej wartości umowy netto. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co przedmiot zawarty w/w umowie i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ze względu na zgłoszone zapotrzebowanie przez jednostki organizacyjne LP zaistniała pilna potrzeba zakupu tej usługi jeszcze w tym półroczu. W związku z tym, zamówienie uzupełniające będzie udzielone ich dotychczasowemu Wykonawcy.
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi Regularna obsługa linii autobusowej nr 201
- Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Andrespol w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa drogi w miejscowości Justynów i Andrespol"
więcej: przetargi ANDRESPOL »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.