Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Radom: Zakup i dostawa błon i odczynników RTG dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 155174 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa błon i odczynników RTG dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- BŁONY I ODCZYNNIKI RTG OGÓLNODIAGNOSTYCZNE DO OBRÓBKI AUTOMATYCZNEJ I BŁONY NIEBIESKOCZUŁE Przedmiot zamówienia Ilość szt./litrów Błony RTG, rozmiar 18x24 19.000 szt. Błony RTG, rozmiar 24x30 30.000 szt. Błony RTG, rozmiar 30x40 20.000 szt. Błony RTG, rozmiar 35x35 16.000 szt. Błony RTG, rozmiar 35x43 37.000 szt. Błony RTG, rozmiar 15x40 3.000 szt. Błony zębowe 3x4 4.500 szt. Utrwalacz (roztwór roboczy) 14.400 litrów Wywoływacz (roztwór roboczy) 15.200 litrów CZĘŚĆ 2- BŁONY RTG DO ZDJĘĆ PANTAMOGRAFICZNYCH ( KOMPATYBILNE Z PANTOGRAFEM CRANEX EXCEL CEPH), WYWOŁYWANE W CIEMNI ANALOGOWEJ COMPACT 45 FIRMY PROTECT) Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szt. Błony zielonoczułe rozmiar 15x30 4.000 szt. Błony zielonoczułe rozmiar 18x24 1.200 szt. CZĘŚĆ 3- BŁONY RTG I ODCZYNNIKI DO MAMMOGRAFII ( KOMPATYBILNE Z UŻYTKOWANYM APARATEM MAMMOGRAFICZNYM- MAMMOMAT 3000 FIRMY SIEMENS, UŻYTKOWANE KASETY I FOLIE WZMACNIAJĄCE :KODAK MIN R2 2190) Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szt./litrów Błony RTG, rozmiar 18x24 48.000 szt. Błony RTG, rozmiar 24x30 12.000 szt. Utrwalacz do mammografii (roztwór roboczy) 5.760 litrów Wywoływacz do mammografii (roztwór roboczy) 3.840 litrów Starter wywoływacza do mammografii (roztwór roboczy) 12 litrów CZĘŚĆ 4- BŁONY RTG DO OBRÓBKI LASEROWEJ (KOMPATYBILNE Z KAMERĄ KODAK DRY VIEW 5800 LAZER IMAGE) Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szt. Błony rozmiar 20x25 8.000 szt. Błony rozmiar 43x35 8.000 szt. CZĘŚĆ 5- STARTER DO CIEMNI C-45 FIRMY PROTECT Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szt. Starter do ciemni (odczynniki chemiczne) 40 szt. CZĘŚĆ 6- WKŁADY PROPYLENOWE (KOMPATYBILNE Z CIEMNIĄ COMPACT C-45) Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szt. 1. Wkłady propylenowe Długość filtra- 25 cm +/- 2cm Grubość rolki- ok. 6 cm +/- 2cm 300 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0, 24.93.12.40-3, 24.93.12.30-0, 33.69.68.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy towaru określonego w specyfikacji na kwotę min. Dla części nr 1 - na kwotę min. 200.000,00 PLN Dla części nr 2 -na kwotę min. 2.600,00 PLN Dla części nr 3- na kwotę min. 100.000,00 PLN Dla części nr 4- na kwotę min. 50.000,00 PLN Dla części nr 5 - na kwotę min. 400,00 PLN Dla części nr 6- na kwotę min. 2.800,00 PLN Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. - wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej- które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub - Pełnomocnictwo- w oryginale lub postaci kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a). ceny brutto mogą ulec zmianie (na wniosek wykonawcy) po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy. b). ceny brutto mogą ulec zmianie w przypadku w przypadki zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa-mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym ulegnie zmianie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, c). zmiana waluty obowiązującej na terenie RP ( wartość umowy wyrażona w złotych polskich ulegnie przeliczeniu na nową walutę), d). Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy, e). Przedmiotem zmian treści umowy może być również zmiana statusu prawnego stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom ul. Lekarska 4 IIIp. pokój 308 i 309 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom ul. Lekarska 4 III p. pokój 308 i 309A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BŁONY I ODCZYNNIKI RTG OGÓLNODIAGNOSTYCZNE DO OBRÓBKI AUTOMATYCZNEJ I BŁONY NIEBIESKOCZUŁE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Ilość szt./litrów Błony RTG, rozmiar 18x24 19.000 szt. Błony RTG, rozmiar 24x30 30.000 szt. Błony RTG, rozmiar 30x40 20.000 szt. Błony RTG, rozmiar 35x35 16.000 szt. Błony RTG, rozmiar 35x43 37.000 szt. Błony RTG, rozmiar 15x40 3.000 szt. Błony zębowe 3x4 4.500 szt. Utrwalacz (roztwór roboczy) 14.400 litrów Wywoływacz (roztwór roboczy) 15.200 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0, 24.93.12.40-3, 24.93.12.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Błony RTG do zdjęć pantomograficznych (kompatybilne z pantografem CRANEX EXCEL CEPH, wywoływane w ciemni analogowej COMPACT 45 FIRMY PROTECT).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Ilość szt. Błony zielonoczułe rozmiar 15x30 4.000 szt. Błony zielonoczułe rozmiar 18x24 1.200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0, 24.93.12.40-3, 24.93.12.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BŁONY RTG I ODCZYNNIKI DO MAMMOGRAFII ( KOMPATYBILNE Z UŻYTKOWANYM APARATEM MAMMOGRAFICZNYM- MAMMOMAT 3000 FIRMY SIEMENS, UŻYTKOWANE KASETY I FOLIE WZMACNIAJĄCE :KODAK MIN R2 2190).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony RTG, rozmiar 18x24 48.000 szt. Błony RTG, rozmiar 24x30 12.000 szt. Utrwalacz do mammografii (roztwór roboczy) 5.760 litrów Wywoływacz do mammografii (roztwór roboczy) 3.840 litrów Starter wywoływacza do mammografii (roztwór roboczy) 12 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BŁONY RTG DO OBRÓBKI LASEROWEJ (KOMPATYBILNE Z KAMERĄ KODAK DRY VIEW 5800 LAZER IMAGE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony rozmiar 20x25 8.000 szt. Błony rozmiar 43x35 8.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STARTER DO CIEMNI C-45 FIRMY PROTECT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Starter do ciemni (odczynniki chemiczne) 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.68.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WKŁADY PROPYLENOWE (KOMPATYBILNE Z CIEMNIĄ COMPACT C-45).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady propylenowe Długość filtra- 25 cm +/- 2cm Grubość rolki- ok. 6 cm +/- 2cm 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.68.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- P-25/2024: Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Dostawa energii elektrycznej dla PSSE w Radomiu 2024r.
- "Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.