eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Kamienna Góra: Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra
Numer ogłoszenia: 155170 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont sieci kanalizacji deszczowej i systemu rowów odwadniających na terenie miasta Kamienna Góra. Zakres zadania obejmuje następujące podstawowe czynności: 1. W zakresie utrzymania sieci kanalizacji deszczowej - Odbudowa studni rewizyjnej z PP O 1000 mm na 1 m głębokości (podstawa studzienki z kinetą i dnem z PP, segmenty pierścieniowe z PP, nasady, redukcyjne z PP z O 1000 do O 600, teleskop z PVC-U, pierścień żelbetowy odciążający, właz ryglowany D 400 żeliwny); studnie z PP. - Regulacja pionowa studni rewizyjnych O 1000 mm z wymianą włazu ryglowanego klasy D 400 żeliwnego, kołnierzowego. - Regulacja pionowa studni rewizyjnych O 1000 mm. - Mechaniczne czyszczenie studzienek O 1000 mm, O 1200 mm. - Odbudowa studzienki ściekowej z dnem PP rurą karbowaną PP O 500 mm (uszczelka, rura teleskopowa PVC-U, pierścień odciążający żelbetowy, wpust klasy D 400 żeliwny, kołnierzowy na zawiasach). - Regulacja pionowa studni O 500 mm z wpustem deszczowym żeliwnym, kołnierzowym na zawiasach (ruszt + rama) klasy D 400. - Regulacja pionowa studni O 500 mm. - Mechaniczne czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przykanalikiem. - Mechaniczne czyszczenie kanałów O 300 mm do O 500 mm, - Wymiana kanałów rurowych PCV O 160 mm, O 200 mm, O 400 mm. - Wymiana włazu ryglowanego kołnierzowego, żeliwnego D 400. - Wymiana rusztu żeliwnego do wpustu deszczowego. - Wymiana kompletu do wpustu deszczowego żeliwnego, kołnierzowego D 400 (rama + ruszt). - Wymiana pokrywy nastudziennej betonowej pełnej O 900 mm. - Wymiana rury PP karbowanej dwuściennej O 500 mm (wycięcie nawierzchni, wykop, usunięcie starej sieci, podsypka min. 15 cm po ubiciu, ubicie, ułożenie nowej rury, obsypanie, zasypanie niesortem i tłuczniem, ubicie, ułożenie nowej nawierzchni). - Odbudowa studni betonowej O 1000 mm. 2. W zakresie utrzymania i konserwacji systemu rowów odwadniających: - Wykaszanie porostów z wygrabieniem. - Usuwanie namułu z cieków. - Remont konstrukcji betonowych. - Rozbiórka konstrukcji betonowych. - Wykopy rowów i kanałów. 3. Wykonanie ww. robót i czynności obejmuje dodatkowo: - Prace pomiarowe w terenie (m.in. obmiar wykonanych robót sporządzony w księdze obmiaru). - Uzyskanie niezbędnych zgód i pozwoleń od właścicieli nieruchomości, na których wykonywane będą roboty ( w tym uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego). - Pełne oznakowanie robót zgodne z projektem zabezpieczenia i zastępczej organizacji ruchu w czasie prowadzonych robót, sporządzonym przez Wykonawcę (jeżeli zajdzie taka konieczność) oraz dokonywanie opłat za zajęcie pasa ruchu drogowego. - Dostarczenie potrzebnych materiałów. - Wywóz gruzu, ziemi itp. oraz innych zanieczyszczeń na składowisko przyjmujące tego typu odpady oraz koszty z tym związane (m.in. ewentualna opłata za składowisko). - Uczestniczenie w odbiorach robót, przeglądach sieci, ustaleniach technicznych warunków przyłączeń do sieci, uzgodnieniach branżowych. - Dojazd na miejsce awarii, rozpoznanie, określenie stanu faktycznego, przyczyny jego zaistnienia, sposobu usunięcia uszkodzenia, zakresu robót z powiadomieniem Zamawiającego. Współpraca w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będzie odbywała się w ramach umowy głównej, której istotne postanowienia przedstawione są w części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Poszczególne roboty/usługi w ramach umowy wykonywane będą na podstawie spisanego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu typowania robót określającego każdorazowo zakres robót, ich rodzaj oraz lokalizację a w przypadku sytuacji awaryjnych - na podstawie zlecenia ustnego wydanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Ponieważ Zamawiający nie posiada szczegółowej inwentaryzacji geodezyjnej sieci deszczowej i jej urządzeń, do obowiązku Wykonawcy należeć będzie ustalenie kolizji z innymi sieciami i rozpoznanie podłączeń. Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia Prace należy wycenić w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym. Zamawiający ocenia, że 90 % sieci związanych jest z infrastrukturą mieszkaniową. Pozostała zaś część związku takiego nie wykazuje. W tej sytuacji w protokole typowania oznaczony będzie charakter sieci, której ma dotyczyć robota lub usługa. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w tym zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane przez właściwych Starostów lub też są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 39, poz. 251 z 2007 r. z późn. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze; za zamówienia o podobnym charakterze Zamawiający uważa wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu lub remoncie sieci kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto, b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 r. z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia, c) dysponują co najmniej następującym sprzętem: - pojazd specjalistyczny do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, rurociągów, studzienek i wpustów ulicznych - min. 1 szt., - samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy z przyczepą - min. 1 szt., - koparko - ładowarka - min. 1 szt., d) zapewnią całodobową dyspozycyjność - wskażą numer telefonu alarmowego czynnego przez całą dobę, a w przypadku awarii dotrą na miejsce i dokonają czynności rozpoznawczych w ciągu 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te usługi i roboty. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7. Dla wskazanej osoby - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego . 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7. Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 10. Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane przez właściwych Starostów lub oświadczenie, że są podmiotem od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia - odpowiednio do przepisu art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 39, poz. 251 z 2007 r. z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kamienna Góra Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Kamienna Góra Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Sekretariat (pok. 209).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 08.07.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.