eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Lesznie i Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Poznań: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Lesznie i Pile
Numer ogłoszenia: 155032 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, fax 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Lesznie i Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Lesznie i Pile Kod CPV: CZĘŚĆ I - 33200000-2 - Supresor anionowy ASRS Ultra II 4 mm do chromatografu jonowego Kod CPV: CZĘŚĆ II - 33200000-2 - Zestaw do poboru próbek wody , zawierający próbnik typu Ruttner o pojemności 5 litrów, cechowaną linkę o długości 40 m i posłańca Kod CPV: CZĘŚĆ III -33200000-2 - Mieszadło obrotowe z modułem uniwersalnym - uchwyty Kod CPV: CZĘŚĆ IV - 33200000-2 - Stacja do dejonizacji wody Kod CPV: CZĘŚĆ V- 33200000-2 - Mikroskop do oznaczeń biologicznych typu NICON Eclipse E -200 E TRIN Kod CPV: CZĘŚĆ VI - 33200000-2 - Mikroskop stereoskopowy z płynną zmianą powiększenia do badań w świetle odbitym Kod CPV: CZĘŚĆ VII - 33200000-2 - Mikroskop biologiczny - badawczy Kod CPV: CZĘŚĆ VIII - 33200000-2 - Kolumna analityczna i ochronna do chromatografu jonowego Kod CPV: CZĘŚĆ IX - 33200000-2 - Wstrząsarka obrotowa do prób stałych i ciekłych oraz sita

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych d) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, Ocena spełniania tych warunków: spełnia lub nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą /za zgodność z oryginałem/ potwierdzonych osobiście przez wykonawców lub przez ich prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - winno być dołączone do oferty): 1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I do SIWZ. 3. oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiącym załącznik nr 3. 4. zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 11. W celu potwierdzenia, że dostawy lub usługi o których mowa powyżej zostały dokonane należycie Wykonawca załącza do składanej oferty - trzy referencje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4,61-625 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4,61-625 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Supresor anionowy ASRS Ultra II 4 mm do chromatografu jonowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. nazwa urządzenia :Supresor anionowy ASRS Ultra II 4 mm do chromatografu jonowego 2. wymagania techniczne, które musi spełniać urządzenie: supresor firmy DIONEX ASRS Ultra II nr kat. 061561 lub równoważny 3. gwarancja ; minimum 12 m-cy 4. serwis w delegaturze Kalisz ul. Piwonicka 19 5. termin dostawy: 30-10-2007 6. miejsce dostawy ; Kalisz ul. Piwonicka 19.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do poboru próbek wody , zawierający próbnik typu Ruttner o pojemności 5 litrów, cechowaną linkę o długości 40 m i posłańca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. nazwa urządzenia: zestaw do poboru próbek wody , zawierający próbnik typu Ruttner o pojemności 5 litrów, cechowaną linkę o długości 40 m i posłańca - 1 szt., 2. wymagania techniczne: cylinder wykonany z tworzywa chemicznie obojętnego, przeźroczysty, zamykany na żądanej głębokości i dolnym spustem 3. okres gwarancji: minimum 24 m- ce. 4. serwis w delegaturze Piła ul. Motylewska 5a. Czas naprawy sprzętu: do 7 dni 5. miejsce dostawy: WIOŚ Poznań Delegatura Piła ul. Motylewska 5, 64-920 Piła 6. wymagane dokumenty: atesty 7. instrukcja: w języku polskim 8. termin dostawy 30-10-2007 9. inne wymagania: dostarczony zestaw musi być gotowy do użytku, dostarczony z linką i posłańcem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mieszadło obrotowe z modułem uniwersalnym - uchwyty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. nazwa urządzenia: mieszadło obrotowe z modułem uniwersalnym - uchwyty I - Mieszadło obrotowe I.1. parametry techniczne: - parametry minimalne nie gorsze niż: Pułapowy mikser REAX 20/8 typ H830.1 (katalog ROTH 2007 str.726 ) a) możliwość zainstalowania do 8 pojemników o różnej wielkości i fakturze z materiałem mieszanym, b) możliwość zainstalowania cylindrów lub butelek miksujących o wysokości 160 do 270 mm i średnicy do 136 mm, c) elektroniczna kontrola obrotów, d) mechaniczny, śrubowy sposób mocowania butelek i cylindrów, e) liczba obrotów regulowana w zakresie 1 - 16 na minutę, f) zasilanie 230 V 50 Hz, II. Moduły uniwersalne - uchwyty II.1. parametry techniczne - parametry minimalne nie gorsze niż: moduł uchwytowy do pułapowego miksera REAX 2 typ H829.1 (katalog ROTH 2007 str.723) a) możliwość zainstalowania pojemników o różnej wielkości i fakturze z materiałem mieszanym, b) możliwość zainstalowania cylindrów lub butelek miksujących o wysokości 45 do 160 mm, c) mechaniczny, śrubowy sposób mocowania butelek i cylindrów, 2 . Warunki realizacji oferty: a) Termin dostawy - do 30-10-2007 b) Instrukcje obsługi w języku polskim c) Dostawca musi zainstalować urządzenie w laboratorium we wskazanym przez zamawiającego miejscu, sprawdzić prawidłowość działania i przekazać personelowi laboratorium wszelkie informacje, niezbędne do prawidłowej obsługi i działania urządzenia 3.Gwarancja: minimum 12 miesięcy 4. Serwis po sprzedaży: w ramach udzielonej gwarancji wykonawca dostawy musi zapewnić pełny i regularny serwis w miejscu przeznaczenia ( zainstalowania sprzętu ) na warunkach określonych w Umowie 5. Miejsce dostawy : Laboratorium Delegatury w Lesznie WIOŚ w Poznaniu 64-100 Leszno ul. 17 Stycznia 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stacja do dejonizacji wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.nazwa urządzenia: Stacja do dejonizacji wody 2. parametry techniczne nie gorsze niż: a) praca ciągła, b) technologia odwróconej osmozy lub żywic jonowymiennych, c) system bezobsługowy, d) zasilanie z miejskiej sieci wodociągowej, e) przewodność uzyskiwanej wody 0,06 - 0,1 mikrosimensa / cm, f) wydajność 10 l / h, g) miernik jakości otrzymywanej wody (konduktometr), h) system automatycznego przerywania produkcji wody z chwilą napełnienia zbiornika, 3. Warunki realizacji oferty: a) Termin dostawy - do 30-10-2007 b) Instrukcje obsługi w języku polskim c) Dostawca musi zainstalować urządzenie w laboratorium we wskazanym przez zamawiającego miejscu, sprawdzić prawidłowość działania i przekazać personelowi laboratorium wszelkie informacje, niezbędne do prawidłowej obsługi i działania urządzenia 4. Gwarancja: minimum 12 miesięcy 5. Serwis po sprzedaży: w ramach udzielonej gwarancji wykonawca dostawy musi zapewnić pełny i regularny serwis w miejscu przeznaczenia (zainstalowania sprzętu) na warunkach określonych w Umowie 6. Miejsce dostawy : Laboratorium Delegatury w Lesznie WIOŚ w Poznaniu 64-100 Leszno ul. 17 Stycznia 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mikroskop do oznaczeń biologicznych typu NICON Eclipse E -200 E TRIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.nazwa urządzenia: mikroskop do oznaczeń biologicznych typu NICON Eclipse E -200 E TRIN 2. Parametry techniczne nie gorsze niż mikroskop typu Nikon ECLIPSE E-200 F TRIN: a) optyka korygowana na nieskończoność, b) trwała obudowa statywu, c) nasadka okularowa obracana o 360 do ustawienia właściwego dla konkretnego użytkownika, d) okulary o powiększeniu 10 x szt. 2, e) obiektywy klasy CFI 60 PLAN Achromat : 4x, 10 x,40 x 100 x oil, f) stolik ruchomy w osi z nasadką krzyżową do ruchu x, y i z uchwytem na dwa preparaty jednocześnie, g) funkcja stolika /Refocusing/ pozwalająca na szybką wymianę preparatu bez ponownego ustawiania ostrości pokrętłami mikro i makro, h) pokrętła ogniskowania mikro, makro w jednej osi, ustawione tak, aby przy długotrwałej pracy ręka nie męczyła się, i) kondensor z przysłoną aperturową, j) wbudowany oświetlacz halogenowy, moc 30 W, k) oświetlenie do dużych powiększeń, w systemie Kohlera, l) centrowanie układu oświetleniowego m) filtr niebieski, zapasowa żarówka, pokrowiec olejek immersyjny, n) konstrukcja pozwalająca w przyszłości na rozbudowę o fluorescencję, o) szkiełko podmiotowe z atestowaną skalą, p) nasadka z możliwością zainstalowania kamery. 3. Warunki realizacji oferty: d) Termin dostawy - do 30-10-2007 e) Instrukcje obsługi w języku polskim f) Dostawca musi zainstalować urządzenie w laboratorium we wskazanym przez zamawiającego miejscu, sprawdzić prawidłowość działania i przekazać personelowi laboratorium wszelkie informacje, niezbędne do prawidłowej obsługi i działania urządzenia 4 Gwarancja: minimum 12 miesięcy 5 Serwis po sprzedaży: w ramach udzielonej gwarancji wykonawca dostawy musi zapewnić pełny i regularny serwis w miejscu przeznaczenia (zainstalowania sprzętu) na warunkach określonych w Umowie 6. Miejsce dostawy: Laboratorium Delegatury w Lesznie WIOŚ w Poznaniu 64-100 Leszno ul. 17 Stycznia 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mikroskop stereoskopowy z płynną zmianą powiększenia do badań w świetle odbitym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa urządzenia: mikroskop stereskopowy z płynną zmianą powiększenia do badań w świetle odbitym Parametry techniczne: głowica zoom o mnożniku min. 10x, tory optyczne równoległe, obraz rzeczywisty, prosty, nieodwrócony, wyskalowane pokrętło zmiany powiększenia z mechanizmem zatrzaskowym, zakres powiększenia mikroskopu bez wymiany elementów optycznych okularów czy obiektywów min. 8x-80x, obiektyw klasy plan apo o powiększeniu 1x, odległości roboczej 70 mm, okulary o powiększeniu 10x, polu widzenia min. 22 mm, każdy okular z regulacją dioptryjną, statyw z podwójnym i dwustronnym mechanizmem ogniskowania mikro/makro o regulowanej wysokości. Płytka przeźroczysta dwubarwna / na jednej płaszczyźnie - czarna, na drugiej - biała/ średnicy min. 180 mm, nasadka okularowa dwuoczna z regulacją rozstawu, pochylenie rurek okularowych 20 stopni fotobus, dwuzakresowy podział drogi optycznej: 100 procent na okulary lub jednoczesnym podglądem na okulary i kamerę światłowody, dwuramienny oświetlacz halogenowy o mocy 100 w zapasowe żarówki do oświetlacza i pokrowiec na mikroskop pełna kompatybilność z posiadanym zestawem mikroskopu NIKON dla wymiany podzespołów Warunki realizacji oferty: Termin dostawy: 30/10/2007 Instrukcje obsługi w języku polskim Dostawca musi zainstalować urządzenie w laboratorium we wskazanym przez zamawiającego miejscu, sprawdzić prawidłowość działania i przekazać personelowi laboratorium wszelkie informacje, niezbędne do prawidłowej obsługi i działania urządzenia Gwarancja: minimum 12 miesięcy Serwis po sprzedaży: w ramach udzielonej gwarancji wykonawca dostawy musi zapewnić pełny i regularny serwis w miejscu przeznaczenia (zainstalowania sprzętu) na warunkach określonych w umowie Miejsce dostawy: WIOŚ Poznań, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mikroskop biologiczny - badawczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa urządzenia: mikroskop biologiczny - badawczy wymagania techniczne: miska rewolwerowa 6 - gniazdowa, nowoczesny system optyczny obiektyw PLAN ACHOMAT : 5x, 10x, 20x, 40x, 60x, 100x, - wysoka jakość, okular 10x -2 szt., Pokrętło sterowania stołem z prawej strony, Łącznik Foto z możliwością podłączenia kamery typu REV, model: ICD -803P oraz wykorzystania oprogramowania LUCIA, Możliwość obserwowania większych szkiełek podstawowych, Dodatkowe wyposażenie: kamera - kuweta Raftera 1 ml. Z podziałką, kuweta - kamera cylindryczna o pojemności 5, 10, i 20ml., Stolik z nasadką krzyżową zabezpieczony powłoką ceramiczną. 3.okres gwarancji: 24 m-ce. 4.serwis w siedzibie WIOŚ delegatura Piła czas reakcji na zgłoszenie -24 godz. Czas przyjazdu do siedziby - 48 godz. Czas naprawy sprzętu - 72 godz. 5.wymagane dokumenty i certyfikaty: wszelkie niezbędne wymagane prawem certyfikaty dotyczące wyrobu, 6. Warunki realizacji oferty: - Termin dostawy - do 30-10-2007 - Instrukcje obsługi w języku polskim - Dostawca musi zainstalować urządzenie w laboratorium we wskazanym przez zamawiającego miejscu, sprawdzić prawidłowość działania i przekazać personelowi laboratorium wszelkie informacje, niezbędne do prawidłowej obsługi i działania urządzenia 7. miejsce dostawy: WIOŚ Delegatura Piła ul. Motylewska 5a 64-920 Piła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kolumna analityczna i ochronna do chromatografu jonowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.nazwa urządzenia: kolumna analityczna i ochronna do chromatografu jonowego 2.wymagania techniczne: nie gorsze niż: kolumna analityczna DIONEX ION PAC AS 14 A nr kat. 056904 ( 4x2500 mm ) - 1 szt. kolumna ochronna DIONEX ION PAC AG 14 A ( 4x50 mm ) - 1 szt. 3.Warunki realizacji oferty: Termin dostawy - do 30-10-2007 Instrukcje obsługi w języku polskim Dostawca musi sprawdzić prawidłowość działania i przekazać personelowi laboratorium wszelkie informacje , niezbędne do prawidłowej obsługi i działania urządzenia 4. miejsce dostawy: WIOŚ Delegatura Kalisz ul. Piwonicka 19,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wstrząsarka obrotowa do prób stałych i ciekłych oraz sita.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.nazwa urządzenia: wstrząsarka obrotowa do prób stałych i ciekłych oraz sita parametry techniczne: ruch obrotowy, częstotliwość obrotów na minutę 1-20, płynnie regulowana ilość butelek 12 szt. o pojemności 1 litr, sito laboratoryjne phi 200 mm / # 4,0 mm - 1 szt. sito laboratoryjne phi 210 mm / # 10,0 mm - 1 szt. 3.gwarancja : 12 m-cy, 4.serwis w siedzibie WIOŚ delegatura w Kaliszu czas reakcji na zgłoszenie -24 godz. Czas przyjazdu do siedziby - jeden tydzień. Czas naprawy sprzętu - 24 godz 5. Warunki realizacji oferty: - Termin dostawy - do 30-10-2007 - Instrukcje obsługi w języku polskim - Dostawca musi sprawdzić prawidłowość działania i przekazać personelowi laboratorium wszelkie informacje , niezbędne do prawidłowej obsługi i działania urządzenia 6. miejsce dostawy: WIOŚ Delegatura Kalisz ul. Piwonicka 19,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.