eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Odbiór i wywóz nieczystości stałych zmieszanych i posegregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Olsztyn: Odbiór i wywóz nieczystości stałych zmieszanych i posegregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 154857 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111401 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz nieczystości stałych zmieszanych i posegregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu nieczystości stałych zmieszanych i posegregowanych oraz odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ/będący również załącznikiem nr 1 do Umowy, polegająca na: 1)systematycznym odbiorze i wywozie nieczystości stałych zmieszanych i posegregowanych z nieruchomości gminnych administrowanych przez ZLiBK na składowisko odpadów komunalnych, w/g załącznika nr 8 do SIWZ/będący również załącznikiem nr 1 do Umowy, zawierającego aktualne dane tj. położenie nieruchomości oraz ilość zamieszkujących w nich osób, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, a z Rejonu Starego Miasta codziennie w sezonie od 1 maja do 30 października, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem, o którym mowa w § 1 ust. 4 wzoru umowy, 2)odbiorze i wywozie odpadów wielkogabarytowych (tj. meble, choinki, okna, drzwi, materiały drewniane i drewnopodobne, wanny, dywany, wykładziny i inne) z nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, z częstotliwością ustaloną w harmonogramie, o którym mowa w § 1 ust. 4 wzoru umowy, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, 3)dostarczeniu dostatecznej ilości pojemników do zbiórki odpadów zmieszanych i odpadów gromadzonych selektywnie, odpowiadającej obowiązującym w dniu wykonania usługi normom i wskaźnikom gromadzenia nieczystości zawartych w obowiązujących przepisach prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa miejscowego i ustawienia ich w miejscach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i prawa sanitarnego, wyznaczonymi dla poszczególnych nieruchomości, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ/będący również załącznikiem nr 1 do Umowy. Pojemniki do zbiórki odpadów muszą odpowiadać potrzebom określonym w załączniku nr 8 do SIWZ/będący również załącznikiem nr 1 do Umowy, muszą spełniać obowiązujące wymogi bezpieczeństwa, a także muszą być oznakowane w odpowiedni sposób wskazujący ich właściciela oraz być zaopatrzone w szczelną pokrywę, 4)stałym utrzymywaniu pojemników do zbiórki odpadów we właściwym stanie technicznym i estetycznym, niezwłocznego naprawiania i uzupełniania pojemników w przypadku ich uszkodzenia lub zaginięcia oraz ich wymiany zgodnie z okresem używalności, 5)niezwłocznym oczyszczaniu pomieszczeń i terenów przeznaczonych do zbiórki odpadów zmieszanych i gromadzonych selektywnie, zaśmieconych przy załadunku nieczystości stałych oraz zabrania wszystkich odpadów znajdujących się w obrębie miejsc gromadzenia odpadów. Ponadto w niedziele i święta odpady z pojemników nadmiernie przepełnionych będą odbierane do godz. 11.00 na podstawie informacji przekazywanych przez Zamawiającego, służby uprawnione na mocy odpowiednich przepisów lub przez inne osoby, 6)stałym utrzymaniu pojemników do zbiórki odpadów we właściwym stanie sanitarnym w tym okresowego, przynajmniej 1 raz w kwartale mycia i przeprowadzania dezynfekcji i dezynsekcji pojemników do zbiórki odpadów a w okresie od 1.04 do 31.10 po każdorazowym ich odbiorze oraz niezwłocznie w razie konieczności na zgłoszenie Zamawiającego lub służb uprawnionych na mocy odpowiednich przepisów, 7)nie dopuszczaniu do przepełnienia pojemników do zbiórki odpadów, a w przypadku zaistnienia takiej okoliczności do niezwłocznego ich odbioru i wywozu na zgłoszenie Zamawiającego, służb uprawnionych na mocy odpowiednich przepisów lub przez inne osoby, 8)pełnej dyspozycyjności na zgłoszenie Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w pkt 5, 6 i 7. 9) przedmiot zamówienia nie obejmuje odpadów wymagających specjalnej technologii, ich unieszkodliwiania, odpadów niebezpiecznych i budowlanych, o jakich mowa w Uchwale Nr LVIII/773/06 Rady Miasta Olsztyn z dnia 29 marca 2006r. z późniejszymi zmianami w sprawie ustalenia szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Olsztyn (Dz.Urz. Woj. War-Mazur. Nr 66, poz.1216 z poź. zm)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS OLSZTYN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., ul. Partyzantów 3, 10-522 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402984,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 430901,86

  • Oferta z najniższą ceną: 430901,86 / Oferta z najwyższą ceną: 476790,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.