Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Racibórz: Dostawa stanowiska z manipulacyjnym robotem przemysłowym wyposażony w system wizyjny i układ sterowania klasy CNC.
Numer ogłoszenia: 154821 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, fax 032 4155020 w. 139.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.raciborz.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: ---
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stanowiska z manipulacyjnym robotem przemysłowym wyposażony w system wizyjny i układ sterowania klasy CNC..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stanowisko z manipulacyjnym robotem przemysłowym wyposażonym w system wizyjny i układ sterowania klasy CNC, zintegrowany z programatorem (stanowiskiem) do programowania off-line robota i systemem wizyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkości i zakres zamówienia określa SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.73.00 - Roboty przemysłowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.73.00 - Roboty przemysłowe Oryginalny kod CPV: 29.83.90.00 - Zestawy sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.90.00 - Zestawy sprzętu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnianie wymogów art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty określone w § 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2 SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Tabelaryczny wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zastały wykonane należycie / co najmniej jedna dostawa o wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto/. Tabela winna zawierać: - przedmiot zamówienia - wartość wykonanych dostaw /brutto/, - nazwę zamawiającego u których były wykonywane dostawy, - w jakim terminie wykonano dostawy. Potwierdzeniem tabeli mają stanowić dołączone do niniejszej tabeli referencje wystawione przez Zamawiających. 5. Formularz cenowy - załącznik Nr 3 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej wykonawców, wszyscy wykonawcy składają dokumenty określone w ust. 2-3 oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23, ust. 2 P. z. p. ). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.raciborz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, pokój nr 140.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ---
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ---
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, sekretariat Kanclerza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.08.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ---
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- 10/2024 Wymiana pokrycia dachowego na bloku B w Szpitalu Rejonowym im. dr. J. Rostka w Raciborzu
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2024 r.
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owców; Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 rok
- Dostawa świeżych warzyw i owoców na II półrocze 2024 r.
- Zakup jednego pojazdu specjalistycznego terenowego służącego do działań kontrolnych
- Dostawa różnych produktów spożywczych na II półrocze 2024 r.
więcej: przetargi w Raciborzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.