Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Ruda Śląska: Przebudowa ulicy Zacisze w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 154967 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Zacisze w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Zacisze w Rudzie Śląskiej. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie krawężników, wykonanie podbudowy i nawierzchni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 roboty budowlane obejmujace prace na budowie, rozbudowie, przebudowie, remoncie kapitalnym dróg o wartości minimum 100.000.- zł każda, b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, c) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero-jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 ustawy, o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oswiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane o których wyżej mowa , zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów (tzw. podwykonawcy, o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres/część zamówienia podwykonawcom - nazwy i adresy podwykonwców wpisać, o ile są już znani), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - I pietro, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 129.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - I pietro, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 129.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Murki kultowe - jak nowe. Modernizacja małej architektury znajdującej się przy alei pieszo - rowerowej w Bykowinie i w jej otoczeniu"
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. "Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych" (3 części).
- Eksperymentalny plac zabaw z interaktywnymi stanowiskami na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 ul. Tunkla 125 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- OKMIANY droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.