eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Ochrona imprez masowych, festynów, koncertów dozorowanie obiektów podczas przygotowań do imprez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Dąbrowa Górnicza: Ochrona imprez masowych, festynów, koncertów dozorowanie obiektów podczas przygotowań do imprez
Numer ogłoszenia: 155182 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Kultury Zagłębia , Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622061, faks 032 2622603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palac.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona imprez masowych, festynów, koncertów dozorowanie obiektów podczas przygotowań do imprez.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej kwot dla dostaw i usług określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Zamówienie dotyczy usług niepriorytetowych, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym Zamawiający korzysta z art. 5 ustawy prawo zamówień publicznych 1. Zapewnienie ochrony festynów i imprez masowych (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r.( Dz. U. nr 62 po. 504 ) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r.( Dz. U. nr 52, poz. 308 z 2010 r.), w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne. Imprezy te będą organizowane w różnych obiektach na terenie gminy Dąbrowa Górnicza W czasie trwania umowy przewiduje się następujące imprezy: - Impreza rekreacyjna Piknik Country w dniach 2- 3 lipca 2011r Ochrona wraz z monitoringiem w dniach 1 do 4 lipca 2011r. (od 27 )* - Pożegnanie Lata - Dożynki 2011 w dniu 28 sierpnia 2011r impreza masowa Ochrona wraz z monitoringiem w dniach 27 do 29 sierpnia 2011r. (od 50 osób)* - Festyn Rodzinny Dąbrowa Górnicza mówi Nie uzależnieniom w dniu 3 września 2011 Ochrona w godzinach 7 - 16 w dniu 3 września 2011 ( od 3 osób )* - Kino Letnie w terminie od 9 lipca do 27 sierpnia w każdą sobotę danego miesiąca ( od 5 osób)*. * przewidywana ilość osób ochrony Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawca za rzeczywistą ilość przepracowanych roboczogodzin 2.Dozorowanie obiektu w czasie przygotowań do imprez (np. Festiwale, koncerty). Ilość osób ochrony podczas dozorowania obiektu w czasie przygotowań do imprez będzie wynosiła od 2 do 30 osób - zależnie od konkretnych potrzeb - a dozór będzie 24-godzinny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesje wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Posiada zezwolenie na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo- odbiorczych, pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej, typu dyspozytorskiego, wydane przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał bądź wykonuje min. 3 usługi ochrony realizowanych na podstawie ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. Wykonawca zapewniając ochronę do imprez bezwzględnie musi przestrzegać postanowień: - Ustawy z dnia (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r.( Dz. U. nr 62 po. 504 ) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r.( Dz. U. nr 52, poz. 308 z 2010 r.), w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: Co najmniej 15 radiotelefonami o parametrach technicznych o mocy powyżej 1 W, sprzętem do monitoringu imprez spełniający wymogi rejestracji obrazu 3 i 4 kategorii, przy wykorzystaniu kolorowych kamer analogowych z mechanicznym filtrem podczerwieni o rozdzielczości 540 linii. Materiał rejestrowany będzie w postaci cyfrowej przy wykorzystaniu przetworników analogowo- cyfrowych, wbudowanych w Karty DVR PC. Cyfrowe rejestratory komputerowe wykorzystanie kamer cyfrowych IP, wykorzystujących łącze Ethernetowe w rozdzielczości min. 950 pikseli rejestrujące obrazy 1 i 2 kategorii. Rejestratory posiadają możliwość podłączenia urządzeń drukujących obraz w rozdzielczości 300 dpi oraz innym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.: j dysponuje co najmniej 50 osobami ( w tym 8 kobiet) - jednolicie umundurowanych oraz przeszkolonych do obsługi imprez masowych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł ( słownie : jedenmilionzłotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palac.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałac Kultury Zagłębia Plac Wolności 1 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Pałac Kultury Zagłebia Plac Wolności 1 41-300 Dąbrowa Górnicza pokój 223.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.07.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.