eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Termomodernizacja ZSL-G.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Chodzież: Termomodernizacja ZSL-G.
Numer ogłoszenia: 155034 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chodzieży, ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827261 w. 15, fax 067 2822469.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Starostwo@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja ZSL-G..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dachu, termomodernizacja elewacji, wymiana stolarki okiennej i wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Roboty budowlane będą prowadzone w budynku Zespołu Szkół Licealno - Gimnazjalnych w Ratajach - gmina Chodzież, przy ulicy Chodzieskiej 9 w ramach zadania pod nazwą: Termomodernizacja ZSL-G.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystepujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.500,00 zł (Osiem tysięcy pięćset zlotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz.1163 ze zm.) - wypełnić i podpisać oświadczenie - Załącznik Nr 2 do SIWZ: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykażą należycie i rzetelnie wykonane i zakończone 1 zamówienie (robota budowlana o wartości minimum 600.000,00 zł brutto) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od 30.08.2002 r. do 30.08.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota budowlana została wykonana należycie (referencje) - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej 1 podmiot. - przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 4 do SIWZ; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Ocena wskazanych powyżej warunków będzie prowadzona na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o przedstawione przez wykonawców dokumenty. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składa on następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 3. Przygotowane przez Wykonawcę, na podstawie dołączonych do SIWZ przedmiarów robót, wypełnione i podpisane Kosztorysy ofertowe; 4. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 5. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 6. W przypadku grupy podmiotów działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. B W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz należycie i rzetelnie wykonanego i zakończonego 1 zamówienia (robota budowlana o wartości minimum 600.000,00 zł brutto) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od 30.08.2002 r. do 30.08.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota budowlana została wykonana należycie (referencje) - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełnić i podpisać Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej (Część VI. litery A,B) - od Wykonawców wymagane są jeszcze następujące dokumenty: 1. Dowód wniesienia wadium; 2. Referencje. 3.Wypełniony i podpisany na każdej stronie projekt umowy - Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Prosimy o wypełnienie projektu umowy dołączanego do oferty w następujących miejscach: - opis Wykonawcy (umowa zawarta z firmą, z siedzibą w, reprezentowaną przez) - na stronie 1, - w §3 pkt 1 - na stronie 2, - w §4 pkt 3 - na stronie 3. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mają być w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chodzieży ul. Wiosny Ludów 1, 64 - 800 Chodzież tel. 067 282-72-61, tel./fax. 067 282-24-69 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pok. nr 107.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 25.09.2007 r. (wtorek) do godz. 11:00 czasu miejscowego w kancelarii (parter) Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 1, 64 - 800 Chodzie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.