Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Jastrzębie-Zdrój: Szkolenia dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 155004 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju , ul. Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4753012, faks 04714123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjastrzebie.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w zakresie : Pracownik administracyjno-biurowy -przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Sprzedawca - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Kurs wizażu - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Kurs florystyczny i dekupażu -przewidywana liczba osób szkolonych 5 osób, Magazynier -przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Kurs księgowości, rachunkowości i podatków - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób,Kelner - barman - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Pracownik wykończenia wnętrz - przewidywana liczba osób szkolonych 5 osób, Spawacz-przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Operator koparko-ładowarki - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od poboru wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca, posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda : a.koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty), w tym zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych i dokument potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w 2009r wystawiony przez Wojewódzki urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty), b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonym PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W.W DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w.w. dokumencie, c. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty), d. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiące załącznik nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4 - Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjastrzebie.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Pszczyńska 134
44-335 Jastrzębie Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Pszczyńska 134 44-335 Jastrzębie Zdrój - kancelaria (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pracownik administracyjno-biurowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedawca.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs wizażu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs florystyczny i dekupażu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 5 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Magazynier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs księgowości, rachunkowości i podatków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kelner-barman.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pracownik wykończenia wnętrz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 5 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Spawacz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Operator koparko-ładowarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10
- 3. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
- 4. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - 10
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Poprawa parametrów technicznych ul. Srebrnej w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Poprawa parametrów technicznych ul. Pochyłej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Oliwkowej w Jastrzębiu-Zdroju.
- Przebudowa ul. Świerklańskiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: CompTIA, EDB, HPE, IBM, ITIL, Microsoft, Mile2, Red Hat, SAP, SUSE, Vmware
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.