eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Manowo › Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr ewid.24 o numerze inwentarzowym 220/00261 w leśnictwie Niedalino - likwidacja przełomów od korzeni drzew, odcięcie korzeni, wykonanie dołów chłonnych, rowów trójkątnych, udrożnienie przepustów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-23

Manowo: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr ewid.24 o numerze inwentarzowym 220/00261 w leśnictwie Niedalino - likwidacja przełomów od korzeni drzew, odcięcie korzeni, wykonanie dołów chłonnych, rowów trójkątnych, udrożnienie przepustów.
Numer ogłoszenia: 155211 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140919 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Manowo, Manowo 54, 76-015 Manowo, woj. , tel. 094 3183291, faks 094 3183281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr ewid.24 o numerze inwentarzowym 220/00261 w leśnictwie Niedalino - likwidacja przełomów od korzeni drzew, odcięcie korzeni, wykonanie dołów chłonnych, rowów trójkątnych, udrożnienie przepustów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejszy projekt obejmuje całość wykonania robót drogowych, związanych z Przebudową drogi leśnej pożarowej nr ewid.24 o numerze inwentarzowym 220/00261 w leśnictwie Niedalino. Do wykorzystania w części pierwszej realizacji, tylko w zakresie likwidacji przełomów od korzeni drzew, odcięcie korzeni, wykonanie dołów chłonnych, rowów trójkątnych, udrożnienia przepustów, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót i szczegółowym kosztorysie ofertowym do wyceny. Zakres robót do wykonania. 2.1. Roboty pomiarowe km-5,04. 2.2. Rozbiórka podbudowy z tłucznia m2-338,0 2.3. Wykopy mechaniczne koparką na odkład m3-67,626 2.4. Odcięcie i wyciągnięcie korzeni drzew szt.186 2.5. Frezowanie nawierzchni bitumicznej m2-338,0 2.6. Profilowanie i zgęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne m2-338,0 2.7. Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki m2-386,36 2.8. Wykonanie podbudowy zasadniczej gr.23cm z kruszywa z gruzu kruszonego bet.cegl. m2-386,36 2.9. Mechaniczne przecięcie korzeni frezem leśnym na gł.40cm m-9370,00 2.10.Wykonanie dołów chłonnych szt.40 2.11.Wykonanie rowów trójkątnych o głębokości 40cm m-9340,00 2.12.Czyszczenie przepustów o średnicy 30cm - m-8 2.13.Czyszczenie przepustów o średnicy 50cm - m-7 2.14.Czyszczenie przepustów o średnicy 70cm - m-7 3. Opis stanu istniejącego i wpływu inwestycji na środowisko naturalne. Teren opracowania zlokalizowany jest na obszarze Nadleśnictwa Manowo leśnictwa Niedalino. Droga leśna pożarowa nr 24 ma swój początek na skrzyżowaniu z drogą leśną pożarową nr 16, koniec przed skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 167 relacji Tychowo-Koszalin w miejscowości Niedalino. W jej ciągu znajdują się zjazdy na drogi boczne. Zjazdy w przeważającej części są o nawierzchni gruntowej, bitumicznej, jeden o nawierzchni z żużla. Występują również nienormatywne mijanki o długości i szerokości zmiennej o nawierzchni bitumicznej. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości jezdni od 3,2 do 5,2 m na odcinku szlakowym, do 9,4 m na skrzyżowaniach i długości około 5,04 km (?0,01 km ze względu na niedokładność pomiaru). W km 0,77, 0,89 oraz 4,99 znajdują się istniejące przepusty pod jezdnią drogi o średnicach kolejno 50, 30 i 70 wyposażone w obustronne ścianki czołowe betonowe. Przepusty są zamulone, rowy dochodzące do przepustów należy oczyścić. W km 4,5 znajduje się istniejący most nad ciekiem wodnym. Założony kilometraż km 0,000 rozpoczyna swój bieg na środku jezdni drogi leśnej pożarowej nr 16 w miejscu skrzyżowania z drogą leśną pożarową nr 24. Po wykonaniu kontrolnych odkrywek w istniejącej nawierzchni, stwierdzono iż konstrukcja drogi wykonana jest w technologii: - dolna warstwa z tłucznia grubości 10-15 cm (na większości długości 10 cm), - górna warstwa bitumiczna grubości 7-10 cm (na większości długości 7 cm). Bezpośrednio pod konstrukcją utwardzoną stwierdzono występowanie piasków humusowych z korzeniami. Na całym odcinku drogi brak jest ukształtowanych poboczy oraz rowów odwadniających korpus drogowy co powoduje rozmiękanie podłoża w porach deszczowych i roztopowych. Nawierzchnia drogi - jezdnia na krawędziach, mijanki i zjazdy nieuczęszczane - pokryte są humusem, mchem powstałym z liści, igliwia i korzeni drzew. Na odcinkach km 0,700÷0,809 i 0,855÷0,895 strona lewa oraz km 0,645÷0,809 i 0,855÷0,890 strona prawa, występują wzdłuż nasypu drogi obustronne rowy melioracyjne. Jezdnia na tym odcinku osiadła nierównomiernie, szczególnie na krawędziach. Miejscowo konstrukcja drogi utraciła nośność i zachodzi konieczność jej rekonstrukcji w km 0,886÷0,903 strona lewa. Konstrukcja drogi utraciła nośność również na odcinku km 4,376÷4,396 z uwagi na brak odwodnienia powierzchniowego jezdni oraz jej przebieg w wykopie. W chwili obecnej występują w niewielkiej liczbie wyboje, które na bieżąco Inwestor likwiduje. Miejscami warstwa ścieralna uległa technicznemu zużyciu, występują lokalne spękania siatkowe. Dodatkowo miejscami występują przełomy powstałe na wskutek rozrostu korzeni drzew pod nawierzchnią. 4. Stan projektowany Zgodnie ze zleceniem Inwestora projektuje się przebudowę istniejącej nawierzchni drogi na całym jej odcinku. Dokumentacja projektowa opracowana jest dla całości drogi - Przebudowy drogi leśnej pożarowej Nr ewid.24 i mającej numer inwentarzowy 220/00261 w leśnictwie Niedalino. Dla ogłoszonego przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w pierwszej - ogłoszonej części realizacji, projekt wykorzystany ma być - tylko w zakresie likwidacji przełomów od korzeni drzew, odcięcie korzeni, wykonanie dołów chłonnych, rowów trójkątnych odwadniających, udrożnienia przepustów, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót i szczegółowym kosztorysie ofertowym do wyceny, bez wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego. 4.1. Rozwiązania projektowe do wykorzystania. Roboty przygotowawcze - pierwszego etapu wykonania, obowiązują w dokumentacji projektowej tylko w zakresie określonym w szczegółowym kosztorysie ofertowym do wyceny dla wykonawców oraz Przedmiarze Robót. 5. Odcięcie korzeni. Z obu stron drogi, z pominięciem zjazdów, należy mechanicznie przeciąć korzenie frezem leśnym na głębokość 40cm 6. Odwodnienie. Odwodnienie liniowe poprzez rowy trójkątne o głębokości 40cm i doły chłonne. Woda opadowa z nawierzchni skierowana będzie bezpośrednio do gruntu. 7. Roboty ziemne. Wykonanie robót ziemnych polegać będzie na wykonaniu rowków odwadniających wzdłużnych, wykopaniu i usunięciu korzeni, wykopaniu dołów chłonnych. Nadmiar gruntu należy złożyć poza pasem owym. 8. Uwagi uzupełniające i końcowe. Informacja BIOZ obowiązuje jedynie dla zakresu robót opisanych w zakresie prac i przedmiarze robót. W zestawieniu rysunków obowiązuje Rys.nr 0 - plan orientacyjny bez skali. W pozostałych rysunkach Nr 1 i Nr 2 obowiązują rysunki dotyczące wykonania robót ziemnych w zakresie rowów trójkątnych o głębokości 40cm i skarpach ze złożeniem urobku na odkład. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, aktualnymi normami, zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego oraz przepisów BHP, oraz wg Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Do wykonawstwa zaprojektowanych robót należy stosować materiały atestowane oraz przeprowadzać wszystkie, wymagane przepisami badania techniczne ( w tym laboratoryjne ) w trakcie realizacji robót. Należy zwrócić szczególną uwagę na istniejące słupki z oznaczeniami oddziałów leśnych tak aby ich nie zniszczyć (nie naruszyć) w trakcie prowadzenia robót. Naruszone lub zniszczone słupki muszą być odtworzone przez służby geodezyjne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-TRANS Koszalin ul. Akademicka 13/6, 75-337 Koszalin ul.Akademicka 13/6, 75-337 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88634,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79381,93

  • Oferta z najniższą ceną: 79381,93 / Oferta z najwyższą ceną: 93960,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.