eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › Dostawa i wdrożenie informatycznego systemu medycznego i administracyjnego wraz z wprowadzeniem e-usług, dostawa z montażem sprzętu komputerowego oraz modernizacja sieci teleinformatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Górowo Iławeckie: Dostawa i wdrożenie informatycznego systemu medycznego i administracyjnego wraz z wprowadzeniem e-usług, dostawa z montażem sprzętu komputerowego oraz modernizacja sieci teleinformatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim.
Numer ogłoszenia: 155124 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny , ul. Armii Czerwonej 24, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 7064, faks 89 762 7077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgorowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie informatycznego systemu medycznego i administracyjnego wraz z wprowadzeniem e-usług, dostawa z montażem sprzętu komputerowego oraz modernizacja sieci teleinformatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie informatycznego systemu medycznego i administracyjnego z udzieleniem bezterminowej licencji na użytkowanie programów, dostawa z montażem serwera i macierzy dyskowej oraz wprowadzeniem e - usług medycznych z 36 miesięczną gwarancją wraz ze świadczeniem usług serwisowych zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z załącznikami. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego z 36 miesięczną gwarancją, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z załącznikami. 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okablowania strukturalnego klasy 5e zapewniającego przesył wszystkich aplikacji według standardów Pn-EN 50173, ISO/IEC 11801, ANSI/TIA/EIA 568-B.2 posiadającego topologię gwiazdy z jednym Głównym Punktem Dystrybucyjnym GPD i dwoma Budynkowymi Punktami Dystrybucyjnymi BPD1 i BPD2. Wszystkie punkty dystrybucyjne wyposażone w szafy z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie obligatoryjnych, minimalnych wymagań technicznych / funkcjonalnych przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.22.40.00-4, 30.20.00.00-0, 32.41.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę na Część A zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości : 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złoty). 2. Wykonawca składający ofertę na Część B zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości : 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złoty). 3. Wykonawca składający ofertę na Część C nie jest zobowiązany do wniesienia wadium 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z póżn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Oryginał dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w sekretariacie szpitala przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię dokumentu należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część A, B, C Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Część A O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej: 1 (jedną) dostawę, instalację i wdrożenie zintegrowanego systemu szpitalnego obejmującego cześć medyczną białą w zakresie min. - obsługi ruchu chorych, obsługi oddziałów szpitalnych, poradni, fizjoterapii, rozliczeń z NFZ, zleceń medycznych, archiwum dokumentacji, zakażeń szpitalnych oraz część administracyjną szarą w zakresie min. finansów i księgowości, kadr i płac, gospodarki materiałowej, środków trwałych, o łącznej wartości wynoszącej min. 300 000, 00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto); 2.Część B O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedną) dostawę i instalację sprzętu komputerowego min. stacje robocze, terminale, monitory, laptopy, drukarki, czytniki kodu kreskowego o łącznej wartości wynoszącej min. 80 000, 00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złoty brutto); 3.Część C Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Część A Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca dysponuje kierownikiem projektu posiadającym doświadczenie we wdrożeniu co najmniej 1 informatycznego systemu szpitalnego, o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. obejmującego część medyczną -białą oraz część administracyjną -szarą dla zakładów opieki zdrowotnej. 2.Część B Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 3.Część C Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularze ofertowe 2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, b. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy, c. postępu techniczno - technologicznego dającego podstawę do zmiany/podniesienia parametrów zaoferowanego Przedmiotu umowy i zwiększenia funkcjonalności aplikacji pozostających bez związku ze zmianą zaoferowanej ceny brutto. d. zmiany osób kierujących robotami w trakcie wykonywania zamówienia publicznego z zachowaniem warunków określonych w SIWZ 3.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgorowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny ul. Armii Czerwonej 24 11-220 Górowo Iławeckie tel. (89) 762 7064, faks. (89) 762 7077.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny ul. Armii Czerwonej 24 11-220 Górowo Iławeckie Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 7, Działania 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli,” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 – 2013 Projekt : Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu i infrastruktury informatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A Dostawa i wdrożenie informatycznego systemu medycznego i administracyjnego wraz z wprowadzeniem e-usług oraz dostawa z montażem serwera i macierzy dyskowej do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : -dostawa, instalacja i wdrożenie informatycznego systemu medycznego (Szpital, Rehabilitacja, Poradnia), administracyjnego (rozliczenia z NFZ, finanse i księgowość, Kadry-płace, środki trwałe, rachunek kosztów), oprogramowania systemowego (serwer logowania, serwer aplikacji), oprogramowania antywirusowego oraz wprowadzeniem e - usług medycznych z 36 miesięczną gwarancją po zakończonym procesie wdrożenia wraz ze świadczeniem usług serwisowych. -dostawa i montaż serwera i macierzy dyskowej z 36 miesięczną gwarancją Szczegółowe warunki określa Specyfikacja Techniczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.22.40.00-4, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego. 1. Stacja robocza - 15 sztuk 2. Terminal - 10 sztuk 3. Monitory LCD - 15 sztuk 4. Laptopy - 2 sztuki 5. Drukarki laserowe monochromatyczne sieciowe - 4 sztuki 6. Drukarka laserowa kolorowa sieciowa 7. Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe 8. Czytnik kodu kreskowego - 2 sztuki Szczegółowe warunki określa Specyfikacja Techniczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C Roboty teleinformatyczne - modernizacja sieci w Wojewódzki Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okablowania strukturalnego klasy 5e zapewniającego przesył wszystkich aplikacji według standardów Pn-EN 50173, ISO/IEC 11801, ANSI/TIA/EIA 568-B.2 posiadającego topologię gwiazdy z jednym Głównym Punktem Dystrybucyjnym GPD i dwoma Budynkowymi Punktami Dystrybucyjnymi BPD1 i BPD2. Wszystkie punkty dystrybucyjne wyposażone w szafy z wyposażeniem. Wszystkie elementy toru transmisyjnego muszą pochodzić od jednego producenta, który udzieli minimum 20-letnią systemową gwarancję niezawodności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.