eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Naprawy szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie leśnictwa - Jeziernik, Mikorowo, Runowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Cewice: Naprawy szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie leśnictwa - Jeziernik, Mikorowo, Runowo.
Numer ogłoszenia: 154894 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Cewice , ul. Wincentego Witosa 39, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613430, 8613459, faks 059 8613444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie leśnictwa - Jeziernik, Mikorowo, Runowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z naprawą i konserwacją szlaków zrywkowo- podwozowych znajdujących się na terenie trzech leśnictw Nadleśnictwa Cewice. W związku z tym zamówienie zostało podzielone na 3 zadania częściowe ,stanowiących odrębne zadania. Zadanie nr 1- Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Jeziernik w oddz. 128,129,141,145,147 i 162 o nawierzchni żwirowo-szlakowej o szerokości 3,0 m i długości 3350m. Zadanie nr 2 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Mikorowo w oddz. 55 i 64 o nawierzchni żwirowo-szlakowej, szerokości 3,5m i długości 900m. Zadanie nr 3 - Roboty konserwacyjne odcinka szlaku zrywkowo- podwozowego drogi leśnej w Leśnictwie Runowo w oddz. 82,81 i 89 o nawierzchni żwirowo-szlakowej o szerokości 3,0 m i długości 1300 m. długości 1300m. Szczegółowy opis wymaganych prac zawierają załączniki od nr 1/1 , 1/2 oraz 1/3 dołączone do SIWZ określone jako-Szczegółowe warunki techniczne i określenie zakresu rzeczowego robót oraz załączniki nr 1 , 2 oraz 3 określone jako - Przedmiary robót dla poszczególnych zadań. Wartość zadania-poniżej progu unijnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN). b) Zadanie nr 2 - 1 000,00 PLN ( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100 PLN). c) Zadanie nr 3 - 700,00 PLN ( słownie : siedemset złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.06.2012r. do godz. 08:00 , tak aby w momencie otwarcia ofert pieniądze były widoczne na koncie bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robot ogólnobudowlanych , w tym także branży drogowej bez względu na którą z dróg składa ofertę. Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składający ofertę na poszczególne zadania winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż : a) Dla zadania nr 1 - 100 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania b) Dla zadania nr 2 - 50 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania c) Dla zadania nr 3 - 40 000,00 zł netto o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Szczegółowych warunków w tym zakresie Zamawiający nie wyznacza. Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania dysponowania 1 osobą na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami do sprawowania takiej funkcji w przypadku składania oferty na każde z wymienionych. W przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań Zamawiający uzna warunek za spełniony przy wykazaniu min. 1 osoby z w/w uprawnieniami. Innych szczegółowych warunków w tym zakresie Zamawiający nie wyznacza. Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł bez względu na to , na które z zadań składa ofertę . Ocena, o której mowa dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium, formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zadania jeżeli warunki pogodowe niemożliwe do przewidzenia utrudniałyby wykonanie prac zgodnie z terminem zawartym w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_cewice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Cewice W.Witosa 39 84-312 Cewice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Cewice W.Witosa 39 84-312 Cewice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.