eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › Utrzymanie oświetlenia dróg, ulic i miejsc publicznych będących w majątku Gminy Tarnowo Podgórne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Tarnowo Podgórne: Utrzymanie oświetlenia dróg, ulic i miejsc publicznych będących w majątku Gminy Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 15524 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425566 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oświetlenia dróg, ulic i miejsc publicznych będących w majątku Gminy Tarnowo Podgórne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oświetlenia dróg, ulic i miejsc publicznych będących w majątku Gminy Tarnowo Podgórne polegające na naprawie obwodów oświetlenia i/lub pojedynczych opraw w następującym zakresie: - Przegląd i naprawa punktu świetlnego - wymiana żarnika, dławika, statecznika, wymiana, przewodów, mycie klosza 31 kpl. - Wymiana źródła światła 93 szt. - Wymiana klosza (oświetlenie parkowe) 1 szt. - Wymiana źródła światła (oświetlenie parkowe energooszczędne) 1 szt. - Wymiana uszkodzonego zabezpieczenia Bi lub S 3 szt. - Awaryjna wymiana kabla 220 mb. - Lokalizacja uszkodzenia kabla 8 kpl. - Naprawa linii kablowej(mufa kablowa) 8 szt. - Wymiana zegara astronomicznego lub przekaźnika sterującego na zegar astronomiczny 6 szt. - Wymiana tabliczki bezpiecznikowej w słupie 4 szt. - Zabezpieczenie punktu świetlnego po kolizji drogowej (demontaż lampy, demontaż słupa, zabezpieczenie kabli oświetleniowych) 1 szt. - Naprawa słupa po kolizji drogowej (prostowanie słupa, spawanie, demontaż i ponowny montaż słupa) 1 szt. - Wymiana słupa po kolizji drogowej (słup stalowy ocynkowany 7-9 m) 4 kpl. - Wymiana słupa po kolizji drogowej (słup stalowy ocynkowany do 5 m) 1 kpl. - Wymiana słupa parkowego stylowego po kolizji drogowej (Rosa) 2 kpl. - Wymiana fundamentu po kolizji drogowej 2 kpl. - Wymiana kompletnej oprawy drogowej 1 szt. - Wymiana kompletnej oprawy parkowej 1 szt. - Wymiana wysięgnika 1 szt. - Naprawa układu sterowania w szafce SO 3 kpl. - Montaż pokrywy wnęki słupowej 2 szt. - Naprawa szafki SO po uszkodzeniu mechanicznym lub akcie wandalizmu 1 kpl. - Wymiana szafki SO po uszkodzeniu mechanicznym lub akcie wandalizmu nie nadającej się do naprawy 1 kpl. - Prostowanie słupa 2 szt. Podane ilości są szacowaną wielkością na podstawie uszkodzeń w bieżącym roku, w związku z faktem, że zamawiający nie jest w stanie przewidzieć wielkości na kolejny rok, wykonawca przedstawi ofertę sporządzoną zgodnie z formularzem dla powyższej wielkości zamówienia. Rozliczenie umowy będzie następować w okresie miesięcznym na podstawie faktycznej ilości i rodzaju dokonanych napraw z uwzględnieniem cen jednostkowych podanych w ofercie. Wymagana gwarancja na wykonane naprawy 12 miesięcy od daty odbioru. Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji określa wykaz oświetlenia będącego w majątku Gminy Tarnowo Podgórne Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektrotechniczny SEM S.J., ul. Podgórna 6, 62-051 Łęczyca, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57502,50

  • Oferta z najniższą ceną: 39175,50 / Oferta z najwyższą ceną: 57502,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.